Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista - Sekcja Reklamacji
- Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i sojuszu Star Alliance.
- Analiza reklamacji pod kątem zasadności roszczeń i przyznania odszkodowania. (regulacje prawa lotniczego).
- Prowadzenie korespondencji z pasażerami PLL LOT.
- Współpraca z przewoźnikami Star Alliance.
- Współpraca ze służbami lotniskowymi i pozostałymi działami PLL LOT.
- Analiza reklamacji pod kątem zasadności roszczeń i przyznania odszkodowania. (regulacje prawa lotniczego).
- Prowadzenie korespondencji z pasażerami PLL LOT.
- Współpraca z przewoźnikami Star Alliance.
- Współpraca ze służbami lotniskowymi i pozostałymi działami PLL LOT.
Koordynator zespołu
-Zarządzanie pracą grupy konsultantów.
-Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
-Określanie potrzeb szkoleniowych oraz organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników.
-Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
-Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zadań.
-Współpraca z innymi działami firmy.
-Obsługa "trudnych" klientów.
-Rejestrowanie skarg oraz zażaleń.
-Tworzenie systemu oceny (coaching).
-Monitoring jakości i ilości rozmów w Call centre.
-Przeprowadzanie analizy pracy pod kątem obciążenia konsultantów.
-Tworzenie i aktualizacja procedur.
-Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
-Określanie potrzeb szkoleniowych oraz organizowanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników.
-Dbanie o zapewnienie odpowiednich standardów obsługi klienta.
-Dbanie o przestrzeganie założonych procedur i zadań.
-Współpraca z innymi działami firmy.
-Obsługa "trudnych" klientów.
-Rejestrowanie skarg oraz zażaleń.
-Tworzenie systemu oceny (coaching).
-Monitoring jakości i ilości rozmów w Call centre.
-Przeprowadzanie analizy pracy pod kątem obciążenia konsultantów.
-Tworzenie i aktualizacja procedur.
Specjalista ds. obsługi klienta
• Obsługa klientów posiadających już zawarte umowy ubezpieczenia.
• Kompetentne informowanie klientów, pośredników ubezpieczeniowych i koordynatorów w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych, „telemarketingu”, bancassurance.
• Współpraca i udzielanie informacji pośrednikom ubezpieczeniowym z zakresu produktów firmy.
• Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
• Rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy.
• Udzielanie informacji o procedurze składania „Wniosku o wypłatę świadczenia” i rozpatrywania roszczenia wg OWU.
• Kompetentne informowanie klientów, pośredników ubezpieczeniowych i koordynatorów w zakresie ubezpieczeń indywidualnych, grupowych, „telemarketingu”, bancassurance.
• Współpraca i udzielanie informacji pośrednikom ubezpieczeniowym z zakresu produktów firmy.
• Tworzenie/aktualizowanie materiałów dydaktycznych w zakresie obsługi klienta.
• Rejestrowanie i przekazywanie zapytań i problemów klientów do innych działów firmy.
• Udzielanie informacji o procedurze składania „Wniosku o wypłatę świadczenia” i rozpatrywania roszczenia wg OWU.
Szkolenia i kursy
Szkolenia:
-"Zarządzanie Zasobami Ludzkimi –budowanie zespołów w call center"
*ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I SPRZEDAŻĄ W CALL CENTER
*COACHING
*KORYGOWANIE ZACHOWAŃ
*BUDOWANIE ZESPOŁU,
*MOTYWACJA POZAPŁACOWA
-"EMISJA GŁOSU I ZASADY POPRAWNOŚCI JĘZYKOWEJ"
-"POTRZEBY I OCZEKIWANIA KLIENTÓW - ZASADY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA".
-"Jakość obsługi klienta".
-"Umiejętności sprzedażowe".
-"Zabezpieczenie i ochrona danych osobowych".
- Competitive skills - "Zarządzanie czasem i zadaniami".
-"Zarządzanie Zasobami Ludzkimi –budowanie zespołów w call center"
*ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I SPRZEDAŻĄ W CALL CENTER
*COACHING
*KORYGOWANIE ZACHOWAŃ
*BUDOWANIE ZESPOŁU,
*MOTYWACJA POZAPŁACOWA
-"EMISJA GŁOSU I ZASADY POPRAWNOŚCI JĘZYKOWEJ"
-"POTRZEBY I OCZEKIWANIA KLIENTÓW - ZASADY TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA".
-"Jakość obsługi klienta".
-"Umiejętności sprzedażowe".
-"Zabezpieczenie i ochrona danych osobowych".
- Competitive skills - "Zarządzanie czasem i zadaniami".
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Prawo
Specjaliści
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Transport/Spedycja
Inne
Zainteresowania
Politologia,polityka,psychologia,muzyka,literatura,sport.
Grupy
Asertywność i Komunikacja
Nie daj sobie wejść na głowę i zawsze bądź sobą! Grupa dla osób, które w swoim życiu chcą stosować postawę asertywną opartą się na wzajemnym szacunku.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Husky
Grupa dla wszystkich miłośników tej rasy. Zapraszam do wymiany informacji oraz zamieszczania rad dotyczących wychowania i hodowli przez doświadczonych właścicieli psiaków :)
NETWORKER
Pomagamy Rozwijać Biznes.
Dla wszystkich, którzy szukają nowych kontaktów, klientów, inwestorów, współpracowników...
Promujemy przedsiębiorczość.
D
PLACEBO
rockowo-alternatywny zespół muzyczny założony w 1994 roku. Brian Molko (wokal, gitara, klawisze), Stefan Olsdal (gitara basowa, gitara, klawisze) i Steven Hewitt (perkusja).
Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
GRUPA specjalistów, sympatyków i pasjonatów teorii oraz praktyki PRAWA PRACY i UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH czyli przede wszystkim ludzie od KADR, PŁAC, ZUS-u i PODATKÓW osobist
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.