Umiejętności
Microsoft Word
Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
Zarządzanie działem administracji
Prowadzenie rozliczeń z kontrahentami
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierwonik ds. Rozliczeń i Administracji
GTI Tymon Galewski
- Prowadzenie analityki finansowej realizowanych projektów,
- Nadzór i prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami (uzgadnianie protokołów sprzedaży, wystawianie faktur, przygotowywanie raportów, sporządzanie ofert, windykowanie wymagalnych należności, nadzór i egzekwowanie zwrotu kwot zatrzymanych i zabezpieczeń),
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej oraz wsparcia dla działu prawnego,
- Nadzór i zapewnienie zaopatrzenia oraz realizacja zakupów na rzecz Pracodawcy,
- Nadzór nad podwykonawcami świadczącymi usługi na rzecz pracodawcy,
- Przegląd zamówień publicznych i przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
- Nadzór i prowadzenie bieżących rozliczeń z kontrahentami (uzgadnianie protokołów sprzedaży, wystawianie faktur, przygotowywanie raportów, sporządzanie ofert, windykowanie wymagalnych należności, nadzór i egzekwowanie zwrotu kwot zatrzymanych i zabezpieczeń),
- Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej oraz wsparcia dla działu prawnego,
- Nadzór i zapewnienie zaopatrzenia oraz realizacja zakupów na rzecz Pracodawcy,
- Nadzór nad podwykonawcami świadczącymi usługi na rzecz pracodawcy,
- Przegląd zamówień publicznych i przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Specjalista ds. Administracyjnych i Ofertowania
GTI Tymon Galewski
- Prowadzenie analityki finansowej realizowanych projektów,
- Przygotowywanie ofert, protokołów sprzedaży, wystawianie faktur, wsparcie administracyjne dla działu prawnego,
- Przegląd zamówień publicznych na przetargi i przygotowywanie dokumentacji przetargowej
- Bieżące raportowanie sytuacji i sygnalizowanie zagrożeń,
- Organizacji pracy Biura.
- Przygotowywanie ofert, protokołów sprzedaży, wystawianie faktur, wsparcie administracyjne dla działu prawnego,
- Przegląd zamówień publicznych na przetargi i przygotowywanie dokumentacji przetargowej
- Bieżące raportowanie sytuacji i sygnalizowanie zagrożeń,
- Organizacji pracy Biura.
Specjalista w Biurze Inżyniera Kontraktu
Zakres obowiązków obejmujący między innymi:
- przygotowanie Przejściowych Świadectw Płatności,
- weryfikację dokumentów rozliczeniowych,
- prowadzenie procedur związanych z prawidłowym rozliczaniem robót,
- prowadzenie rejestru i archiwizacja dokumentacji budowy,
- formułowanie pism, prowadzenie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji projektu, formułowanie wniosków do Zamawiającego,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań, zestawień z realizacji robót na potrzeby projektu,
- udzielanie Wykonawcy robót oraz Inżynierowi Kontraktu wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego kontraktu.
- przygotowanie Przejściowych Świadectw Płatności,
- weryfikację dokumentów rozliczeniowych,
- prowadzenie procedur związanych z prawidłowym rozliczaniem robót,
- prowadzenie rejestru i archiwizacja dokumentacji budowy,
- formułowanie pism, prowadzenie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji projektu, formułowanie wniosków do Zamawiającego,
- przygotowywanie raportów, sprawozdań, zestawień z realizacji robót na potrzeby projektu,
- udzielanie Wykonawcy robót oraz Inżynierowi Kontraktu wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanego kontraktu.
Specjalista ds. Organizacji
1. Kompleksowa obsługa Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzeń Wspólników (przygotowywanie dokumentów, opracowywanie i analiza wniosków, przygotowywanie projektów uchwał, organizacja posiedzeń).
2. Opracowywanie, wdrażanie i kontrola przestrzegania wewnętrznych dokumentów organizacyjnych.
3. Kompletna obsługa administracyjna spółki (zakup towarów i usług na potrzeby spółki, przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych, rozliczanie mediów i faktur za zakup towarów i usług, nadzór nad flotą samochodów i wyposażeniem spółki).
4. Składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Prowadzenie rejestrów dokumentów organizacyjnych, dokumentów władz Spółki, pełnomocnictw i innych
2. Opracowywanie, wdrażanie i kontrola przestrzegania wewnętrznych dokumentów organizacyjnych.
3. Kompletna obsługa administracyjna spółki (zakup towarów i usług na potrzeby spółki, przygotowywanie i negocjowanie umów handlowych, rozliczanie mediów i faktur za zakup towarów i usług, nadzór nad flotą samochodów i wyposażeniem spółki).
4. Składanie wniosków do Krajowego Rejestru Sądowego.
5. Prowadzenie rejestrów dokumentów organizacyjnych, dokumentów władz Spółki, pełnomocnictw i innych
Przewodniczący Rady Nadzorczej
"Europlazma Serwis" Grupa Stoczni Gdynia Sp. z o.o.
Organizowanie pracy Rady Nadzorczej. Przygotowywanie sprawozdania Rady Nadzorczej z badania bilansu, rachunku zysków i strat, przepływów środków pieniężnych oraz sprawozdania Rady Nadzorczej z działalności we właściwym roku obrotowym, a także uchwał i protokołów Rady Nadzorczej Spółki.
Do zakresu odpowiedzialności Rady Nadzorczej należało sprawowanie stałego nadzoru nad działalnością Spółki, w tym w szczególności:
- ocena sprawozdania Zarządu i sprawozdania finansowego, a także wniosków o podział zysku i pokrycie straty,
- zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów produkcyjno-finansowych, inwestycyjnych i budżetów Spółki,
- podejmowanie uchwał o nabyciu lub zbyciu nieruchomości oraz o wydatkach inwestycyjnych przekraczających określona w wewnętrznych aktach kwotę,
- inne zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych.
Do zakresu odpowiedzialności Rady Nadzorczej należało sprawowanie stałego nadzoru nad działalnością Spółki, w tym w szczególności:
- ocena sprawozdania Zarządu i sprawozdania finansowego, a także wniosków o podział zysku i pokrycie straty,
- zatwierdzanie rocznych i wieloletnich planów produkcyjno-finansowych, inwestycyjnych i budżetów Spółki,
- podejmowanie uchwał o nabyciu lub zbyciu nieruchomości oraz o wydatkach inwestycyjnych przekraczających określona w wewnętrznych aktach kwotę,
- inne zgodnie z Kodeksem Spółek Handlowych.
Główny Specjalista w Biurze Zarządu
1. Organizacja Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy, a także przewodniczenie obradom Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy (do sprawdzenia w KRS lub protokołach notarialnych).
2. Uczestnictwo w pracach związanych z restrukturyzacją (począwszy od przygotowania planu restrukturyzacji aż po monitorowanie i sprawozdawczość).
3. Współpraca w prowadzeniu dokumentacji prawnej Spółki (przygotowuję zmiany do Statutu, Regulaminów Zarządu i Rady Nadzorczej, a także projekty uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzeń Akcjonariuszy).
4. Prowadzenie dokumentacji Spółki, Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy.
5. Opracowanie i uaktualnianie dokumentów organizacyjnych dotyczących Biura Zarządu.
6. Monitorowanie wdrażania projektów w obszarze działalności Pionu.
7. Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kontaktów z organizacjami gospodarczymi i społecznymi, do których należy Spółka.
8. Współpraca w działaniach z zakresu nadzoru właścicielskiego, w tym reprezentowanie Spółki na Zgromadzeniach Wspólników.
2. Uczestnictwo w pracach związanych z restrukturyzacją (począwszy od przygotowania planu restrukturyzacji aż po monitorowanie i sprawozdawczość).
3. Współpraca w prowadzeniu dokumentacji prawnej Spółki (przygotowuję zmiany do Statutu, Regulaminów Zarządu i Rady Nadzorczej, a także projekty uchwał Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzeń Akcjonariuszy).
4. Prowadzenie dokumentacji Spółki, Zarządu, Rady Nadzorczej i Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy.
5. Opracowanie i uaktualnianie dokumentów organizacyjnych dotyczących Biura Zarządu.
6. Monitorowanie wdrażania projektów w obszarze działalności Pionu.
7. Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kontaktów z organizacjami gospodarczymi i społecznymi, do których należy Spółka.
8. Współpraca w działaniach z zakresu nadzoru właścicielskiego, w tym reprezentowanie Spółki na Zgromadzeniach Wspólników.
Szkolenia i kursy
"Komunikacja w zespole i firmie" - Freeman Edu Sp. z o.o.
"Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych" - APEXnet
"Podstawy konstruowania umów" - Akademia Gdańskiego Przedsiębiorcy
"Małe zamówienia publiczne do 14.000 Euro i do progów unijnych - Warsztaty" - Agencja Zamówień Publicznych
"Rozwój kompetencji kierowniczych kadr przemysłu okrętowego" - część projektu EUROSTER, realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
"Zasady delegowania polskich pracowników za granicę w roku 2008" - Izba Pracodawców Polskich, Kancelaria Brighton & Wood
"Nowelizacja Prawa Zamówień Publicznych" - APEXnet
"Podstawy konstruowania umów" - Akademia Gdańskiego Przedsiębiorcy
"Małe zamówienia publiczne do 14.000 Euro i do progów unijnych - Warsztaty" - Agencja Zamówień Publicznych
"Rozwój kompetencji kierowniczych kadr przemysłu okrętowego" - część projektu EUROSTER, realizowanego w ramach Programu Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
"Zasady delegowania polskich pracowników za granicę w roku 2008" - Izba Pracodawców Polskich, Kancelaria Brighton & Wood
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zainteresowania
Podróże, motoryzacja.
Inne
Organizacja i przewodniczenie obradom Walnych Zgromadzeń Akcjonariuszy. Doświadczenie w tworzeniu uchwał i protokołów organów Spółki oraz prowadzeniu dokumentacji Spółki.
Doświadczenie w pracy w Pionie Personalnym.
Praktyka w Departamencie Kredytów dla Podmiotów Gospodarczych Banku Komunalnego w Gdyni.
Praktyka w w Dziale Analiz Finansowo – Prawnych firmy Nederpol Development & Investment S.A.
Ukończyłem kurs przewodnika turystycznego w Gdańsku.
Doświadczenie w pracy w Pionie Personalnym.
Praktyka w Departamencie Kredytów dla Podmiotów Gospodarczych Banku Komunalnego w Gdyni.
Praktyka w w Dziale Analiz Finansowo – Prawnych firmy Nederpol Development & Investment S.A.
Ukończyłem kurs przewodnika turystycznego w Gdańsku.
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Audio Video Instalacje Muzyka Obraz i Dźwięk
Co chcesz wiedzieć i mieć u siebie. Telewizor LCD czy plazma , DVD a moze Blueray ? Strefy nagłośnienia , inteligentny dom...
Software Quality Assurance
Grupa związana z procesami i metodami inżynierii oprogramowania zapewniającymi jakość oprogramowania.