Umiejętności
Umiejętności analityczne
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętność pracy wielozadaniowej
znajomość pakietu MS Office
Znajomość programów WMS
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
customer service specialist
• Customer service, building and maintaining business relationships with key customers;
• Optimizing solutions for customers within the existing contract;
• Transport demand forecasting while maintaining the criteria of volume, cost and time;
• Transport organization and supply chain monitoring;
• Coordination, evaluation of the copacking proces;
• Coordination and monitoring of the return and complaint process;
• Stock management
• Monitoring and reporting of KPI performance indicators
• Optimizing solutions for customers within the existing contract;
• Transport demand forecasting while maintaining the criteria of volume, cost and time;
• Transport organization and supply chain monitoring;
• Coordination, evaluation of the copacking proces;
• Coordination and monitoring of the return and complaint process;
• Stock management
• Monitoring and reporting of KPI performance indicators
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne