Tomasz Kwiatkowski

Customer Service Specialist
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Umiejętności analityczne Umiejętności komunikacyjne Umiejętność pracy wielozadaniowej znajomość pakietu MS Office Znajomość programów WMS

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Grupa Raben
customer service specialist
• Customer service, building and maintaining business relationships with key customers;
• Optimizing solutions for customers within the existing contract;
• Transport demand forecasting while maintaining the criteria of volume, cost and time;
• Transport organization and supply chain monitoring;
• Coordination, evaluation of the copacking proces;
• Coordination and monitoring of the return and complaint process;
• Stock management
• Monitoring and reporting of KPI performance indicators
Logo
Owner
At valore s.c.
• Present, promote and sell services using solid arguments to existing and prospective customers;
• Establish, develop and maintain positive business and customer relationships;
• Analyze lokal market’s potential;
• Establish and implement short and long term objectives and goals.

Projekty

Implementing a project as a Key User of Warehouse Management System software:
Zakres obowiązków
• Preparing dataase to transfer and specify WMS;
• Running acceptance tests;
• Team coaching;
• Operational support for system users.

Edukacja

Logo
Finance and Accounting, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Humanitas w Sosonowcu
Logo
Social Sciences, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Usługi profesjonalne