Tomasz Kozłowski

Młodszy Manager Operacyjny | Group Leader
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Negocjacje nawiązywanie kontaktów z krajowymi oraz zagranicznymi kontrahentami Nawiązanie współpracy z klientem oraz dbałość o jego zadowolenie z usług

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Senior Supervisor | Global Coordination Team Leader
PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Supervisor | Global Coordination Team Leader
Zarządzanie zespołem kilkunastoosobowym w ramach Global Mobility (Imigracja, Ubezpieczenia Społeczne),
Motywowanie i wspieranie pracownik w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA),
Uczestnictwo w przeniesieniu procesów wcześniej obsługiwanych samodzielnie przez klienta,
Odpowiedzialność za zatrudnianie i rozwój podległych pracowników,
Utrzymywanie kontaktu z klientem wewnętrznym w sprawie procesów operacyjnych,
Aktywne reagowanie na zgłaszane problemy,
Stałe dążenie do podnoszenia jakości obsługi
PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Supervisor | Backup Team Leader
Rola coacha zespołu, dbanie o rozwój kompetencji podległych pracowników,
Aktywne uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z klientami (business reviews).
PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Procesu | Backup Team Leader
Organizowanie pracy i zarządzanie podległym zespołem,
Koordynacja realizacji pracy na danej grupie klientów,
Zapewnianie ciągłości pracy na danej grupie klientów,
Planowanie czasu pracy (godziny pracy, urlopy) w ujęciu miesięcznym, kwartalnym,
Monitorowanie czasu pracy pracy,
Dbałość o jakość wykonywanej pracy, rozwój wewnętrznych procedur i standardów jakościowych,
Utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi,
Analiza danych i wskaźników biznesowych dotyczących klientów i efektywności zespołu,
Prace administracyjne związane z wykonywaniem/monitorowaniem zleceń,
Podejmowanie działań w ramach eskalacji,
Wspieranie pracowników, przekazywanie feedbacków,
Monitorowanie postępów podległych pracowników,
Przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Starszy Specjalista ds. Procesu | Client Coordinator
Codzienny kontakt z klientem anglojęzycznym,
Monitorowanie oraz porządkowanie skrzynek klienckich,
Weryfikacja zleceń wykonanych przez innych pracowników,
Wsparcie merytoryczne i administracyjne dla pracowników realizujących zlecenia,
Nadzór nad wykonaniem zleceń przez innych pracowników i bieżące monitorowanie postępów,
Planowanie, alokacja pracy w podzespole,
Analiza ilości pracy w ramach podzespołu oraz sygnalizowanie potencjalnych ryzyk do przełożonego,
Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów.
PricewaterhouseCoopers Service Delivery Center Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Procesu
Zarządzanie zamówieniami na usługi dla osób wyjeżdżających w zagraniczne delegacje,
Pisanie krótkich alertów dotyczących aktualnych zmian w prawie imigracyjnym na terenie danego kraju,
Wypełnianie formalności imigracyjnych na stronach rządowych w imieniu delegata,
Przygotowanie procesów administracyjno – logistycznych (Tax, Immigration, Social Security).
Aktywny udział w doskonaleniu obecnych oraz przejmowaniu nowych procesów,
Ścisła współpraca z Koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług,
Raportowanie z użyciem MS Excel,
Obsługa procesu fakturowania usług,
Prowadzenie komunikacji z siecią PwC,
Przygotowywanie dokumentacji procesowej.
Helios S.A.
Pracownik Obsługi Kina | Pracownik Biurowy
Tworzenie i dostarczanie ofert dla szkół, firm i instytucji,
Organizowanie seansów filmowych dla grup zorganizowanych,
Prowadzenie korespondencji ze szkołami, firmami i instytucjami w
zakresie organizacji widowni,
Organizowanie premier filmowych, konkursów kinowych,
Wystawianie faktur sprzedaży,
Zarządzanie projektami: Kino Kobiet, Filmowe Poranki ze Scooby-Doo
oraz Maraton z Monster High: pozyskiwanie partnerów oraz nagród w
konkursach, przygotowanie atrakcji specjalnych oraz scenariusza spotkań,
Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi
klientami,
Dbanie o dobry wizerunek firmy,
Zarządzanie logistyką kopii filmowych.

Osiągnięcia:
- wzrost sprzedaży biletów na projekt specjalny "Kino Kobiet"​,
- skuteczne wprowadzenie do sosnowieckiego Heliosa nowego projektu: "Filmowe Poranki ze Scooby-Doo",
- wzrost sprzedaży biletów grupowych.

Szkolenia i kursy

Specjalista ds. kadr i rekrutacji

Edukacja

Logo
Filologia angielska, specjalistyczne odmiany języka angielskiego, magisterskie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH
Logo
Filologia angielska, język biznesu, licencjackie
UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Marketing/Reklama/Media

Grupy

Tanie latanie
Tanie latanie
Informacje o promocjach lotniczych (linie tradycyjne i tanie linie lotnicze). Radzimy jak latać tanio.