Umiejętności
ABAP
Crystal Reports
IP PBX
Usługi telekomunikacyjne
VoIP
VoIP protocols SIP
Obsługa klienta
Konsultacje
PBX
Znajomość sieci LAN/ WAN opartych na protokole TCP/ IP
Asterisk PBX
teleinformatyka
Help Desk IT / Support IT
VOIP - asterisk
telefony IP
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Sekcji Telekomunikacji
SysTell
Jestem członkiem zespołu, który posiada kompetencje w dziedzinie telekomunikacji.
Co robimy:
- wspieramy nasz dział biznesowy w doborze rozwiązań telekomunikacyjnych dla naszych Partnerów
- wdrażamy i utrzymujemy rozwiązania teleinformatyczne oparte min. na Asterisk, FreePBX, 3CX Phone System, Patton, 2N, Panasonic, Gigaset,
- wdrażamy rozbudowane systemy DECT (Panasonica oraz Gigaseta)
- rozwiązujemy niebanalne problemy zagadnień Telekomunikacyjnych
- Urealniamy komunikację - Video rozmowami
- współpracując z klientem kreujemy nietuzinkowe schematy obsługi połączeń (IVR)
- integrujemy systemy telefoniczne z zewnętrznymi systemami Klientów
- współpracujemy z wieloma polskimi i międzynarodowymi operatorami telefonicznymi
- dzielimy się doświadczeniem wspierając naszych partnerów biznesowych
- tworzymy, utrzymujemy i rozwijamy platformę telekomunikacyjną dla naszego Systell ContactCenter
- sprawnie obsługujemy miliony minut naszych klientów
Co robimy:
- wspieramy nasz dział biznesowy w doborze rozwiązań telekomunikacyjnych dla naszych Partnerów
- wdrażamy i utrzymujemy rozwiązania teleinformatyczne oparte min. na Asterisk, FreePBX, 3CX Phone System, Patton, 2N, Panasonic, Gigaset,
- wdrażamy rozbudowane systemy DECT (Panasonica oraz Gigaseta)
- rozwiązujemy niebanalne problemy zagadnień Telekomunikacyjnych
- Urealniamy komunikację - Video rozmowami
- współpracując z klientem kreujemy nietuzinkowe schematy obsługi połączeń (IVR)
- integrujemy systemy telefoniczne z zewnętrznymi systemami Klientów
- współpracujemy z wieloma polskimi i międzynarodowymi operatorami telefonicznymi
- dzielimy się doświadczeniem wspierając naszych partnerów biznesowych
- tworzymy, utrzymujemy i rozwijamy platformę telekomunikacyjną dla naszego Systell ContactCenter
- sprawnie obsługujemy miliony minut naszych klientów
Kierownik Działu Wdrożeń
- analiza potrzeb klienta biznesowego
- wspomaganie klientów biznesowych przy wyborze rozwiązań telekomunikacyjnych pozwalających wdrożyć technologię VoIP
- projektowanie rozwiązań telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych (głównie w oparciu o 3CX Phone System)
- wspieranie klientów podczas realizacji niestandardowych projektów telekomunikacyjnych
- wdrażanie systemów telekomunikacyjnych
- serwisowanie systemów telekomunikacyjnych
- planowanie, organizacja oraz nadzór pracy zespołu podczas wdrażania projektu
- przeprowadzanie analizy wyników realizacji projektu ocena pracy zespołu projektowego podczas wdrażania jak i po realizacji danego projektu
- rozpoznawanie nowych systemów, urządzeń i rozwiązań z branży teleinformatycznej
- tworzenie mocnych relacji z klientem poprzez wspieranie działu sprzedaży
- budowanie relacji i utrzymywanie współpracy międzyoperatorskiej
- analiza raportów i rozliczeń międzyoperatorskich
- nawiązywanie współpracy oraz budowanie dobrych relacji z firmami partnerskimi
- utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi
- ustalanie i wdrażanie procesów poprawiających efektywność działania przedsiębiorstwa
- ustalanie strategii sprzedaży z działem sprzedaży oraz dostosowywanie jej do ogólnie ustalonej strategii i celów przedsiębiorstwa
- obsługa i zarządzanie operatorską platformą bilingową PortaOne
- wspomaganie klientów biznesowych przy wyborze rozwiązań telekomunikacyjnych pozwalających wdrożyć technologię VoIP
- projektowanie rozwiązań telekomunikacyjnych dla klientów biznesowych (głównie w oparciu o 3CX Phone System)
- wspieranie klientów podczas realizacji niestandardowych projektów telekomunikacyjnych
- wdrażanie systemów telekomunikacyjnych
- serwisowanie systemów telekomunikacyjnych
- planowanie, organizacja oraz nadzór pracy zespołu podczas wdrażania projektu
- przeprowadzanie analizy wyników realizacji projektu ocena pracy zespołu projektowego podczas wdrażania jak i po realizacji danego projektu
- rozpoznawanie nowych systemów, urządzeń i rozwiązań z branży teleinformatycznej
- tworzenie mocnych relacji z klientem poprzez wspieranie działu sprzedaży
- budowanie relacji i utrzymywanie współpracy międzyoperatorskiej
- analiza raportów i rozliczeń międzyoperatorskich
- nawiązywanie współpracy oraz budowanie dobrych relacji z firmami partnerskimi
- utrzymywanie relacji z partnerami handlowymi
- ustalanie i wdrażanie procesów poprawiających efektywność działania przedsiębiorstwa
- ustalanie strategii sprzedaży z działem sprzedaży oraz dostosowywanie jej do ogólnie ustalonej strategii i celów przedsiębiorstwa
- obsługa i zarządzanie operatorską platformą bilingową PortaOne
Technik serwisu
- współudział we wdrożeniu projektu związanego z uruchomieniem platformy VoIP „Actio”
- monitorowanie bieżącej pracy systemów teleinformatycznych
- obsługa zgłoszeń klientów
- obsługa awarii
- opracowywanie materiałów dla końcowych użytkowników w zakresie najczęściej zadawanych pytań czy problemów (FAQ).
- planowanie i wdrażanie nowych systemów informatycznych
- organizacja, wdrażanie i bieżąca administracja systemami teleinformatycznymi
- tworzenie i aktualizowanie serwisów internetowych (strona www, sklep, forum)
- współpraca z firmami partnerskimi
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników serwisu
- monitorowanie bieżącej pracy systemów teleinformatycznych
- obsługa zgłoszeń klientów
- obsługa awarii
- opracowywanie materiałów dla końcowych użytkowników w zakresie najczęściej zadawanych pytań czy problemów (FAQ).
- planowanie i wdrażanie nowych systemów informatycznych
- organizacja, wdrażanie i bieżąca administracja systemami teleinformatycznymi
- tworzenie i aktualizowanie serwisów internetowych (strona www, sklep, forum)
- współpraca z firmami partnerskimi
- przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników serwisu
Specjalizacje
Call Center
Inne
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Center oprogramowanie
Oprogramownie do obsługi Call Center.
Mały, średni ,duży - jakie dla kogo?
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic....
Sieciowanie centralek i usług
Drupal
Grupa zrzeszająca osoby związane z Drupalem - elastycznym systemem zarządzania treścią na stronach internetowych - CMS.
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
eLearning
zastosowania narzędzi do kształcenia zdalnego, nauczanie na odległość, systemy LMS, aplikacje wspomagające nauczanie