Umiejętności
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie biurem
Zarządzanie zespołem
Podstawy księgowości
Sumfony
Presja czasu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura (Samodzielny Referent)
PPHU Leda sp .z o.o.
- Organizacja pracy biura(własna) sieci restauracyjnej, komórek podległych
- Ścisła współpraca instytucjami nadrzędnymi, kancelariami, działami wsparcia (księgowość)
- Przyjmowanie, prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej, dbanie o jej prawidłowy obieg oraz archiwizacja.
- Administrowanie flotą samochodową biura (szkody, ubezpieczenie, leasingi, płatności)
- Tworzenie dokumentacji kadrowej pracowników sieci (umowy, świadectwa, rozliczenia, badania)
- Redagowanie pism, podejmowanie adekwatnych działań
- Prowadzenie kosztów oraz wydatków ( bilanse miesięcznych firmy)
- Obsługa oprogramowań, urządzeń biurowych oraz kontrola ich stanu technicznego
- Prowadzenie bieżących oraz z odroczonym terminem płatności rozliczeń firmy (gotówkowe oraz przelewowe), oraz negocjacji z kontrahentami.
- Inne czynności wspierające pracę na rzecz zarządu .
- Ścisła współpraca instytucjami nadrzędnymi, kancelariami, działami wsparcia (księgowość)
- Przyjmowanie, prowadzenie ewidencji korespondencji wchodzącej i wychodzącej, dbanie o jej prawidłowy obieg oraz archiwizacja.
- Administrowanie flotą samochodową biura (szkody, ubezpieczenie, leasingi, płatności)
- Tworzenie dokumentacji kadrowej pracowników sieci (umowy, świadectwa, rozliczenia, badania)
- Redagowanie pism, podejmowanie adekwatnych działań
- Prowadzenie kosztów oraz wydatków ( bilanse miesięcznych firmy)
- Obsługa oprogramowań, urządzeń biurowych oraz kontrola ich stanu technicznego
- Prowadzenie bieżących oraz z odroczonym terminem płatności rozliczeń firmy (gotówkowe oraz przelewowe), oraz negocjacji z kontrahentami.
- Inne czynności wspierające pracę na rzecz zarządu .
General Menager Restauracji (zarządca)
Belotta - italian restaurants
- Pełne zarzadzanie restauracją (wewnetrzne i zewnętrzne)
- Oraganizacja pracy personelu, nadzór nad kucnią
- Zajmowanie sie ksiegowością oraz finansami restauracji
- Opracowywanie strategii marketingowej dla lokalu, analiza rynku
- Negocjowanie i podpisywanie umów, kontraktów z firmami/ instytucjani (media ,dostawcy,inni)
- Prowadzenie gospodarki magazynowo – towarowej
- Organizowanie imprez okolicznościowych
- Dobór i szkolenie pracowników każdego szczebla
- Oraganizacja pracy personelu, nadzór nad kucnią
- Zajmowanie sie ksiegowością oraz finansami restauracji
- Opracowywanie strategii marketingowej dla lokalu, analiza rynku
- Negocjowanie i podpisywanie umów, kontraktów z firmami/ instytucjani (media ,dostawcy,inni)
- Prowadzenie gospodarki magazynowo – towarowej
- Organizowanie imprez okolicznościowych
- Dobór i szkolenie pracowników każdego szczebla
Assistant General Menager
- Zarządzanie restauracją i podległym zespołem pracowników wg norm oraz naczelnych wartości korporacji,
- Prowadzenie spraw admistracyjno – personalnych lokalu
- Nadzorowanie procesów produkcyjnych
- Ewidencjonowanie wydatków oraz rozliczeń
-Czynny udział w zebraniach i pulsach manadżerskich
- Prowadzenie spraw admistracyjno – personalnych lokalu
- Nadzorowanie procesów produkcyjnych
- Ewidencjonowanie wydatków oraz rozliczeń
-Czynny udział w zebraniach i pulsach manadżerskich
Rewident kasowy
Selgros Sp. z.o.o.
Zarządzanie podległym ok. 80 osobowym personelem działów kasowych ( kasy podstawowe, shopy, kasa zwrotów, kontrola końcowa, skarbiec)
- Pełna kontrola przepływu gotówki w markecie
- Sporządzanie list oraz pełnych dokumentacji dla zarządu, księgowości, centrali, oraz dysponentów całej hali
- Podtrzymywanie kontaktów biznesowych z Top- klientami, oraz klientami unijnymi
- Utrzymywanie sprawności działu pod względem technicznym
- Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników
- Współpraca z konwojami
- Czasowe pełnienie obowiązków kierownika zakładu
- Pełna kontrola przepływu gotówki w markecie
- Sporządzanie list oraz pełnych dokumentacji dla zarządu, księgowości, centrali, oraz dysponentów całej hali
- Podtrzymywanie kontaktów biznesowych z Top- klientami, oraz klientami unijnymi
- Utrzymywanie sprawności działu pod względem technicznym
- Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników
- Współpraca z konwojami
- Czasowe pełnienie obowiązków kierownika zakładu
Zastępca kierownika ds. produkcji
Zarządzanie podległym lokalem (200m), w tym 30 osobowym zespołem
- Rekrutacja, motywowanie, szkolenie pracowników wg norm korporacji oraz systemu HACCP
- Zatowarowywanie oraz inwentaryzacje
- Fakturowanie i obsługa klienta, oraz współpraca z innymi firmami
- Raportowanie, współpraca z działem kadrowo – płacowym , marketingu, zasobów ludzkich
- Projektowanie i analiza strategii firmy
- Kontroling wewnętrzny oraz rozliczanie pracowników
- Pełnienie innych obowiązków kierowniczych
- Rekrutacja, motywowanie, szkolenie pracowników wg norm korporacji oraz systemu HACCP
- Zatowarowywanie oraz inwentaryzacje
- Fakturowanie i obsługa klienta, oraz współpraca z innymi firmami
- Raportowanie, współpraca z działem kadrowo – płacowym , marketingu, zasobów ludzkich
- Projektowanie i analiza strategii firmy
- Kontroling wewnętrzny oraz rozliczanie pracowników
- Pełnienie innych obowiązków kierowniczych
Szkolenia i kursy
HACCp,ghp,gmc,baristyczne,barmańskie
podstawy księgowości
Szkolenie z zarządzania biurem i sekretariatem
podstawy księgowości
Szkolenie z zarządzania biurem i sekretariatem
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Brydż,literatura,żeglarstwo,kulinaria,bieganie
Inne
prawo jazdy "B"
Symfonia- prog. księgowy
Symfonia- prog. księgowy