Umiejętności
Prezentacje dla Klienta
Sprzedaż bezpośrednia
Prawo jazdy
Zarządzanie
Marketing
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Przywództwo sytuacyjne
negocjacje, praca z grupą, kierowanie grupą, zarządzanie projektami, zarządzanie firmą
Coaching managerski
Coaching sprzedażowy
perswazja i wywieranie wpływu w procesie sprzedaży;
moderowanie warsztatów
Doświadczenie zawodowe
dyrektor handlowy
Ustalanie strategii rozwoju organizacji,
Tworzenie planów sprzedażowych,
Koordynowanie polityki sprzedażowo - marketingowej firmy,
Koordynowanie pracy zespołu handlowców, działu sprzedaży i działu ofert,
Negocjowanie umów ze strategicznymi dostawcami oraz klientami,
Nadzorowanie kampanii marketingowych,
Tworzenie i realizacja kampanii rozwoju kompetencji zawodowych dedykowanych pracownikom,
Nadzorowanie strategii ofertowania w firmie.
Tworzenie planów sprzedażowych,
Koordynowanie polityki sprzedażowo - marketingowej firmy,
Koordynowanie pracy zespołu handlowców, działu sprzedaży i działu ofert,
Negocjowanie umów ze strategicznymi dostawcami oraz klientami,
Nadzorowanie kampanii marketingowych,
Tworzenie i realizacja kampanii rozwoju kompetencji zawodowych dedykowanych pracownikom,
Nadzorowanie strategii ofertowania w firmie.
trener współpracujący
Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla firmy LSI Software z zakresu: negocjacji handlowych, prezentacji handlowej, efektywnej sprzedaży B2B, zarządzania zespołem handlowców oraz przywództwa w organizacji.
trener telemarketingu
Projektowanie i prowadzanie szkoleń dla telemarketerów i kierowników grup.
Opracowanie skryptów sprzedażowych.
Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
Opracowanie skryptów sprzedażowych.
Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
trener (aktywna sprzedaż, negocjacje handlowe, obsługa klienta, zarządzanie zespołem)
Prowadzenie szkoleń z zakresu aktywnej sprzedaży, telemarketingu, negocjacji handlowych, strategii handlowych, zarządzania zespołem, budowania efektywnych zespołów sprzedażowych, motywowania pracowników, efektywnej komunikacji, przywództwa.
wystawiono
Miałam przyjemność (i mam nadzieję, że nadal będę) współpracować z Tomkiem przy realizacji szkoleń z zakresu kompetencji interpersonalnych. Z czystym sumieniem mogę polecić Tomka, jako trenera z potencjałem, który zna się na tym co robi, a świadczy o tym przede wszystkim zadowolenie uczestników szkoleń. Praca z Tomkiem to sama przyjemność.
trener, konsultant telesprzedaży
• Przygotowywanie wytycznych merytorycznych i komunikacyjnych dla kampanii telefonicznych (rozmowy wychodzące).
• Projektowanie i prowadzanie szkoleń dla telemarketerów i kierowników grup.
• Opracowanie skryptów sprzedażowych.
• Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
• Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
• Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe generowane podczas kampanii telefonicznych.
W ramach współpracy z łódzkim oddziałem firmy Cardif przeszkoliłem ponad 180 telemarketerów (wraz z opieką coachingową) oraz zaprojektowałem narzędzia do oceny kompetencji sprzedażowych telemarketera. Przygotowałem i przeprowadziłem cykl szkoleń dla kierowników grup telemarketingowych dotyczących zarządzania zespołem pracowników.
• Projektowanie i prowadzanie szkoleń dla telemarketerów i kierowników grup.
• Opracowanie skryptów sprzedażowych.
• Pomoc w weryfikacji poprawności merytorycznej rozmów telemarketerów.
• Ocena i weryfikacja skuteczności sprzedażowej wykorzystywanej w komunikacji z klientem.
• Aktualizowanie materiałów merytorycznych wspierających proces sprzedaży.
• Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe generowane podczas kampanii telefonicznych.
W ramach współpracy z łódzkim oddziałem firmy Cardif przeszkoliłem ponad 180 telemarketerów (wraz z opieką coachingową) oraz zaprojektowałem narzędzia do oceny kompetencji sprzedażowych telemarketera. Przygotowałem i przeprowadziłem cykl szkoleń dla kierowników grup telemarketingowych dotyczących zarządzania zespołem pracowników.
trener sprzedaży
Nadzorowanie rekrutacji pracowników do działów handlowych. Wdrażanie nowych pracowników do firmy oraz szkolenie ich w zakresie technik sprzedaży i profesjonalnej obsługi klienta. Kierowanie zawodowym rozwojem pracowników Media Markt Polska. Projektowanie i nadzorowanie badań Mystery Shopper oraz współpraca z firmami trenerskimi.
• Opracowywanie koncepcji działań szkoleniowych.
• Przygotowywanie i prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń dla sprzedawców w zakresie: standardów obsługi klienta, technik aktywnej sprzedaży, komunikacji i negocjacji handlowych.
• Coaching bezpośredni z zespołem handlowców.
• Wspieranie kierowników sprzedaży.
• Raportowanie wyników pracy.
Wybrane osiągnięcia:
• Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi klienta dla sprzedawców marketów Media Markt na terenie Polski (wypracowane ponad 300 dni szkoleniowych).
• Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu budowania i prowadzenia zespołu handlowego dla kierowników handlowych marketów Media Markt i Saturn Planet (motywowanie pracowników, negocjacje handlowe, zarządzanie przez cele, rozwiązywanie konfliktów w zespole, oceny pracownicze, coaching podwładnych).
• Opracowanie i wdrożenie systemu ocen kierowniczych 360 stopni w łódzkich marketach.
• Przygotowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko kierownika handlowego oraz sprzedawcy w łódzkich marketach Media Markt.
• Opracowanie broszury ze standardami obsługi klienta dla sprzedawców sieci Media Markt, która funkcjonuje w marketach na terenie Polski.
• Zaprojektowanie badania „Tajemniczego klienta” (narzędzia badawczego wraz z procedurami przeprowadzania badania) i realizacja tego badania w sieci Media Markt.
• Opracowywanie koncepcji działań szkoleniowych.
• Przygotowywanie i prowadzenie oraz ewaluacja szkoleń dla sprzedawców w zakresie: standardów obsługi klienta, technik aktywnej sprzedaży, komunikacji i negocjacji handlowych.
• Coaching bezpośredni z zespołem handlowców.
• Wspieranie kierowników sprzedaży.
• Raportowanie wyników pracy.
Wybrane osiągnięcia:
• Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu obsługi klienta dla sprzedawców marketów Media Markt na terenie Polski (wypracowane ponad 300 dni szkoleniowych).
• Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu budowania i prowadzenia zespołu handlowego dla kierowników handlowych marketów Media Markt i Saturn Planet (motywowanie pracowników, negocjacje handlowe, zarządzanie przez cele, rozwiązywanie konfliktów w zespole, oceny pracownicze, coaching podwładnych).
• Opracowanie i wdrożenie systemu ocen kierowniczych 360 stopni w łódzkich marketach.
• Przygotowanie i przeprowadzenie procesu rekrutacji na stanowisko kierownika handlowego oraz sprzedawcy w łódzkich marketach Media Markt.
• Opracowanie broszury ze standardami obsługi klienta dla sprzedawców sieci Media Markt, która funkcjonuje w marketach na terenie Polski.
• Zaprojektowanie badania „Tajemniczego klienta” (narzędzia badawczego wraz z procedurami przeprowadzania badania) i realizacja tego badania w sieci Media Markt.
wystawiono
Tomasz posiada ogromną wiedzę, ale co ważniejsze jest jedną z nielicznych osób, które potrafią ją przekazać. Jego wykładów słucha się z ogromną ciekawością... 6 godzin zajęć mija jak 5 minut. Wiedza i umiejętności, które zyskałem dzięki Tomkowi przydają się nie tylko podczas pracy, ale i w życiu codziennym. Dzięki serdeczne za wszystko czego mnie nauczyłeś!
wystawiono
Gdyby Tomasz był trenerem reprezentacji Polski byłbym spokojny o wyniki. Świetny Fachowiec z pozytywnym nastawieniem, które udziela się pracownikom po szkoleniach z Nim.
wystawiono
Dzień dobry Drogi Czytelniku,
W latach 2008-2013 pracowałem dla firmy Media Saturn Holding Polska na stanowisku doradca klienta RTV i przez ten bardzo bogaty w doświadczenia czas, z dnia na dzień sukcesywnie przybierałem w silniejszą efektywność oraz mocniejsze kompetencje sprzedażowe. Dziś rozpoczynam pracę jako Specjalista ds. Jakości Sieci RTV/AGD i po wielu wyrzeczeniach, sumiennej pracy oraz wysokich osiągnięciach w sprzedaży mogę, chyląc głowę ku podłodze, napisać prostym językiem ale z ogromną wdzięcznością: Dziękuję Ci Tomku. Bardzo polecam, to rewelacyjny Fachowiec. W razie potrzeby kontaktu podaję numer 515 66 88 26
W latach 2008-2013 pracowałem dla firmy Media Saturn Holding Polska na stanowisku doradca klienta RTV i przez ten bardzo bogaty w doświadczenia czas, z dnia na dzień sukcesywnie przybierałem w silniejszą efektywność oraz mocniejsze kompetencje sprzedażowe. Dziś rozpoczynam pracę jako Specjalista ds. Jakości Sieci RTV/AGD i po wielu wyrzeczeniach, sumiennej pracy oraz wysokich osiągnięciach w sprzedaży mogę, chyląc głowę ku podłodze, napisać prostym językiem ale z ogromną wdzięcznością: Dziękuję Ci Tomku. Bardzo polecam, to rewelacyjny Fachowiec. W razie potrzeby kontaktu podaję numer 515 66 88 26
wykładowca
Wydział Zarządzania UŁ oraz AHE w Łodzi
Prowadzenie ćwiczeń oraz spotkań warsztatowych dla studentów studiów podyplomowych oraz zaocznych z następujących przedmiotów:
• Podstawy Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• Rozwiązywanie problemów w ZZL
• Budowanie zespołu pracowniczego
• Motywowanie pracowników
• Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa
• Kompetencje menedżerskie
• Podstawy Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• Rozwiązywanie problemów w ZZL
• Budowanie zespołu pracowniczego
• Motywowanie pracowników
• Tożsamość organizacyjna przedsiębiorstwa
• Kompetencje menedżerskie
kierownik
Media Markt Polska Sp. z o.o. - Łódź II Spółka Komandytowa
Realizacja planów sprzedażowych. Negocjowanie warunków dostaw i zakupu towarów. Planowanie i koordynowanie pracy 6 pracowników. Motywowanie i podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Tworzenie środowiska pracy zgodnego z kulturą organizacyjną Media Markt.
kierownik salonu fotograficznego
M&J Photo - Video
Realizacja planów sprzedażowych. Negocjowanie warunków dostaw i zakupu towarów. Planowanie i koordynowanie pracy sprzedawców. Motywowanie i podnoszenie kwalifikacji swoich pracowników. Dbanie o poziom zatowarowania salonu oraz tworzenie i realizacja akcji marketingowych.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Literatura
Kino
Fotografia
Kino
Fotografia
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Akademia Handlowca
Szkolenia: otwarte, zamknięte
Konferencje: darmowe, płatne
Doradztwo: indywidualne, grupowe
Rozwój osobisty handlowca
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
BERNDSON theTRAINers
BERNDSON theTRAINers - dla trenerów.
Jesteś trenerem, firmą trenerską? Myślisz o współpracy? Chcesz wiedzieć co oferujemy trenerom? Chcesz wiedzieć pierwszy o możliwościach i nowościach? Zapraszamy
Biznes Łódź
Grupa stworzona dla osób chętnych do nawiązywania kontaktów biznesowych na terenie miasta Łodzi.
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego a nie na naprawianie
Coaching jako proces nastawiony na tworzenie nowego, a nie naprawianie!!
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Dobry wizerunek
Zapraszam tych, którzy chcą dobrze wyglądać
i odpowiednio ubierać się. Dobrze, nie znaczy drogo.