Umiejętności
Wdrożenia ERP
Microsoft Office
PL / SQL
Oracle SQL
TETA HRM
Teta HR
TETA Web
Unit4 Teta
OTRS Helpdesk
Teta Biznes Partner Kadry i Płace
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant - wdrożeniowiec
1. Obsługa procesów kadrowo-płacowych u klienta takich jak:
• zatrudnienie/zwolnienie pracownika wraz z wymaganą dokumentacją kadrową,
• obsługa dokumentów zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i wyrejestrowujących w systemie Płatnik ZUS,
• raportowanie o dane kadrowo-płacowe, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby analiz, rezerw, bieżącego raportowania zarządowi klienta,
• sporządzanie wzorów dokumentów kadrowych i płacowych oraz umiejętność implementowania wzorców w systemie kadrowo-płacowym (system Unit4 Teta),
• ewidencja i rozliczanie czasu pracy: weryfikacja zaplanowanych harmonogramów pracownika, weryfikacja zleceń nadgodzin i ich odbiór w okresie rozliczeniowym, weryfikacja realizacji zaplanowanego czasu pracy,
• ewidencja absencji w tym zasiłkowych, naliczanie zasiłków,
• ewidencja potrąceń w tym komorniczych, ewidencja dodatków, premii,
• naliczanie list płac głównych i dodatkowych, weryfikacja naliczeń, obsługa wypłaty i realizacja przelewów,
• weryfikacja list płac pod względem dekretacji,
• rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS – dokumenty rozliczeniowe ZUS (Płatnik),
• ewidencja umów cywilnoprawnych (rejestrowanie, rozliczanie na liście płac),
• ewidencja i weryfikacja okresów ważności szkoleń i badań BHP,
• ewidencja i zarządzanie szkoleniami rozwojowymi oraz uprawnieniami pracowników - raportowanie o terminowości szkoleń i uprawnień,
• asysta przy projektach ocen okresowych u klienta - obsługa elektroniczna oceny w systemie Teta HR i Teta Web,
• obsługa elektronicznych wniosków delegacji pracowników - projektowanie obiegu elektronicznego wraz z obsługą dekretacji w systemie Teta HR i Teta Web,
2. Udział w testowaniu i wdrażaniu programów ERP firmy Unit4 Teta Sp. z o.o. (lidera wśród systemów HR-owych) : Teta HR, Teta HRM, Teta Web, Teta Biznes Partner – Kadry i Płace – zaawansowana znajomość powyższych systemów.
3. Doradztwo dla klienta w zakresie procesów kadrowo-płacowych oraz ich modelowanie w oparciu o funkcjonalności systemu komputerowego. Projektowanie obiegu elektronicznego w systemie Unit4 Teta wniosków o urlop wypoczynkowy (w tym o inne absencje nie zasiłkowe), wniosek o nadgodziny, wniosek o odbiór nadgodzin, wniosek o zatrudnienie/zwolnienie pracownika.
4. Udział w szkoleniach organizowanych przez Dostawcę – Unit4 Teta Sp. z o.o. – popartych certyfikatami wdrożeniowymi z zakresu systemów kadrowo-płacowych.
5. Współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie opracowywania warunków umowy wdrożeniowej i serwisowej, w szczególności, co do zakresu i harmonogramu wdrożeń.
6. Współpraca z zespołem wdrożeniowym Klienta w zakresie niezbędnych zmian organizacyjnych w procesach kadrowo-płacowych.
7. Konfiguracja i parametryzacja oprogramowania firmy Unit4 Teta.
8. Nadzór nad przygotowaniem danych u klienta zwłaszcza danych niezbędnych do przeniesienia (konwersji) do nowego systemu.
9. Prowadzenie szkoleń praktycznych dla klientów (warsztaty, prezentacje, szkolenia z obsługi systemu i obsługi procesów kadrowo-płacowych).
10. Prowadzenie porad praktycznych dla użytkowników w zakresie prawa pracy.
11. Weryfikacja wiedzy i umiejętności posługiwania się wdrażanym systemem – przeprowadzenie testów dla użytkowników weryfikujących wiedzę użytkową z zakresu wdrażanego programu.
12. Sporządzanie stosownych protokołów zdawczo-odbiorczych i raportów okresowych.
13. Świadczenie usług serwisowych zgodnie z zakresem umowy serwisowej i potrzebami klienta.
14. Utrzymywanie regularnych kontaktów z klientami i odnotowywanie nowych potrzeb.
• zatrudnienie/zwolnienie pracownika wraz z wymaganą dokumentacją kadrową,
• obsługa dokumentów zgłoszeniowych, aktualizacyjnych i wyrejestrowujących w systemie Płatnik ZUS,
• raportowanie o dane kadrowo-płacowe, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby analiz, rezerw, bieżącego raportowania zarządowi klienta,
• sporządzanie wzorów dokumentów kadrowych i płacowych oraz umiejętność implementowania wzorców w systemie kadrowo-płacowym (system Unit4 Teta),
• ewidencja i rozliczanie czasu pracy: weryfikacja zaplanowanych harmonogramów pracownika, weryfikacja zleceń nadgodzin i ich odbiór w okresie rozliczeniowym, weryfikacja realizacji zaplanowanego czasu pracy,
• ewidencja absencji w tym zasiłkowych, naliczanie zasiłków,
• ewidencja potrąceń w tym komorniczych, ewidencja dodatków, premii,
• naliczanie list płac głównych i dodatkowych, weryfikacja naliczeń, obsługa wypłaty i realizacja przelewów,
• weryfikacja list płac pod względem dekretacji,
• rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS – dokumenty rozliczeniowe ZUS (Płatnik),
• ewidencja umów cywilnoprawnych (rejestrowanie, rozliczanie na liście płac),
• ewidencja i weryfikacja okresów ważności szkoleń i badań BHP,
• ewidencja i zarządzanie szkoleniami rozwojowymi oraz uprawnieniami pracowników - raportowanie o terminowości szkoleń i uprawnień,
• asysta przy projektach ocen okresowych u klienta - obsługa elektroniczna oceny w systemie Teta HR i Teta Web,
• obsługa elektronicznych wniosków delegacji pracowników - projektowanie obiegu elektronicznego wraz z obsługą dekretacji w systemie Teta HR i Teta Web,
2. Udział w testowaniu i wdrażaniu programów ERP firmy Unit4 Teta Sp. z o.o. (lidera wśród systemów HR-owych) : Teta HR, Teta HRM, Teta Web, Teta Biznes Partner – Kadry i Płace – zaawansowana znajomość powyższych systemów.
3. Doradztwo dla klienta w zakresie procesów kadrowo-płacowych oraz ich modelowanie w oparciu o funkcjonalności systemu komputerowego. Projektowanie obiegu elektronicznego w systemie Unit4 Teta wniosków o urlop wypoczynkowy (w tym o inne absencje nie zasiłkowe), wniosek o nadgodziny, wniosek o odbiór nadgodzin, wniosek o zatrudnienie/zwolnienie pracownika.
4. Udział w szkoleniach organizowanych przez Dostawcę – Unit4 Teta Sp. z o.o. – popartych certyfikatami wdrożeniowymi z zakresu systemów kadrowo-płacowych.
5. Współpraca z Kierownikami Projektów w zakresie opracowywania warunków umowy wdrożeniowej i serwisowej, w szczególności, co do zakresu i harmonogramu wdrożeń.
6. Współpraca z zespołem wdrożeniowym Klienta w zakresie niezbędnych zmian organizacyjnych w procesach kadrowo-płacowych.
7. Konfiguracja i parametryzacja oprogramowania firmy Unit4 Teta.
8. Nadzór nad przygotowaniem danych u klienta zwłaszcza danych niezbędnych do przeniesienia (konwersji) do nowego systemu.
9. Prowadzenie szkoleń praktycznych dla klientów (warsztaty, prezentacje, szkolenia z obsługi systemu i obsługi procesów kadrowo-płacowych).
10. Prowadzenie porad praktycznych dla użytkowników w zakresie prawa pracy.
11. Weryfikacja wiedzy i umiejętności posługiwania się wdrażanym systemem – przeprowadzenie testów dla użytkowników weryfikujących wiedzę użytkową z zakresu wdrażanego programu.
12. Sporządzanie stosownych protokołów zdawczo-odbiorczych i raportów okresowych.
13. Świadczenie usług serwisowych zgodnie z zakresem umowy serwisowej i potrzebami klienta.
14. Utrzymywanie regularnych kontaktów z klientami i odnotowywanie nowych potrzeb.
koordynator
1. Wyszukiwanie osób do pracy, budowanie bazy danych kandydatów i zleceniobiorców.
2. Poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu usprawnianie współpracy z Klientem.
3. Współpraca z Klientem w zakresie kontroli realizacji zleceń, sprawdzanie absencji i zgłaszanych reklamacji przez Klienta oraz przesyłanie ustaleń do Kierownika oddziału LS.
4. Administracja umów cywilnoprawnych: wydawanie, kompletowanie i weryfikowanie poprawnie wypełnionych i podpisanych umów oraz innych dokumentów (załączniki, rachunki).
5. Zapoznawanie pracowników z warunkami pracy u Klienta.
6. Zebranie kart czasu pracy od Zleceniobiorców, ich rozliczenie oraz dostarczenie do biura LS.
7. Wizyty w podległych marketach, kontakt z kierownikami sklepów.
2. Poszukiwanie nowych rozwiązań mających na celu usprawnianie współpracy z Klientem.
3. Współpraca z Klientem w zakresie kontroli realizacji zleceń, sprawdzanie absencji i zgłaszanych reklamacji przez Klienta oraz przesyłanie ustaleń do Kierownika oddziału LS.
4. Administracja umów cywilnoprawnych: wydawanie, kompletowanie i weryfikowanie poprawnie wypełnionych i podpisanych umów oraz innych dokumentów (załączniki, rachunki).
5. Zapoznawanie pracowników z warunkami pracy u Klienta.
6. Zebranie kart czasu pracy od Zleceniobiorców, ich rozliczenie oraz dostarczenie do biura LS.
7. Wizyty w podległych marketach, kontakt z kierownikami sklepów.
Szkolenia i kursy
Szkolenie Omni Modo – Ochrona danych osobowych
Specjalizacje
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia