Umiejętności
B2B
B2C
Coaching
Zaangażowanie
Komunikacja
Rozwiązywanie konfliktów
Kreatywność
Sprzedaż bezpośrednia
Zarządzanie zespołem rozproszonym
E-commerce
zaangażowanie pracowników
Employer Branding
Elastyczność
Zarządzanie kluczowymi klientami
Life Coaching
Zarządzanie
Marketing
Negocjacje
Outsourcing
Rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Rozwój pracowników
Budowanie zepołu
Telemarketing
techniki sprzedaży
hr
career coaching
Zarządzanie zespołem
zarządzanie sobą w czasie
Sprzedaż
motywowanie
Obsługa klienta
informacja zwrotna
Zarządzanie zespołami sprzedażowymi
analityczne myślenie
Wyznaczanie celów
podejmowanie decyzji
Zarządzanie zespołem specjalistów
Motywowanie zespołu
coaching kariery
Zarządzanie siecią sprzedaży
Strategiczne myślenie
Relacje z klietami
monitorowanie pracy zespołu
Sales Coaching
wdrażanie nowych pracowników
Derekrutacja
Kontrolowanie
ocena pracowników
inspirowanie i motywowanie ludzi
delegowanie
Udzielanie informacji zwrotnej
coaching sprzedaży
biznes coaching
coaching życiowy
Inspirowanie
Zadawanie pytań
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Business & Life Coach
inspirujemy.eu
- coaching sprzedaży (m.in. menadżerowie sprzedaży, kierownicy, handlowcy, doradcy Klienta, telesprzedawcy)
- coaching kariery we współpracy z Biurami Karier Uniwersytetu Szczecińskiego i Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego
- coaching biznesowy
- coaching życiowy
- coaching kariery we współpracy z Biurami Karier Uniwersytetu Szczecińskiego i Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego
- coaching biznesowy
- coaching życiowy
Kierownik zespołu sprzedaży i obsługi Klienta
Zespół którym kieruję uzyskał w 2017 roku w badaniu lojalności Klientów NPS (Net Promoter Score™) wskaźnik na poziomie 87. Jest to najwyższy wynik pośród dwudziestu podobnych zespołów w organizacji. Z kolei po moim pierwszym pełnym roku pracy z zespołem, wskaźnik zaangażowania w mojej sekcji wzrósł z poziomu 27% do 82%.
- zarządzanie sprzedażą (rynek tradycyjny - apteki),
- zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem,
- coaching,
- ocena półroczna pracowników,
- badanie potrzeb szkoleniowych zespołu,
- zarządzanie ruchem telefonicznym,
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników,
- rekrutacja pracowników,
- koordynacja wdrożeń nowych pracowników,
- rozpatrywania reklamacji Klientów,
- zarządzanie preferencjami Klientów.
- zarządzanie sprzedażą (rynek tradycyjny - apteki),
- zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem,
- coaching,
- ocena półroczna pracowników,
- badanie potrzeb szkoleniowych zespołu,
- zarządzanie ruchem telefonicznym,
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników,
- rekrutacja pracowników,
- koordynacja wdrożeń nowych pracowników,
- rozpatrywania reklamacji Klientów,
- zarządzanie preferencjami Klientów.
Menedżer Sprzedaży Makroregionu
- zarządzanie rozproszonym zespołem sprzedażowym sieci handlowej prowadzącej
sprzedaż detaliczną i hurtową w miastach: Szczecin (dwa oddziały), Gorzów
Wielkopolski, Katowice, Gliwice, Tychy, Rybnik,
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska kierowników i sprzedawców,
- coaching sprzedażowy zespołu,
- prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży i obsługi Klienta,
- analiza i ocena pracy zespołu,
- współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży.
sprzedaż detaliczną i hurtową w miastach: Szczecin (dwa oddziały), Gorzów
Wielkopolski, Katowice, Gliwice, Tychy, Rybnik,
- prowadzenie rekrutacji na stanowiska kierowników i sprzedawców,
- coaching sprzedażowy zespołu,
- prowadzenie szkoleń z technik sprzedaży i obsługi Klienta,
- analiza i ocena pracy zespołu,
- współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży.
Kierownik Regionalnego Biura Sprzedaży o/Szczecin
- organizacja i rozwój sprzedaży usług portali: pracuj.pl, jobs4.pl, profeo.pl na terenie województwa zachodniopomorskiego
- realizacja planów sprzedażowych przez zarządzaną jednostkę
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem
- monitorowanie jakości obsługi Klienta
- ocena pracy podległego zespołu
- badanie potrzeb szkoleniowych zespołu
- rekrutowanie handlowców
- szkolenia wdrożeniowe dla nowych osób w miejscu pracy
- budowanie relacji z działami HR zachodniopomorskich pracodawców
- aktywna sprzedaż i negocjacje z kluczowymi Klientami
- sporządzanie raportów i analiza wyników zespołu
- współdziałanie z organizacjami biznesowymi przy różnych projektach: szkolenia, giełdy pracy
- realizacja planów sprzedażowych przez zarządzaną jednostkę
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem
- monitorowanie jakości obsługi Klienta
- ocena pracy podległego zespołu
- badanie potrzeb szkoleniowych zespołu
- rekrutowanie handlowców
- szkolenia wdrożeniowe dla nowych osób w miejscu pracy
- budowanie relacji z działami HR zachodniopomorskich pracodawców
- aktywna sprzedaż i negocjacje z kluczowymi Klientami
- sporządzanie raportów i analiza wyników zespołu
- współdziałanie z organizacjami biznesowymi przy różnych projektach: szkolenia, giełdy pracy
Koordynator Regionalnego Biura Sprzedaży
- organizacja i rozwój sprzedaży usług portalu pracuj.pl na terenie województwa zachodniopomorskiego
- realizacja planów sprzedażowych przez zarządzaną jednostkę
- budowanie relacji z działami HR zachodniopomorskich pracodawców
- aktywna sprzedaż i negocjacje z kluczowymi klientami
- sporządzanie raportów i analiza wyników zespołu
- zarządzanie małym zespołem
- utrzymywanie kontaktów z organizacjami biznesowymi
- realizacja planów sprzedażowych przez zarządzaną jednostkę
- budowanie relacji z działami HR zachodniopomorskich pracodawców
- aktywna sprzedaż i negocjacje z kluczowymi klientami
- sporządzanie raportów i analiza wyników zespołu
- zarządzanie małym zespołem
- utrzymywanie kontaktów z organizacjami biznesowymi
Kierownik zespołu telesprzedaży
- zarządzanie dwudziestoosobowym zespołem telesprzedawców
- nadzór nad realizacją przez zespół celów sprzedażowych
- monitorowanie jakości obsługi klienta
- coaching
- prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowo przyjętych pracowników z zakresu oferty produktowej TP S.A. oraz technik sprzedaży i obsługi klienta
- tworzenie i analiza raportów sprzedażowych
- telefoniczna sprzedaż usług TP S.A.
- nadzór nad realizacją przez zespół celów sprzedażowych
- monitorowanie jakości obsługi klienta
- coaching
- prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowo przyjętych pracowników z zakresu oferty produktowej TP S.A. oraz technik sprzedaży i obsługi klienta
- tworzenie i analiza raportów sprzedażowych
- telefoniczna sprzedaż usług TP S.A.
Szkolenia i kursy
2014.03 Coaching - budowanie świadomości - program aprobowany przez ICF
2014.02 Coaching - kompetencje lidera - program aprobowany przez ICF
2014.02 Coaching - możliwości rozwoju - program aprobowany przez ICF
2014.01-04 Akredytowany Coach International Coach Federation
2011.07 Kreatywność i sztuka myślenia - Brian Tracy International, trener Małgorzata Wawrzyniak,
2011.06 Zarządzanie vs. Przywództwo - pelnamoc.pl, trener Jacek Walkiewicz,
2011.04 Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji - Brian Tracy International, trener Igor Janke,
2010.10 Menedżer jako negocjator - Training Partners, trener Andrzej Niemczyk
2010.07 Budowanie wydajnych zespołów - Training Partners, Rafał Szczepanik,
2010.03 Efektywna komunikacja - Akademia Rozwoju Pracowników GP, trener Tomasz Wański,
2009.03 Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe - STL - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.11 Przywództwo sytuacyjne SLII - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.09 Skuteczny menedżer - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.06 Efektywna komunikacja i zarządzanie wg modelu Insights Discovery - Akademia Menadżera Sprzedaży Grupy Pracuj, trener Piotr Drozdowski,
2008.06 Skuteczna rozmowa rekrutacyjna - Grupa Pracuj,
2008.05 Jak przygotować skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne - Grupa Pracuj,
2008.03 Kształtowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy - Grupa Pracuj,
2007.05 Negocjacje - House of Skills, trener Andrzej Twarowski,
2006.10 Szkolenie z zakresu technik sprzedaży - GE Money Bank,
2006.01 Szkolenie z zakresu negocjacji - TP S.A.
2005.01 Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta - TP S.A.,
2004.02 Szkolenie z zakresu technik sprzedaży - Multikino
2014.02 Coaching - kompetencje lidera - program aprobowany przez ICF
2014.02 Coaching - możliwości rozwoju - program aprobowany przez ICF
2014.01-04 Akredytowany Coach International Coach Federation
2011.07 Kreatywność i sztuka myślenia - Brian Tracy International, trener Małgorzata Wawrzyniak,
2011.06 Zarządzanie vs. Przywództwo - pelnamoc.pl, trener Jacek Walkiewicz,
2011.04 Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji - Brian Tracy International, trener Igor Janke,
2010.10 Menedżer jako negocjator - Training Partners, trener Andrzej Niemczyk
2010.07 Budowanie wydajnych zespołów - Training Partners, Rafał Szczepanik,
2010.03 Efektywna komunikacja - Akademia Rozwoju Pracowników GP, trener Tomasz Wański,
2009.03 Sytuacyjne Przywództwo Zespołowe - STL - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.11 Przywództwo sytuacyjne SLII - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.09 Skuteczny menedżer - House of Skills, trener Dariusz Fijołek,
2008.06 Efektywna komunikacja i zarządzanie wg modelu Insights Discovery - Akademia Menadżera Sprzedaży Grupy Pracuj, trener Piotr Drozdowski,
2008.06 Skuteczna rozmowa rekrutacyjna - Grupa Pracuj,
2008.05 Jak przygotować skuteczne ogłoszenie rekrutacyjne - Grupa Pracuj,
2008.03 Kształtowanie wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy - Grupa Pracuj,
2007.05 Negocjacje - House of Skills, trener Andrzej Twarowski,
2006.10 Szkolenie z zakresu technik sprzedaży - GE Money Bank,
2006.01 Szkolenie z zakresu negocjacji - TP S.A.
2005.01 Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży i obsługi klienta - TP S.A.,
2004.02 Szkolenie z zakresu technik sprzedaży - Multikino
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Inne
Praca magisterska "Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwie na przykładzie Oddziału Okręgowego PZU S.A. w Szczecinie".
Celem pracy było ukazanie zależności pomiędzy polityką personalną PZU S.A. a zmianami w otoczeniu konkurencyjnym przedsiębiorstwa, dla których zilustrowania dokonałem analizy sektora ubezpieczeń majątkowych w oparciu o model M.E. Portera.
Celem pracy było ukazanie zależności pomiędzy polityką personalną PZU S.A. a zmianami w otoczeniu konkurencyjnym przedsiębiorstwa, dla których zilustrowania dokonałem analizy sektora ubezpieczeń majątkowych w oparciu o model M.E. Portera.
Grupy
akredytacja ICF
Dla wszystkich początkujących i zaawansowanych coachów, których celem jest nauka i doskonalenie umiejętności profesjonalnego coachingu, opartego na standardach International Coach Federa
Career coaching
Coach, Coaching = dla osób, które prowadzą lub będą prowadziły coaching, coaching kariery, jak również dla wszystkich tych, którzy uważają, że coaching jest pomocnym narzędziem w odkrywaniu i planowan
coaching sprzedaży
O tym, jak szybko i skutecznie zwiększyć efektywność zespołu sprzedażowego, dzięki coachingowi sprzedaży.
Employer Branding
Grupa zrzesza osoby zainteresowane zawodowo lub naukowo Employer branding'iem czyli wizerunkiem pracodawców. Ma na celu wymianę informacji, badań, doświadczeń, dobrych praktyk i pomysłów z zakresu EB
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
GL - Moderacja
Grupa przeznaczona dla osób które na wybranych forach posiadają uprawnienia moderatora bądź właściciela.
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
inspiratorzy
"Początek tysiąca lasów jest w jednym żołędziu." - Ralph Waldo Emerson
Znajdź inspiracje. Zainspiruj innych!
Inspiratorzy.pl
"Początek tysiąca lasów jest w jednym żołędziu." - Ralph Waldo Emerson
Znajdź inspiracje. Zainspiruj innych!