Umiejętności
bankowość
Ryzyko kredytowe
Sprzedaż bezpośrednia
Loan Sales
Zarządzanie
Marketing
Kredyty hipoteczne
Project Management
Zarządzanie relacjami
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Prezentacje handlowe
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
- opracowywanie strategii sprzedaży i wdrażanie rozwiązań zmierzających do wzrostu efektywności sieci sprzedaży oraz rentowności całej Spółki
- wyznaczanie i realizacja celów sprzedażowych w zarządzanych kanałach dystrybucji, tj. Contact Center, oddziałach własnych spółki oraz kanałach pośrednich + nadzór nad prawidłowością funkcjonowania procesów sprzedaży
- rozwój sieci oddziałów na terenie kraju oraz odpowiedzialność za rozwój pośredniej sieci sprzedaży (w tym sieci franczyzowej) zgodne z celami i planami działalności Spółki
- bieżący monitoring rynku pozwalający na pilne reagowanie i dopasowywanie strategii sprzedaży do zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego oraz uwarunkowań prawnych
- kreowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz klientami spółki w ramach działalności Departamentu Sprzedaży
- wyznaczanie i realizacja celów sprzedażowych w zarządzanych kanałach dystrybucji, tj. Contact Center, oddziałach własnych spółki oraz kanałach pośrednich + nadzór nad prawidłowością funkcjonowania procesów sprzedaży
- rozwój sieci oddziałów na terenie kraju oraz odpowiedzialność za rozwój pośredniej sieci sprzedaży (w tym sieci franczyzowej) zgodne z celami i planami działalności Spółki
- bieżący monitoring rynku pozwalający na pilne reagowanie i dopasowywanie strategii sprzedaży do zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego oraz uwarunkowań prawnych
- kreowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz klientami spółki w ramach działalności Departamentu Sprzedaży
właściciel - własna działalność gospodarcza
Tomasz Kaźmierski
- współpraca z wiodącymi firmami pośrednictwa finansowego/Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce z w zakresie budowania kanałów dystrybucji,
- organizacja pracy stworzonych kanałów dystrybucji, wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji
- implementacja rozwiązań służących podnoszeniu efektywności pracy i osiąganych wyników sprzedażowych w stworzonych kanałach dystrybucji
- organizacja pracy stworzonych kanałów dystrybucji, wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji
- implementacja rozwiązań służących podnoszeniu efektywności pracy i osiąganych wyników sprzedażowych w stworzonych kanałach dystrybucji
Prezes Zarządu
W Financials Sp. z o
- Przygotowanie strategii firmy mającej na celu stać się konkurencja dla największych firm doradztwa finansowego na polskim rynku
- Wdrożenie i optymalizacja przygotowanej strategii koncentrującej się na sprzedaży produktów rynku kapitałowego oraz innych produktach rynku finansowego
- Organizacja i cykliczny udział w projektach mających na celu prawidłowe zarządzanie zasobami ludzkimi, szkoleniami, wizerunkiem firmy oraz polityką wynagrodzeń
- Wdrożenie i optymalizacja przygotowanej strategii koncentrującej się na sprzedaży produktów rynku kapitałowego oraz innych produktach rynku finansowego
- Organizacja i cykliczny udział w projektach mających na celu prawidłowe zarządzanie zasobami ludzkimi, szkoleniami, wizerunkiem firmy oraz polityką wynagrodzeń
Dyrektor Departamentu Dystrybucji Bezpośredniej
Kluczowe obowiązki:
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych nałożonych na kanały dystrybucji bezpośredniej (Sieci Agencyjne) oraz pośredniej Banku (Pośrednicy),
- zarządzanie polityką kadrową, prowizyjną i cenową prowadzące do wzrostu efektywności i dochodowości w ramach współpracy z kanałami dystrybucji bezpośredniej/pośredniej Banku,
- organizacja zadań zespołów tworzących departament, w tym wyznaczanie celów sprzedażowych i kontrola ich realizacji.
Osiągnięcia:
- realizacja planów przychodowych w zewnętrznych kanałach dystrybucji na poziomie powyżej 100% na koniec czerwca 2013r, tak samo na koniec 2012r (osiągnięte pomimo reorganizacji Departamentu)
- utrzymanie wysokiego wolumenu sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku, przy jednoczesnym wzroście efektywności sprzedaży pożeczek gotówkowych przez kanały zewnętrzne
- rozwój kanałów dystrybucji Banku, w tym Sieci Agencyjnych
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych nałożonych na kanały dystrybucji bezpośredniej (Sieci Agencyjne) oraz pośredniej Banku (Pośrednicy),
- zarządzanie polityką kadrową, prowizyjną i cenową prowadzące do wzrostu efektywności i dochodowości w ramach współpracy z kanałami dystrybucji bezpośredniej/pośredniej Banku,
- organizacja zadań zespołów tworzących departament, w tym wyznaczanie celów sprzedażowych i kontrola ich realizacji.
Osiągnięcia:
- realizacja planów przychodowych w zewnętrznych kanałach dystrybucji na poziomie powyżej 100% na koniec czerwca 2013r, tak samo na koniec 2012r (osiągnięte pomimo reorganizacji Departamentu)
- utrzymanie wysokiego wolumenu sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku, przy jednoczesnym wzroście efektywności sprzedaży pożeczek gotówkowych przez kanały zewnętrzne
- rozwój kanałów dystrybucji Banku, w tym Sieci Agencyjnych
Dyrektor Biura Sprzedaży Bezpośredniej
Osiągnięcia:
- sukcesywne podnoszenie osiąganych wyników sprzedażowych w zakresie kredytu mieszkaniowego, co pozwoliło zrealizować zakładany cel sprzedażowy na poziomie ponad 100% w każdym roku kalendarzowym,
- zmiana systemu prowizyjnego dla Sieci Agencyjnej z ukierunkowaniem na sprzedaż innych produktów niż tylko Kredyt Mieszkaniowy, co przełożyło się na zmianę profilu Sieci Agencyjnej z doradztwa w/z Kredytu Mieszkaniowego na doradztwo w zakresie wielu produktów dostępnych w ofercie Banku,
- zwiększenie sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku oraz innych produktów jak: karty kredytowe, pożyczki gotówkowe, a tym samym podniosło dochodowość Sieci Agencyjnej dla Banku,
- podwojenie liczebności Agentów współpracujących z DB PBC SA na wyłączność
- sukcesywne podnoszenie osiąganych wyników sprzedażowych w zakresie kredytu mieszkaniowego, co pozwoliło zrealizować zakładany cel sprzedażowy na poziomie ponad 100% w każdym roku kalendarzowym,
- zmiana systemu prowizyjnego dla Sieci Agencyjnej z ukierunkowaniem na sprzedaż innych produktów niż tylko Kredyt Mieszkaniowy, co przełożyło się na zmianę profilu Sieci Agencyjnej z doradztwa w/z Kredytu Mieszkaniowego na doradztwo w zakresie wielu produktów dostępnych w ofercie Banku,
- zwiększenie sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku oraz innych produktów jak: karty kredytowe, pożyczki gotówkowe, a tym samym podniosło dochodowość Sieci Agencyjnej dla Banku,
- podwojenie liczebności Agentów współpracujących z DB PBC SA na wyłączność
Menedżer
Osiągniecia:
- zwiększenie wolumenu sprzedaży kredytu mieszkaniowego w ramach Sieci Agencyjnej,
- realizacja celów sprzedażowych Banku na poziomie przeszło 100% w obu latach,
- zwiększenie liczebności Sieci Agencyjnej,
- przygotowanie w ramach struktury organizacyjnej Sieci Agencyjnej kryteriów, których spełnienie oznaczało awans (Doradca - Kierownik Zespołu) jak również rozwiązania w zakresie dalszego zarządzania Siecią Agencyjną (struktura organizacyjna na następne lata).
- zwiększenie wolumenu sprzedaży kredytu mieszkaniowego w ramach Sieci Agencyjnej,
- realizacja celów sprzedażowych Banku na poziomie przeszło 100% w obu latach,
- zwiększenie liczebności Sieci Agencyjnej,
- przygotowanie w ramach struktury organizacyjnej Sieci Agencyjnej kryteriów, których spełnienie oznaczało awans (Doradca - Kierownik Zespołu) jak również rozwiązania w zakresie dalszego zarządzania Siecią Agencyjną (struktura organizacyjna na następne lata).
Kierownik Zespołu Sprzedaży (własna działalność gospodarcza)
Osiągnięcia:
- sukcesywna budowa zespołu sprzedażowego w liczbie 5-ciu osób będącego wiodącym w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych w Banku, z którego docelowo powołano kolejnych 3-ech Kierowników Zespołów Sprzedaży,
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych na poziomie ponad 100% (we wszystkich latach),
- rok 2004: nagroda za zajecie pierwszego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2003: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2002: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB 24 SA w Regionie Warszawskim.
- sukcesywna budowa zespołu sprzedażowego w liczbie 5-ciu osób będącego wiodącym w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych w Banku, z którego docelowo powołano kolejnych 3-ech Kierowników Zespołów Sprzedaży,
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych na poziomie ponad 100% (we wszystkich latach),
- rok 2004: nagroda za zajecie pierwszego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2003: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2002: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB 24 SA w Regionie Warszawskim.
Specjalista ds. realizacji i poprawności badań
- terminowa, kompleksowa realizacja badań zlecanych przez Badaczy oraz prezentacja wyników z nich wynikających.
Szkolenia i kursy
Liczne szkolenia organizowane przez PARP z zakresu: sztuki porozumiewania sie, profesjonalnych prezentacji handlowych, zarządzania czasem, zarządzania konfliktem, zarządzania projektami, rekrutacji, budowania zespołu, coachingu.
Szkolenia organizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr z zakresu: roli Unit Managera, efektywności osobistej, efektywnego zarządzania zespołem, umiejętności autoprezentacji, wykorzystania umiejętności aktorskich podczas wystąpień publicznych.
,,Szkoła Giełdowa" organizowana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
Szereg szkoleń z telemarketingu, technik sprzedaży, mowy ciała, prezentacji handlowych, zarządzania projektem prowadzonych przez DB PBC S.A.
Szkolenia organizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr z zakresu: roli Unit Managera, efektywności osobistej, efektywnego zarządzania zespołem, umiejętności autoprezentacji, wykorzystania umiejętności aktorskich podczas wystąpień publicznych.
,,Szkoła Giełdowa" organizowana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
Szereg szkoleń z telemarketingu, technik sprzedaży, mowy ciała, prezentacji handlowych, zarządzania projektem prowadzonych przez DB PBC S.A.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
Łącząc zainteresowania z praca: literatura pogłębiająca wiedzę w zakresie inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych, ale również pozycje książkowe dotyczące socjologii, zarządzania, rozpoznawania określonych zachowań w relacjach międzyludzkich.
Zupełnie prywatnie: siatkówka (krótka kariera sportowca w tej dziedzinie) oraz inne sporty drużynowe (piłka nożna, koszykówka), wędkarstwo.
Zupełnie prywatnie: siatkówka (krótka kariera sportowca w tej dziedzinie) oraz inne sporty drużynowe (piłka nożna, koszykówka), wędkarstwo.
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche.
http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Forum budowlane online
Dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób związani są z branżą budowlaną oraz posługują się narzędziami online dla branży budowlanej.
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi.
Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.