Tomasz Kaźmierski

Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Aforti Finance SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

bankowość Ryzyko kredytowe Sprzedaż bezpośrednia Loan Sales Zarządzanie Marketing Kredyty hipoteczne Project Management Zarządzanie relacjami Sales Zarządzanie Sprzedażą Prezentacje handlowe Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

AFORTI FINANCE S.A.
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
Capital Service
Dyrektor Departamentu Sprzedaży
- opracowywanie strategii sprzedaży i wdrażanie rozwiązań zmierzających do wzrostu efektywności sieci sprzedaży oraz rentowności całej Spółki
- wyznaczanie i realizacja celów sprzedażowych w zarządzanych kanałach dystrybucji, tj. Contact Center, oddziałach własnych spółki oraz kanałach pośrednich + nadzór nad prawidłowością funkcjonowania procesów sprzedaży
- rozwój sieci oddziałów na terenie kraju oraz odpowiedzialność za rozwój pośredniej sieci sprzedaży (w tym sieci franczyzowej) zgodne z celami i planami działalności Spółki
- bieżący monitoring rynku pozwalający na pilne reagowanie i dopasowywanie strategii sprzedaży do zmieniającego się otoczenia konkurencyjnego oraz uwarunkowań prawnych
- kreowanie i utrzymywanie relacji z kontrahentami oraz klientami spółki w ramach działalności Departamentu Sprzedaży
Logo
właściciel - własna działalność gospodarcza
Tomasz Kaźmierski
- współpraca z wiodącymi firmami pośrednictwa finansowego/Towarzystwami Ubezpieczeniowymi w Polsce z w zakresie budowania kanałów dystrybucji,
- organizacja pracy stworzonych kanałów dystrybucji, wyznaczanie celów oraz kontrola ich realizacji
- implementacja rozwiązań służących podnoszeniu efektywności pracy i osiąganych wyników sprzedażowych w stworzonych kanałach dystrybucji
Logo
Prezes Zarządu
W Financials Sp. z o
- Przygotowanie strategii firmy mającej na celu stać się konkurencja dla największych firm doradztwa finansowego na polskim rynku
- Wdrożenie i optymalizacja przygotowanej strategii koncentrującej się na sprzedaży produktów rynku kapitałowego oraz innych produktach rynku finansowego
- Organizacja i cykliczny udział w projektach mających na celu prawidłowe zarządzanie zasobami ludzkimi, szkoleniami, wizerunkiem firmy oraz polityką wynagrodzeń
Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Departamentu Dystrybucji Bezpośredniej
Kluczowe obowiązki:
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych nałożonych na kanały dystrybucji bezpośredniej (Sieci Agencyjne) oraz pośredniej Banku (Pośrednicy),
- zarządzanie polityką kadrową, prowizyjną i cenową prowadzące do wzrostu efektywności i dochodowości w ramach współpracy z kanałami dystrybucji bezpośredniej/pośredniej Banku,
- organizacja zadań zespołów tworzących departament, w tym wyznaczanie celów sprzedażowych i kontrola ich realizacji.

Osiągnięcia:
- realizacja planów przychodowych w zewnętrznych kanałach dystrybucji na poziomie powyżej 100% na koniec czerwca 2013r, tak samo na koniec 2012r (osiągnięte pomimo reorganizacji Departamentu)
- utrzymanie wysokiego wolumenu sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku, przy jednoczesnym wzroście efektywności sprzedaży pożeczek gotówkowych przez kanały zewnętrzne
- rozwój kanałów dystrybucji Banku, w tym Sieci Agencyjnych
Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Biura Sprzedaży Bezpośredniej
Osiągnięcia:
- sukcesywne podnoszenie osiąganych wyników sprzedażowych w zakresie kredytu mieszkaniowego, co pozwoliło zrealizować zakładany cel sprzedażowy na poziomie ponad 100% w każdym roku kalendarzowym,
- zmiana systemu prowizyjnego dla Sieci Agencyjnej z ukierunkowaniem na sprzedaż innych produktów niż tylko Kredyt Mieszkaniowy, co przełożyło się na zmianę profilu Sieci Agencyjnej z doradztwa w/z Kredytu Mieszkaniowego na doradztwo w zakresie wielu produktów dostępnych w ofercie Banku,
- zwiększenie sprzedaży składek regularnych w ogólnej sprzedaży Banku oraz innych produktów jak: karty kredytowe, pożyczki gotówkowe, a tym samym podniosło dochodowość Sieci Agencyjnej dla Banku,
- podwojenie liczebności Agentów współpracujących z DB PBC SA na wyłączność
Deutsche Bank Polska S.A
Menedżer
Osiągniecia:
- zwiększenie wolumenu sprzedaży kredytu mieszkaniowego w ramach Sieci Agencyjnej,
- realizacja celów sprzedażowych Banku na poziomie przeszło 100% w obu latach,
- zwiększenie liczebności Sieci Agencyjnej,
- przygotowanie w ramach struktury organizacyjnej Sieci Agencyjnej kryteriów, których spełnienie oznaczało awans (Doradca - Kierownik Zespołu) jak również rozwiązania w zakresie dalszego zarządzania Siecią Agencyjną (struktura organizacyjna na następne lata).
Deutsche Bank Polska S.A
Kierownik Zespołu Sprzedaży (własna działalność gospodarcza)
Osiągnięcia:
- sukcesywna budowa zespołu sprzedażowego w liczbie 5-ciu osób będącego wiodącym w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych w Banku, z którego docelowo powołano kolejnych 3-ech Kierowników Zespołów Sprzedaży,
- realizacja indywidualnych oraz zespołowych celów sprzedażowych na poziomie ponad 100% (we wszystkich latach),
- rok 2004: nagroda za zajecie pierwszego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2003: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB PBC SA w Polsce,
- rok 2002: nagroda za zajecie trzeciego miejsca w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB 24 SA w Regionie Warszawskim.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca ds. Produktów Finansowych (własna działalność gospodarcza)
Osiągnięcia:
- realizacja celów sprzedażowych na poziomie ponad 100%,
- nagroda: wyróżnienie za najlepszy debiut roku 2001 w sprzedaży Kredytów Mieszkaniowych DB 24 SA w Regionie Warszawskim.
Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor
Specjalista ds. realizacji i poprawności badań
- terminowa, kompleksowa realizacja badań zlecanych przez Badaczy oraz prezentacja wyników z nich wynikających.

Szkolenia i kursy

Liczne szkolenia organizowane przez PARP z zakresu: sztuki porozumiewania sie, profesjonalnych prezentacji handlowych, zarządzania czasem, zarządzania konfliktem, zarządzania projektami, rekrutacji, budowania zespołu, coachingu.

Szkolenia organizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr z zakresu: roli Unit Managera, efektywności osobistej, efektywnego zarządzania zespołem, umiejętności autoprezentacji, wykorzystania umiejętności aktorskich podczas wystąpień publicznych.

,,Szkoła Giełdowa" organizowana przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.

Szereg szkoleń z telemarketingu, technik sprzedaży, mowy ciała, prezentacji handlowych, zarządzania projektem prowadzonych przez DB PBC S.A.

Edukacja

Logo
Ekonomia - specjalizacja: marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Ekonomia - specjalizacja: logistyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
Logo
Profil: Ogólny, średnie
XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Zainteresowania

Łącząc zainteresowania z praca: literatura pogłębiająca wiedzę w zakresie inwestowania na Giełdzie Papierów Wartościowych, ale również pozycje książkowe dotyczące socjologii, zarządzania, rozpoznawania określonych zachowań w relacjach międzyludzkich.

Zupełnie prywatnie: siatkówka (krótka kariera sportowca w tej dziedzinie) oraz inne sporty drużynowe (piłka nożna, koszykówka), wędkarstwo.

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Doradcy Finansowi
Doradcy Finansowi
Doradztwo finansowe i nie tylko
Forum budowlane online
Forum budowlane online
Dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób związani są z branżą budowlaną oraz posługują się narzędziami online dla branży budowlanej.
Fundusze inwestycyjne
Fundusze inwestycyjne
Dla osób zainteresowanych funduszami inwestycyjnymi. Rynek TFI rozwija się bardzo dynamicznie. Nasza grupa ma pomóc w odnalezieniu się na tym rynku.
Giełda
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.