Umiejętności
Axapta
Microsoft Excel
Microsoft Office
PowerPoint
SAP
SAP BW
CDN XL
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
Prowadzenie i rozwój przydzielonych linii produktowych w ramach wyznaczonych rynków dla części zamiennych i akcesoriów dedykowanych do aftermarketu. Odpowiedzialność za prognozowanie zakupów i zapewnienie maksymalnej dostępności produktów. Analiza popytu/sprzedaży i perfomance'u klientów. Optymalizacja oferty pod kątem PLC (analiza ABC, ref (nie)stockowe, update statusów sprzedażowych). Deprecjonowanie stanu magazynowego i wyprzedaż non usefull sotcku. Realizacja założonych celów marketingowych dla poszczególnych linii - realizacja obrotów rocznych, utrzymywanie maksymalnej marży, wzrost udziałów rynkowych, wzrost znajomości marki Valeo wśród odbiorców. Planowanie i prezentacja rocznych planów marketingowych i strategii rozwoju dla poszczególnych linii produktów. Proponowanie rozwiązań marketingowych z wykorzystaniem dostępnych narzędzi marketing-mix dla podległych linii produktowych. Proponowanie i wdrażanie projektów promocji (Action Planów) kierowanych do dystrybucji/grup odbiorców. Definiowanie i wdrażanie CAP/BOP (Correction Action Plans, Business Opportunity Plan) Odpowiednie pozycjonowanie cenowe produktów vs konkurencja (analiza cen, tworzenie korytarzów cenowych). Sezonowe wprowadzanie cenników. Poszerzanie dostępnego port folio po przez wprowadzanie nowości w grupach produktowych. Analiza rynku i konkurencji (SWOT), gromadzenie i przetwarzanie informacji rynkowych. Prowadzenie analiz i raportów lokalnych. Prezentacja wyników na poszczególne linie produktowe i dostarczanie danych nt. produktów kierownictwu lokalnie i do centrali firmy. Zapewnienie informacji marketingowych i technicznych nt. produktów oraz prowadzenie szkoleń produktowych - wew. i zew. Zapewnienie informacji rynkowych nt. produktów i działania promocyjne z wykorzystaniem dostępnych mediów. Współpraca z dystrybutorami, wizyty handlowe w celu odpowiedzialnej promocji produktów w sieci dystrybutorów. Prowadzenie projektów w ramach Działu Marketingu. Współpraca z innymi działami wew. firmy i współuczestniczenie w lokalnych projektach. Reprezentacja interesów firmy na zew. Wdrażanie standardów pracy i czynne uczestnictwo w ich usprawnianiu. Rozwijanie swoich kompetencji poprzez poddawanie się ocenie wszechstronności i polikompetencji oraz uczestniczenie w zaplanowanych działaniach i szkoleniach mających na celu ich podniesienie. Proponowanie i realizacja działań korygujących i zapobiegawczych poprzez stosowanie QRQC. W razie zgłoszenia QRQC uczestnictwo i wsparcie dla problemów rozwiązywanych w ramach QRQC w innych obszarach. Znajomość i przestrzeganie standardów zintegrowanego systemu zarządzania i innych dokumentów przedstawionych przez pracodawcę mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy. Minimalizacja oddziaływania na środowisko oraz zwiększanie jakości świadczonych usług.
Product Manager
Tworzenie i kształtowanie strategii i polityki branży dla 15 oddziałów w na terenie całej Polski. Optymalizacja stanów magazynowych oraz kreowanie polityki zapasu przy użyciu algorytmów min / max, safety stock. Ustalanie cen, grup rabatowych i zasad sprzedaży produktów. Opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych dla produktów z przypisanej branży.. Tworzenie i utrzymywanie w aktualności strony internetowej w ramach przyporządkowanej grupy asortymentowej. Monitorowanie rynku konkurencji tj. producentów produktów (rynek dostawców) oraz sprzedawców i dystrybutorów produktów konkurencyjnych. Poszukiwanie nowych dostawców w ramach podległej branży na rynku dalekiego wschodu. Wprowadzanie nowych produktów do oferty. Przygotowywanie indywidualnych wycen dla klientów. Negocjacje handlowe z przypisaną grupą dostawców. Tłumaczenia kart technicznych jak i instrukcji aplikacji / obsługi. Wsparcie merytoryczne dla klientów i pracowników firmy w zakresie produktów, problemów technicznych i jakościowych. Obsługa i rozwiązywanie reklamacji jakościowych. Przygotowywanie szkoleń produktowych dla klientów jak i organizacja szkoleń odpłatnych z oklejania samochodów foliami z przeznaczeniem do zadruku jak i tuningu wizualnego. Redagowanie i ustalanie oprawy graficzno-merytorycznej katalogu.
Specjalista ds. importu
Werkpol Sp. Jawna
Poszukiwanie nowych dostawców w branży akcesoriów meblowych; Zapewnienie wysokiej jakości produktów wprowadzonych do oferty spółki; Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z aktualnymi kontrahentami; Negocjowanie warunków współpracy z kontrahentami; Koordynacja i monitoring realizacji zamówień; Przygotowywanie ofert handlowych dla działu sprzedaży; Pozyskiwanie informacji marketingowych dotyczących krajowego i zagranicznego rynku hurtowego akcesoriów meblowych; Monitorowanie i kontrola stanów magazynowych i ciągłości dostaw; Prowadzenie dokumentacji importowej w systemie CDN XL; Przygotowywanie na potrzeby zarządu analiz handlowych.
Manager d/s rozwoju produktów
Współtworzenie i realizacja określonej polityki sprzedaży; Opracowywanie strategii wdrążenia nowych produktów (Kalkulacje, kanał dystrybucji pozycjonowanie cenowe, akcje promocyjne); Poszerzanie oferty o nowe produkty i usługi, pozyskiwanie nowych produktów z rynku polskiego i zagranicznych; Rozwój handlu detalicznego i sklepu internetowego; Pozyskiwanie nowych kluczowych klientów; Sporządzanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami; Kompletowanie materiałów do prawidłowej realizacji zlecenia; Przygotowywanie ofert na kolejne sezony; Przygotowywanie i nadzór nad składem (opracowanie, skład i korekty, przekazanie do produkcji) wszystkich modeli kalendarzy z produkcji AGE (kalendaria wraz ze stronami informacyjnymi); Przygotowanie i nadzór nad pracami związanymi z katalogiem produktów i prezentacją; Udział w projektowaniu i realizacji działań promocyjnych wspierających sprzedaż; Monitorowanie, analiza rynku oraz działań konkurencji; Przygotowywanie analiz handlowych – reporting; Opracowywanie nowych aplikacji dla działu handlowego;
Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju
Delta-Graphix
Przygotowywanie palnogramów pod kartki okolicznościowe dla sieci Rossman, Tesco. Poszerzanie obecnej oferty firmy o nowe produkty (papiernicze) i usługi. Koordynowanie działań jedenasto osobowego zespołu. Przygotowywanie ofert handlowych dla odbiorców firmy. Wyszukiwanie oraz importowanie towaru z rynku Chińskiego w ramach nowego asortymentu. Koordynacja przygotowań nowych projektów graficznych na nowe sezony. Szkolenie kadry.
Specjalista ds. Importu
Wyszukiwanie nowych produktów z asortymentu okuć meblowych. Negocjacje cen produktów. Przygotowywanie raportów do przygotowania analizy zapotrzebowania. Sprowadzanie towaru z Chin. Uporządkowanie bazy danych i wdrążenie pełnego zamawiania przez CDN.
Product manager działu artykuły papiernicze w centrali firmy Empik
Odpowiedzialność za rozwój działu, budżet sprzedaży i plany promocyjno-marketingowe poprzez współpracę z dostawcami krajowymi i import z UE, współpracę ze sklepami, tworzenie nowych i obsługa funkcjonujących sklepów (w tym empik.com), budowanie merchandisingu. Poszerzanie oferty o nowych dostawców.
Junior product manager działu artykuły papiernicze w centrali firmy Empik.
Wprowadzanie nowych produktów do sieci EMPiK – opieka nad całym procesem, odpowiedzialność za rozwój wybranych kategorii działu i akcji sezonowych. Negocjacje warunków handlowych. Zgłaszanie dostaw z EU do Intrastatu. Analiza konkurencji i oferty dostępnej na rynku.
Szkolenia i kursy
2014 Business simulation - Mercuri
2012 Szkolenie PRO z zakresu użytkowania i aplikacji folii samoprzylepnych produkowanych przez Avery Deninson
2009 Szkolenie z zakresu: „Negocjacje i mediacje w procesie zmian”
2007 Certyfikat z języka angielskiego (FCE)
2005 Kurs językowy (rosyjskiego) w Instytucie Puszkina w Moskwie.
2004 Kurs z asortymentu Arts&Craft w Niemczech (Sztuka Rodzinna)
2012 Szkolenie PRO z zakresu użytkowania i aplikacji folii samoprzylepnych produkowanych przez Avery Deninson
2009 Szkolenie z zakresu: „Negocjacje i mediacje w procesie zmian”
2007 Certyfikat z języka angielskiego (FCE)
2005 Kurs językowy (rosyjskiego) w Instytucie Puszkina w Moskwie.
2004 Kurs z asortymentu Arts&Craft w Niemczech (Sztuka Rodzinna)
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Psychologia, a szczególnie NLP
Podróże
Książki szczególnie science fiction
Podróże
Książki szczególnie science fiction
Organizacje
EMPIK
WERKPOL SP. JAWNA
DELTA-GRAPHIX
AGE SP. Z O.O.
GTV sp. z o.o. sp. k.
Cube Group S.A.
Plastics Group
Valeo Service Eastern Europe sp. z o.o.
WERKPOL SP. JAWNA
DELTA-GRAPHIX
AGE SP. Z O.O.
GTV sp. z o.o. sp. k.
Cube Group S.A.
Plastics Group
Valeo Service Eastern Europe sp. z o.o.
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BRANŻA KREATYWNA
Grupa dla miłośników produktów kreatywnych, którzy prowadzą lub chcą otworzyć swój sklep kreatywny.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy