Umiejętności
Punktualność
Zarządzanie zespołem
Sumienność
Cierpliwość oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kasjer Operacyjny - Kierownik Działu Kas
Kontrola przychodów i rozliczanie utargów z kas oraz przygotowywanie raportów w tym zakresie
oraz terminowe przekazywanie ich do właściwych komórek merytorycznych.
▪ Wpłacanie utargu gotówkowego Spółki na wskazane konto bankowe Spółki trzy razy w tygodniu,
lub przygotowywanie wpłat utargów dla firmy konwojującej zgodnie ze wskazaniami.
▪ Kontrola ewidencji raportów kasowych w systemie księgowym, uzgadnianie stanu kasy marketu z
raportem kasowym minimum dwa razy w miesiącu, wyjaśnianie niezgodności, zatwierdzanie
sporządzonych raportów kasowych (podpisywanie), niezwłoczne zgłaszanie do działu księgowego
i przełożonego wszelkich niedoborów i nadwyżek
▪ Szkolenia pracowników (obsługa klienta, kas fiskalnych, systemu księgowego, systemu kasowego
fakturowania oraz obsługa terminala płatniczego)
▪ Nadzór nad grafikami czasu pracy pracowników, wdrażanie zmian w zakresie zatrudniania na
podległe stanowiska.
▪ Nadzór i kontrola pracowników kasjerów oraz kasjerów operacyjnych (10 osób)
oraz terminowe przekazywanie ich do właściwych komórek merytorycznych.
▪ Wpłacanie utargu gotówkowego Spółki na wskazane konto bankowe Spółki trzy razy w tygodniu,
lub przygotowywanie wpłat utargów dla firmy konwojującej zgodnie ze wskazaniami.
▪ Kontrola ewidencji raportów kasowych w systemie księgowym, uzgadnianie stanu kasy marketu z
raportem kasowym minimum dwa razy w miesiącu, wyjaśnianie niezgodności, zatwierdzanie
sporządzonych raportów kasowych (podpisywanie), niezwłoczne zgłaszanie do działu księgowego
i przełożonego wszelkich niedoborów i nadwyżek
▪ Szkolenia pracowników (obsługa klienta, kas fiskalnych, systemu księgowego, systemu kasowego
fakturowania oraz obsługa terminala płatniczego)
▪ Nadzór nad grafikami czasu pracy pracowników, wdrażanie zmian w zakresie zatrudniania na
podległe stanowiska.
▪ Nadzór i kontrola pracowników kasjerów oraz kasjerów operacyjnych (10 osób)
Zastępca kierownika obiektu
Interparking Polska sp. z o.o.
▪ Nadzór i kontrola pracowników Punktu Obsługi Klienta (POK), pracowników gospodarczych,
administracyjnych i ochrony obiektu oraz innych podwykonawców (innych osób)
▪ Przestrzeganie zapisów umów dzierżawy (ewentualnie zarządzania) przedmiotowego obiektu, w
zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania obowiązków wynikających z tych umów
▪ Przestrzeganie procedur Spółki, oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez pracowników
przedmiotowego parkingu
▪ Kontrola przychodów i rozliczanie utargów z kas płatniczych (wszystkich kas automatycznych oraz
punku obsługi klienta) oraz przygotowywanie raportów w tym zakresie oraz terminowe
przekazywanie ich do właściwych komórek merytorycznych
▪ Wpłacanie utargu gotówkowego Spółki na wskazane konto bankowe Spółki minimum raz w tygodniu, lub przygotowywanie wpłat utargów dla firmy konwojującej zgodnie ze wskazaniami.
▪ Kontrola ewidencji raportów kasowych w systemie księgowym, uzgadnianie stanu kasy parkingu z
raportem kasowym minimum raz w miesiącu na koniec miesiąca (stan na koniec miesiąca),
wyjaśnianie niezgodności, zatwierdzanie sporządzonych raportów kasowych (podpisywanie),
niezwłoczne zgłaszanie do działu księgowego i przełożonego wszelkich niedoborów i nadwyżek
▪ Szkolenia pracowników (obsługa klienta, kas fiskalnych, kasy płatniczej, systemu parkingowego,
fakturowania oraz obsługa terminala płatniczego)
▪ Nadzór nad grafikami czasu pracy pracowników biura, sugerowanie zmian w zakresie zatrudniania
na podległe stanowiska.
administracyjnych i ochrony obiektu oraz innych podwykonawców (innych osób)
▪ Przestrzeganie zapisów umów dzierżawy (ewentualnie zarządzania) przedmiotowego obiektu, w
zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonywania obowiązków wynikających z tych umów
▪ Przestrzeganie procedur Spółki, oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez pracowników
przedmiotowego parkingu
▪ Kontrola przychodów i rozliczanie utargów z kas płatniczych (wszystkich kas automatycznych oraz
punku obsługi klienta) oraz przygotowywanie raportów w tym zakresie oraz terminowe
przekazywanie ich do właściwych komórek merytorycznych
▪ Wpłacanie utargu gotówkowego Spółki na wskazane konto bankowe Spółki minimum raz w tygodniu, lub przygotowywanie wpłat utargów dla firmy konwojującej zgodnie ze wskazaniami.
▪ Kontrola ewidencji raportów kasowych w systemie księgowym, uzgadnianie stanu kasy parkingu z
raportem kasowym minimum raz w miesiącu na koniec miesiąca (stan na koniec miesiąca),
wyjaśnianie niezgodności, zatwierdzanie sporządzonych raportów kasowych (podpisywanie),
niezwłoczne zgłaszanie do działu księgowego i przełożonego wszelkich niedoborów i nadwyżek
▪ Szkolenia pracowników (obsługa klienta, kas fiskalnych, kasy płatniczej, systemu parkingowego,
fakturowania oraz obsługa terminala płatniczego)
▪ Nadzór nad grafikami czasu pracy pracowników biura, sugerowanie zmian w zakresie zatrudniania
na podległe stanowiska.
Szkolenia i kursy
Zdobyty dyplom po przebyciu dwu miesięcznego szkolenia z zakresu dokształcania zawodowego. Zakończony bardzo dobrymi ocenami (do wglądu)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Kasjerzy
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Muzyka. Podróże. Elektronika użytkowa. Historia.