Wypowiedzi
-
Pani Magdo,
głowa do góry. Każdy chciałby zajmować się projektowaniem hoteli 5*. Niestety jak widać po niektórych wypowiedziach nie każdy chyba rozumie o co chodzi.
Pani obiekt jest jaki jest, każdy widzi i pewnie może nawet obejrzeć z bliska jakby bardzo chciał:)
Nie znam się na cenach takich obiektów ale uważam, że obiekty kolonijno-wczasowe w naszym kraju są bardzo potrzebne a jest ich niestety coraz mniej...
Pozdrawiam,Tomasz Kalinowski edytował(a) ten post dnia 02.02.13 o godzinie 22:43 -
Fakt. O lokalizacji zapomniałem.
-
Dariusz Lermer:
Byłem zimą w Rowach :-( , kiepsko się toczy , kiepsko!
Ja nie mówiłem, że to jest życie mlekiem i miodem płynące ale się toczy...
Wszystko zależy od pomysłowości właścicieli (osób odpowiedzialnych za sprzedaż).
W końcu na pewno nie jest to jedyny obiekt na polskim morzem czynny cały rok.
Pozdrawiam, -
Dariusz Lermer:
Budynek posiada pełne możliwości świadczenia usług hotelowych w układzie całorocznym. ............................. WOW !
Jestem pod wrażeniem, aczkolwiek wydaje mi się że wszystkie takowe posiadają , tyle że nad morzem sezon trwa ... 2 miesiące :-(
Co potem ?
Panie Dariuszu,
nie wszystkie. Proszę sobie wyobrazić, że istnieją obiekty sezonowe...
Co potem? Potem zielone szkoły, wyjazdy integracyjne dla szkół, przedszkoli i kto wie kogo jeszcze... Wszystko zależy od głowy osoby odpowiedzialnej za sprzedaż.
Co potem?
Znowu sezon.
I tak się toczy życie nad polskim morzem...
Pozdrawiam, -
Panie Sergiuszu,
a może warto najpierw przeczytać co się opublikowało?
Ma Pan strasznie błędy i nielogiczne pytania.
Pozdrawiam,Tomasz Kalinowski edytował(a) ten post dnia 26.01.13 o godzinie 10:29 -
Panie Kamilu,
póki co przeczytałem tylko Pana post bo na artykuł brak czasu.
Ze względu na wykonywaną pracę spotykam się z pracownikami baaaardzo wielu hoteli.
Proszę mi wierzyć, że ostatni przykład to rzecz już teraz nagminna. Nie piszę tego, żeby usprawiedliwiać recepcjonistów. Dla mnie takie zachowanie jest niedopuszczalne. Samo pytanie zadane przez pracownika recepcji uznałbym nie tylko za faux pas ale za brak jakiejkolwiek kultury.
Jest tyle form sprawdzenia co łączy gości (mam na myśli prawnie, nie emocjonalnie), że zadawanie pytania czy to Pani/Pana mąż/żona uważam za relikt dawnej epoki.
Co do pierwszego przykładu zgadzam się z Panem. Stwierdzenie "Bo my naprawdę lubimy naszych Gości" wzbudza moje negatywne emocje. Samo zdanie jest dla mnie nie na miejscu. Nikt nie oczekuje chyba, że hotele z Gośćmi będą się lubić (szczególnie w sytuacjach kryzysowych) a lubić to się mogą koledzy z pracy. Gość wymaga profesjonalizmu i niestety wypowiadając przytoczone wcześniej zdanie możemy tylko sytuację pogorszyć.
Pozdrawiam serdecznie, -
Moim skromnym zdaniem nic nie przebija tej strony:
http://www.hotelgwarna.pl/
To jest hotel czterogwiazdkowy:) -
Witam Panie Jarosławie,
mam jedno pytanie. Gdzie X2 Hotel tak śmiało konkuruje z produktami Micros Fidelio? (Interesują mnie nie tylko obiekty ale i to bogactwo funkcji)
Byłem na stronie ale nie udało mi się znaleźć listy referencyjnej, jest szansa na zobaczenie takiej?
Pozdrawiam serdecznie, -
Panie Marcinie,
żeby była jasność. Ja nie jestem specjalistą od designu ani marketingu internetowego ale strona Pana hotelu mi się podoba. Zdjęcia rzeczywiście nie najlepsze ale sam layout ok.
Panie Zenonie,
myślałem, że przytoczona przeze mnie strona www jest ciężka do pokonania. Cóż... Myliłem się:)
Pozdrawiam, -
Przepraszam, że się wtrącam ale skoro Pani Bogna narzeka na stronę Pana Marcina to może warto zajrzeć tutaj:
http://www.hotelgwarna.pl/
Czekam na opinie:) -
Izydor Nowakowski:
>
Wracając do tematu. Testowałem większość systemów do zarządzania rezerwacjami i pomimo dość wysokiej ceny gorąco polecam OPERA PMS. Najnowsze "dziecko" Micros Fidelio - SUIT8 jest dość "ciężkim" narzędziem, może super rozbudowanym ale na prawdę trzeba godzin szkoleń i doszkalań, żeby ogarnąć chociaż połowę bardzo użytecznych funkcji. Raporty z tego systemu - OPERA - są rewelacyjne!!
OPERA PMS to system powoli przechodzący na emeryturę. W niektórych krajach nawet nie ma wsparcia technicznego i brak jest aktualizacji. Następcą OPERY jest właśnie wspomniany Micros-Fidelio SUITE8 oraz inne rozwiązania "szyte na miarę". Panowie z Microsa na pewno będą zachęcali do zakupu ich systemu i.... WARTO wyłożyć kasę jeśli myśli się przyszłościowo.
P.S. Niestety, jest jeden mały minus FIDELIO - cena + koszty miesięcznego supportu - o to proszę pytać panów z Fidelio :-)
Panie Izydorze,
dziękuję serdecznie za opinię na temat systemów Micros.
Jedno sprostowanie jest jednak niezbędne.
Opera PMS nie przechodzi na emeryturę ani nawet na urlop.
Opera i Fidelio Suite8 są dwoma NIEZALEŻNIE rozwijanymi programami.
Opera ma trochę inną specyfikę i przeznaczona jest dla innego klienta niż Suite8.
Nie znam kraju gdzie Opera PMS nie ma wsparcia ale znam takie gdzie nikt nie słyszał nawet o Suite8:)
Także w jednym zdaniu:
Fidelio Suite8 NIE JEST I NIE BĘDZIE następcą Opera PMS.
Osobiście pracowałem na obu systemach i moim zdaniem to właśnie Suite8 jest o wiele prostszy i bardziej intuicyjny. Ale to już ocena subiektywna.
CO do kosztów - fakt nie są najniższe ale wszystko jest kwestią negocjacji:)
Pozdrawiam, -
Dlatego też do Fidelio są oferowane bardzo rozbudowane szkolenia. Poza tym wszystko zależy od tego ile i jakie moduły się zakupi...
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Praca w branży hotelarskiej i gastronomicznej
-
Witam,
Fidelio v8 ma chyba najbardziej rozbudowane możliwości w tej chwili. Od silnika rezerwacyjnego (działającego bez prowizji) przez moduł revenue management, rozbudowany crm i wiele innych funkcji.
Nie wiem czemu Pan Mateusz napisał, że są drogie w późniejszym serwisowaniu ale nie będę się tutaj spierał.
Panie Marcinie,
zachęcam do kontaktu - możemy porozmawiać o Państwa oczekiwaniach dot. systemu.
Protela niestety nie znam bo jest dość nowy na rynku polskim.
Pozdrawiam, -
Akurat w przypadku wymienionego hotelu chyba wiem o co chodzi. Jeśli moje podejrzenia są prawdziwe to nie chodziło wcale o concierga. Szedłbym w stronę doradcy kadry zarządzającej.
Ale nie mogę więcej napisać publicznie. -
Tomasz Serwański:
Emilia Szarafińska:
ha, wszyscy nazwami rzucaja.. a ja bym zaczal raczej od tego do czego bedziesz tego programu uzywac; od strony technicznej, jezeli masz w hotelu jakiekolwiek urzadzenia ktorymi bedzie mial zarzadzac (minibary, platna telewizja, karty do drzwi, wlaczanie pradu/klimatyzacji), wtedy zorientuj sie raczej nie ktory sie jak nazywa i ile kosztuje, ale ktory umozliwia uruchomienie interfejsow do infrastruktury ktora chcesz (lub w przyszlosci bedziesz chciala) obslugiwac; jezeli takiej infrastruktury nie masz, i jedyna rola tegoz programu ma byc ewidencja gosci - zatroszcz sie nie tylko o cene, ale takze o to zeby program nie umozliwial szeregowym pracownikom usuwania transakcji/wpisow - powinien dzialac tak ze zeby goscia zameldowac trzeba go wpisac do programu, a po dokonaniu tego wpisu nie mozna go usunac..
dopiero po sprawdzeniu ktore z narzedzi oferuja to co powyzej pomysl o konkretnym produkcie
Święta racja:) -
Witam,
Fidelio ma 2 odmiany. Przy 29 pokojach jego koszt nie będzie większy niż u konkurencji - przy założeniu że wybierzemy odmianę dla mniejszych obiektów.
Nie chcę się tu rozpisywać nad zaletami ale zachęcam do kontaktu.
Zawsze może Pani obejrzeć i porównać z konkurencją. To nic nie kosztuje i do niczego nie zobowiązuje.
Pozdrawiam, -
Zna ktoś może podstawę prawną opisanej sytuacji?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam, -
Witam.
Bardzo dziękuję za odpowiedź a znasz może podstawę prawną do wypłacania tych diet?
Pozdrawiam, -
Po pierwsze wszystkim dzień dobry bo jestem tu nowy.
Mam pytanie dotyczące wyżywienia w delegacji. Wiem, że są diety ale co jeśli pracownik podczAs wyjazdu ma zapewniony nocleg i sniadanie oraz obiad. Czy za kolację przysługuje jakaś część diety dziennej czy nie?
Zaznaczam, że nie piszę teraz o budżetówce ale o zwykłej firmie prywatnej.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- 1
- 2