Tomasz Kalinowski

Key Account Manager

Wypowiedzi

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...
    5.08.2016, 11:42

    Pani Moniko,

    jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło.
    Co jeśli gość wyśle sms, zapłaci ale nie przyjedzie jednak?
    Innymi słowy co gwarantuje gość wysyłając sms? Podaje jakieś dane umożliwiające obciążenie go za niedojazd? Nie mogłem tego znaleźć w regulaminie na Państwa stronie.

    W innym przypadku hotel "trzyma" pokój dla gościa, który wysłał sms za 16 pln netto ale jśli nie dojedzie to gość traci tę kwotę a hotel przychód za pokój który już się nie sprzeda, czy tak?

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...
    5.08.2016, 10:19

    Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Usługa SMS DobraNocka - potwierdzenie rezerwacji na...
    5.08.2016, 08:51

    Pani Moniko,

    a czy ta opłata 16 pln netto za sms ma być później gościowi odliczana od rachunku? Hotel otrzyma tę opłatę?
    A co z ryzykiem dostania się smsa z potwierdzeniem w niepowołane ręce (mąż, żona, rodzic, itp. itd).

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie oprogramowanie hotelowe
    14.06.2016, 09:15

    Panie Łukaszu,
    zapraszam do kontaktu poza forum Goldenline.
    Jeśli ma Pan uwagi dotyczące współpracy z LSI bardzo chętnie się z nimi zapoznam i mam nadzieję, że uda mi się poprawić nasze relacje biznesowe.
    Uprzejmie proszę o kontakt mailowy: tkalinowski@lsisoftware.pl lub wysłanie nr telefonu do siebie przez wiadomość Goldenline.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kalinowski

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Na sluzewcu bedzie tez Moxy
    12.05.2016, 11:22

    Odpowiedź jest w linku:)

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Hotel 24 pokoje - jaki program do zarzadzania oraz...
    31.12.2015, 13:14

    Dzień dobry,
    do 24 pokoi polecam rozwiązania Softechu.
    Program Chart, z silnikiem rezerwacyjnym.
    Proste, łatwe w obsłudze, niedrogie i co ważne wszystko od jednego dostawcy.

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Hotelowa Juma
    30.11.2015, 20:32

    Pamiętam jak mój wykładowca na studiach, Pan Czesław Witkowski, powtarzał wielokrotnie swoje pytanie. Jakie powinny być obrazy w hotelu? Większe niż największa dostępna na rynku walizka.

    Do dziś to powtarzam w hotelach i jak się okazuje chyba nadal jest to aktualne.

  • Tomasz Kalinowski
  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Taka ciekawostka z naszego rynku
    16.11.2015, 17:15

    http://www.cnbc.com/2015/11/16/marriott-to-buy-starwoo...

    W duzym skrocie Marriott kupuje Starwood.

    Moze kogos zainteresuje.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie URODZINY PROFESORA TADEUSZA TULIBACKIEGO
    12.11.2015, 11:31

    To bardzo przykra wiadomość.

    Cześć Jego pamięci!

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie W jaki sposób przyciągnąć do swojego pensjonatu wycieczki...
    30.09.2015, 19:50

    Ciekawe że odpowiadacie na post z przed 3 lat. Ciekawe czy pensjonat Kazik nadal istnieje:)

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie oprogramowanie hotelowe
    15.07.2015, 21:16

    Paulina,

    zamienił Wam szef to oprogramowanie?

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...
    18.03.2015, 23:47

    Wypowiedź jest np tutaj:

    http://www.lifestyle.newseria.pl/newsy/prezes_polskiej...

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...
    16.03.2015, 23:51

    Adam,
    ja wiem, że śluby robi się teraz plenerowo. Mi jednak chodzi bardziej o to, że ten podest nie wytrzymałby nawet 50 osób. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że u nas ślub mógłby wyglądać tak, że na "molo" stoi para młoda ze świadkami i urzędnikiem a naście metrów dalej, na trawie goście, którzy nic nie widzą.
    Ale zgadzam się z Tobą, że jest to TVShow i najważniejszych rzeczy nikt nie powiedział.

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Hotele by Perfekcyjna Pani Domu...
    16.03.2015, 14:47

    Obejrzałem ten program i powiem jedno. Genialne w swojej prostocie.
    Rodzina - nieznająca się zupełnie na zarządzaniu hotelem otrzymuje od TVNu - nowy wystrój pokoju, kawałek (dosłownie) nowej elewacji i kilka rad od Pana Tomasz Karwackiego. Czy serio ktoś myśli, że te 3 elementy to największa bolączka Otomina? Bywam w wielu hotelach i nie raz widziałem gorzej wyposażone pokoje.
    Co do Pana Tomasz Karwackiego to być może jest on takim znawcą jak pisze Adam - dla mnie jednak ktoś kto na podeście z desek chce urządzać śluby - nie wspominając gdzie mieliby stać goście - nie jest do końca wiarygodny. Ale to tylko patrząc na program TV - bo z Panem Tomaszem Karwackim spotkałem się raz w życiu i nie mi oceniać jego zawodowe kwalifikacje.
    Podsumowując - powstał program w którym grupa hoteli w zamian za odgrywanie scenek otrzyma reklamę a cały rynek zostanie ukazany jako kasta zarabiająca 60% na ślubach, weselach a na noclegach pewnie i więcej bo przecież tam już menu się nie przygotowuje.
    Życie...
    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Branżowa nazwa otwarcia hotelu
    2.11.2014, 10:06

    Znane są dwa pojęcia:
    Soft Opening - otwarcie z gośćmi ale jeszcze bez imprezy i wszystkich konsekwencji z tym związanych:)
    Grand Opening - wielkie otwarcie z imprezą, itp.
    Pomiędzy Soft a Grand hotel ma szansę na "dotarcie się".

    Oczywiście użyłem pewnych skrótów myślowych i w każdym obiekcie może to wyglądać inaczej ale z mojego doświadczenia wynika, że poważnie podchodzące do biznesu obiekty tak właśnie robią.

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Overbooking zamierzony a bezczelne anulowanie rezerwacji
    16.10.2013, 16:55

    Pani Anno,

    co prawda od kilku lat nie pracuję bezpośrednio w hotelu ale opisane przez Panią zjawisko wydaje mi się obce w polskim hotelarstwie. Po pierwsze pisze Pani o dwóch różnych, moim zdaniem, rzeczach.
    Overbooking - dla hoteli to normalka. I zapewne każdy hotel ma swoje zasady "dogadywania" się z gośćmi. Jednak nie wyobrażam sobie sytuacji gdy rezerwacje po prostu się anuluje. Wydaje mi się, że ktoś kto to robi nie zdaje sobie sprawy, że takie rozwiązanie jest rozwiązaniem jednorazowym a informacja o zachowaniu hotelu szybko rozejdzie się po Świecie.
    Druga rzecz przez Panią opisywana to zmiana ceny jeśli została potwierdzona za niska. Tu oprócz profesjonalizmu jakim powinien się charakteryzować hotelarz obowiązują przepisy prawa.

    Nie odnoszę się do rynku litewskiego bo jest on mi zupełnie obcy.

    Pozdrawiam,

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Żarcik czy... nowe standardy?
    10.09.2013, 15:57

    Genialne. Czemu ja na to nie wpadłem:)
    A potem ludzie się dziwią, że inwestują w kadrę a to nic nie daje.

    Popieram Pana Izydora,
    nie dajcie się ludzie na to nabrać.

  • Tomasz Kalinowski
    Wpis na grupie Hotel & Hotelarze w temacie Czy to serio takie pozytywne?
    9.03.2013, 21:59

    Witam,

    natknąłem się na taki artykuł:

    http://wyborcza.biz/biznes/12,100970,13532217,BizSylwe...

    I tak się zastanawiam czy tytuł "Zbigniew Niemczycki - miliarder i jedyny hotelarz, któremu kłaniają się goście, a nie odwrotnie" nie oznacza początku końca dla Pana Niemczyckiego w hotelarstwie?
    Czy to naprawdę tak dobrze, że goście kłaniają się hotelarzowi a nie on im?
    Moim zdaniem autor artykułu "przestrzelił" z tytułem i to dość poważnie...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do