Tomasz Jaszkiewicz

Kierownik Działu Helpdesk IT/ Call Center, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

zarządzanie zmianą Zarządzanie zespołem Zarządzanie incydentami Zarządzanie problemem

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Telewizja Polska S.A.
Kierownik Działu Wsparcia Użytkowników
Zarządzanie 28 osobowym Zespołem (I i II Linia Wsparcia)
Prowadzenie zakupów zgodnie z pzp
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Kierownik Działu Call Center/Helpdesk
- Stworzenie oraz zarządzanie kilkunastuosobowym działem wsparcia pierwszoliniowego dla klientów PWPW tak zewnętrznych jak i wewnętrznych w ramach produktów teleinformatycznych zapewnianych przez firmę;
- nadzór nad jakością prowadzonych rozmów;
- kontakt i dokonywanie ustaleń z klientami kluczowymi;
- rozlicznie czasu pracy konsultantów;
- rekrutowanie nowych pracowników;
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników;
- planowanie i realizacja budżetu Działu;
- sporządzanie procedur postępowania w realizacji wsparcia dla wszystkich projektów teleinformatycznych zapewnianych przez PWPW S.A.(procedury realizacji zgłoszeń, zarządzania zmianą, problemem, eskalacjami);
- raportowanie do Dyrekcji.

Sukcesy: stworzenie Call Center/ Helpdesk w PWPW S.A., wdrożenie systemu zarządzania incydentami, zarządzania zmianą, problemem dla wszystkich projektów wspieranych przez PWPW S.A.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
Kierownik Wydziału HelpDesk
Kierowanie Zespołem HelpDesk;
Koordynacja projektów w ramach obsługi helpdeskowej, bezpośredni kontakt z klientami i podwykonawcami.
Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych
specjalista ds. aplikacji
zarządzanie systemami Pojazd i Kierowca, kierowanie dystrybucjami oprogramowania, zarządzanie zmianami, utrzymywanie stałych kontaktów z klientem (400 lokaliacji w całym kraju) oraz podwykonawcami i jednostkami nadrzędnymi.Sekretarz oraz członek Zespołu Programowego powołanego przez Ministra Infrastruktury.
Radio Złote Przeboje
specjalista ds. reklamy
aktywne pozyskiwanie klientów, opracowywanie kampanii reklamowych ( w tym pisanie spotów reklamowych)

Projekty

Wdrożenie systemu Landesk
Stworzenie Call Center PWPW

Szkolenia i kursy

- APOLLO 13 as ITSM case experience (CTPartners, 2006)
- Zarządzanie infrastrukturą IT (ITIL Foundation) (CTPartners, 2006)
- Windows 7 Configuring, Technology Specialist Course (2010)
- Projektowanie procesów biznesowych (500solutions, 2011);
- Zasady komunikacji biznesowej (500solutions, 2011);
- Zarządzanie zadaniami w czasie (500solutions, 2011);
- Praca zespołowa (500solutions, 2011);
-ITIL Foundation ver.3

Edukacja

Logo
Bezpieczeństwo Systemów Informatycznych, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Zielonogórski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT

Inne

Prawo jazdy kat. B

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
e-Government
e-Government
Załatwianie spraw z urzędami przez Internet: C2G, B2G, G2G. Sprawy ekonomiczne, IT, prawne. Podpis elektroniczny - zabezpieczenia kryptograficzne.
IT Manager
IT Manager
Forum wymiany doświadczeń dla IT managerów.
IT w administracji publicznej
IT w administracji publicznej
Informacje o nowych rozwiązaniach informatycznych stosowanych w administracji publicznej. Ciekawe realizacje, pomysły nowych wdrożeń. Informacje o specjalistycznych konferencjach.
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
Praktycy ITIL
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT