Umiejętności
zarządzanie zmianą
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie incydentami
Zarządzanie problemem
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Call Center/Helpdesk
- Stworzenie oraz zarządzanie kilkunastuosobowym działem wsparcia pierwszoliniowego dla klientów PWPW tak zewnętrznych jak i wewnętrznych w ramach produktów teleinformatycznych zapewnianych przez firmę;
- nadzór nad jakością prowadzonych rozmów;
- kontakt i dokonywanie ustaleń z klientami kluczowymi;
- rozlicznie czasu pracy konsultantów;
- rekrutowanie nowych pracowników;
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników;
- planowanie i realizacja budżetu Działu;
- sporządzanie procedur postępowania w realizacji wsparcia dla wszystkich projektów teleinformatycznych zapewnianych przez PWPW S.A.(procedury realizacji zgłoszeń, zarządzania zmianą, problemem, eskalacjami);
- raportowanie do Dyrekcji.
Sukcesy: stworzenie Call Center/ Helpdesk w PWPW S.A., wdrożenie systemu zarządzania incydentami, zarządzania zmianą, problemem dla wszystkich projektów wspieranych przez PWPW S.A.
- nadzór nad jakością prowadzonych rozmów;
- kontakt i dokonywanie ustaleń z klientami kluczowymi;
- rozlicznie czasu pracy konsultantów;
- rekrutowanie nowych pracowników;
- przeprowadzanie okresowych ocen pracowników;
- planowanie i realizacja budżetu Działu;
- sporządzanie procedur postępowania w realizacji wsparcia dla wszystkich projektów teleinformatycznych zapewnianych przez PWPW S.A.(procedury realizacji zgłoszeń, zarządzania zmianą, problemem, eskalacjami);
- raportowanie do Dyrekcji.
Sukcesy: stworzenie Call Center/ Helpdesk w PWPW S.A., wdrożenie systemu zarządzania incydentami, zarządzania zmianą, problemem dla wszystkich projektów wspieranych przez PWPW S.A.
specjalista ds. aplikacji
zarządzanie systemami Pojazd i Kierowca, kierowanie dystrybucjami oprogramowania, zarządzanie zmianami, utrzymywanie stałych kontaktów z klientem (400 lokaliacji w całym kraju) oraz podwykonawcami i jednostkami nadrzędnymi.Sekretarz oraz członek Zespołu Programowego powołanego przez Ministra Infrastruktury.
Szkolenia i kursy
- APOLLO 13 as ITSM case experience (CTPartners, 2006)
- Zarządzanie infrastrukturą IT (ITIL Foundation) (CTPartners, 2006)
- Windows 7 Configuring, Technology Specialist Course (2010)
- Projektowanie procesów biznesowych (500solutions, 2011);
- Zasady komunikacji biznesowej (500solutions, 2011);
- Zarządzanie zadaniami w czasie (500solutions, 2011);
- Praca zespołowa (500solutions, 2011);
-ITIL Foundation ver.3
- Zarządzanie infrastrukturą IT (ITIL Foundation) (CTPartners, 2006)
- Windows 7 Configuring, Technology Specialist Course (2010)
- Projektowanie procesów biznesowych (500solutions, 2011);
- Zasady komunikacji biznesowej (500solutions, 2011);
- Zarządzanie zadaniami w czasie (500solutions, 2011);
- Praca zespołowa (500solutions, 2011);
-ITIL Foundation ver.3
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Inne
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera.
A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
e-Government
Załatwianie spraw z urzędami przez Internet: C2G, B2G, G2G. Sprawy ekonomiczne, IT, prawne. Podpis elektroniczny - zabezpieczenia kryptograficzne.
IT w administracji publicznej
Informacje o nowych rozwiązaniach informatycznych stosowanych w administracji publicznej. Ciekawe realizacje, pomysły nowych wdrożeń. Informacje o specjalistycznych konferencjach.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.