Tomasz Janicki

Support Specialist, ZeroChaos
Leńcze, małopolskie

Umiejętności

ActiveSync Lotus Traveler MDM AirWatch Exchange Online

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

ABB
Senior Support Specialist
AirWatch and Casper MDM services Owner - from 01-2016
• Apple devices support specialist (OS X & iOS)
• Contact and create support tickets to Apple Support team
• Contact and create support tickets to AirWatch VMware team
• Coordinate internal Support team
• Configure and maintain AirWatch configuration
• Configure and maintain AirWatch Cloud Connectors servers configuration
• Setup and test new configuration such Corp Wi-Fi, SSO profiles, Application catalogue etc.
• Test new mobile devices and upcoming OS (iOS, Android etc.) updates against production system

AirWatch MDM support Specialist - from 01-2015 to 12-2015
• Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues
• Undertaking initial diagnostics of the incident
• Create and maintain user guides
• Create usage report of the service
• Account administration
• Configure and maintain AirWatch configuration
• Setup and test new configuration such Copr Wi-Fi, SSO profiles, Application catalogue etc.
• Test new mobile devices and upcoming OS(iOS, Android etc.) updated against production system
• Contact and create support tickets to AirWatch team

O365 Mobility Support - from 12-2013 to 6-2015
• Support ABB email service and O365 Mobile related applications (OneDrive, Lync Mobile, etc.)
• Configure and maintain Exchange ActiveSync – Configure AS Policy, monitor quarantine system
• Undertaking initial diagnostics of the incident
• Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues
• Check Yammer for Mobility related threads and help/reply to users
• Process mobile devices quarantine queue – allow devices that meet ABB Security Policy
• Create and maintain user guides
• Process tickets queue in HP-SM
• Support user with TeamViewer and Windows PowerShell

Lotus Traveler Support - from 9-2012 to 12-2013
• Undertaking initial diagnostics of the incident
• Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues
• Sending more complex inquiries to the IBM Support Team
• Create and maintain user guides
• Test new devices against ABB environment
• Test new Lotus Traveler mobile application and server software before releasing it on production servers
ZeroChaos
Support Specialist
I work as the Contractor in ABB. For job description see ABB.
Avenga
Support Specialist
I work as the Contractor in ABB. For job description see ABB.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Support Specialist
• Udzielanie pomocy agentom pierwszej linii w rozwiązywaniu trudnych i złożonych problemów
• Szkolenie i nadzór nad doskonaleniem umiejętności agentów pierwszej linii
• Nadzorowanie pracy agentów pierwszej linii
• Udzielanie agentom pierwszej linii stosownej informacji zwrotnej związanej z poziomem wykonywanej pracy
• Kontrolowanie kolejek Service Desku w EARS-ie i w ITSM-ie (aplikacje REMEDY)
• Przestrzeganie i propagowanie poprawnego funkcjonowanie procedur eskalacyjnych
• Częściowa kontrola realizacji SLA-ów oraz odpowiedzialność za płynności obsługi kolejki telefonicznej i emailowej podczas nieobecności Teamliderów
• Powiadamianie zespołu o wszelkich pilnych zmianach w procedurach, nie uwzględnionych wcześniej w bazie danych i podanych do wiadomości przez knowledge managera
• Pełnienie obowiązków związanych ze wszystkimi spotkaniami z grupami/zespołami specjalistów, udział w telekonferencjach z klientami i zespołami naprawczymi
• Zarządzanie poziomem usług, egzekwowanie najwyższego możliwego poziomu wykonania
• Administracja kont użytkowników – AD, Oracle, CBS, AS400 – tworzenie, zarządzanie i usuwanie kont
• Administracja poziomów dostępu – AD, Oracle, CBS, AS400 - nadawanie, zarządzanie i usuwanie

------------------------------------------------------------------------

• Accurately record and classify all incoming Incidents with appropriate priority, category and incident summary details
• Helping 1st line agents with difficult and complex issues on the phone or with e-mail
• Coaching 1st line agents
• Mentoring 1st line agents
• Being available for 1st line agents to assist
• Providing positive and negative feedback to first line agents when applicable
• Monitoring SD queues in EARS and ITSM (REMEDY application)
• Adhere service desk escalations procedures
• Partly managing SLAs and observing phone and e-mail queue when Team Leader is not at the desk.
• Updating team with any urgent procedural changes that were not yet put into PRIMUS neither communicated by Knowledge Manager
• Being responsible for all meetings with resolving groups/teams, attending conference calls with resolving teams and clients
• Assuring that service is provided on the highest possible level
• Account administration – AD, Oracle, CBS, AS400 - creating, managing and removing/disabling
• Access level administration – AD, Oracle, CBS, AS400 - creating, managing and removing/disabling
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Support Analist
• Odbieranie telefonów i prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi (US)
• Rejestrowanie / klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu
• Analizowanie problemów informatycznych

------------------------------------------------------------------------

• Undertaking initial diagnostics of the incident, using the tools available and resolving as many as possible on initial contact
• Accurately recording and classifying all incoming incidents with the appropriate priority, category and incident summary details or error messages
• Proactive flagging incidents where no knowledge solution was found
• Meeting or exceeding the level of Service when responding to all incoming incidents
• Accurate and timely hand off to other resolving teams
Logo
Planning & Supply Administrator
Artform International
• Administracja i zarządzanie działem produkcji elementów
• Dostarczanie elementów do innych części fabryki
• Zamawianie materiałów do produkcji
• Zarządzanie pracownikami (15 osób)

------------------------------------------------------------------------

• Production scheduler and department Administrator
• Delivery of components to other parts of the factory
• Ordering materials for production
• Workforce Management (15 people)

Szkolenia i kursy

• 07.2011 - ITIL® V3 Foundation
• 04.2011 - Customer Service on the phone
• 05.2008 - Key skills in Communication Certificate level 2 - done in England

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Dj'ing, photography, cycling, volleyball, golf

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Armin Van Buuren
Armin Van Buuren
Trance w wykonaniu Mistrza!
GForce Recruitment
GForce Recruitment
Witamy w grupie firmy G-Force Recruitment! Śledząc naszą grupę będziecie na bieżąco z wiadomościami z rynku pracy oraz prowadzonymi przez nas rekrutacjami. Zapraszamy także na naszą stronę internetową
Golf
Golf
Przyjemny sposób na pogłębianie znajomości, także tych z Goldenline.
IBM Lotus Domino
IBM Lotus Domino
O aplikacjach i nie tylko w tym przedziwnym środowisku
LINUX i OPEN SOURCE
LINUX i OPEN SOURCE
grupa dla uzytkownikow fanow maniakow i fanatykow linuksa :)
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Producenci i Dj'e
Producenci i Dj'e
DJs, Fans & Freaks!
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Trance music
Trance music
Wszystko o muzyce trance,oraz jej odmianach. Przeczytasz tutaj ciekawe recenzje,dowiesz się co nowego,a przedewszystkim posłuchasz dobrej muzyki.