Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Systemów Zarządzania
Polkomtel S.A.
- Opracowanie oraz aktualizacja mapy procesów w Spółce
- Opracowywanie międzydepartamentalnych standardów usprawniających procesy biznesowe Spółki
- Opiniowanie procedur i instrukcji oraz współpraca przy publikacji zatwierdzonych dokumentów oraz nadzorze nad oryginałami dokumentów
- Wsparcie działań związanych z wdrażaniem efektywnych mechanizmów zarządzania procesowego w Spółce
- Identyfikowanie i przygotowywanie we współpracy z pionami obszarów wymagających usprawnień procesowo-jakościowych
- Wsparcie działań związanych z opiniowaniem dokumentacji zmian organizacyjnych
- Sporządzanie opinii w zakresie rozwiązań organizacyjnych oraz ich wpływu na procesy biznesowe
- Realizacja zleconych audytów wewnętrznych
- Aktualizacja Księgi Jakości
- Współpraca w zakresie realizacji audytów zewnętrznych
- Czynny udział w promowaniu i kształtowaniu wśród pracowników świadomości celów i zasad budowania systemowego podejścia do zarządzania w Spółce
- Znajomość światowych tendencji oraz standardów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi
- Opracowywanie międzydepartamentalnych standardów usprawniających procesy biznesowe Spółki
- Opiniowanie procedur i instrukcji oraz współpraca przy publikacji zatwierdzonych dokumentów oraz nadzorze nad oryginałami dokumentów
- Wsparcie działań związanych z wdrażaniem efektywnych mechanizmów zarządzania procesowego w Spółce
- Identyfikowanie i przygotowywanie we współpracy z pionami obszarów wymagających usprawnień procesowo-jakościowych
- Wsparcie działań związanych z opiniowaniem dokumentacji zmian organizacyjnych
- Sporządzanie opinii w zakresie rozwiązań organizacyjnych oraz ich wpływu na procesy biznesowe
- Realizacja zleconych audytów wewnętrznych
- Aktualizacja Księgi Jakości
- Współpraca w zakresie realizacji audytów zewnętrznych
- Czynny udział w promowaniu i kształtowaniu wśród pracowników świadomości celów i zasad budowania systemowego podejścia do zarządzania w Spółce
- Znajomość światowych tendencji oraz standardów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi
Specjalista ds. Utrzymania i Rozwoju Systemów
Polkomtel S.A.
- Współpraca z przedstawicielami wszystkich kanałów sprzedaży w zakresie wdrażania nowych rozwiązań informatyczno – operacyjnych
- Przygotowywanie/opiniowanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych systemów/procesów oraz wprowadzaniem zmian w już istniejących
- Monitorowanie i raportowanie awarii systemów informatycznych
- Identyfikacja i eliminowanie zagrożeń związanych z wprowadzaniem nowych lub zmianą obowiązujących rozwiązań
- Udział w projektach ogólnofirmowych i sprzedaży do Klienta Masowego
- Nadawanie i odbieranie dostępów do systemów IT
- Kontrola poziomu uprawnień
- Przygotowywanie/opiniowanie dokumentacji związanej z uruchamianiem nowych systemów/procesów oraz wprowadzaniem zmian w już istniejących
- Monitorowanie i raportowanie awarii systemów informatycznych
- Identyfikacja i eliminowanie zagrożeń związanych z wprowadzaniem nowych lub zmianą obowiązujących rozwiązań
- Udział w projektach ogólnofirmowych i sprzedaży do Klienta Masowego
- Nadawanie i odbieranie dostępów do systemów IT
- Kontrola poziomu uprawnień
przełożony
wystawiono
miałem dużą przyjemność współpracować z Tomkiem. Jest osobą kreatywną, chętnie i szybko uczącą się, szukającą rozwiązań niezależnie od przeszkód, rozumiejącą potrzeby biznesowe oraz doskonale odnajdującą się w procesach biznesowych i ich usprawnianiu. Dobry analityk biznesowy. Życzę Tomek dalszych sukcesów.
Specjalista ds. Operacyjnych
Polkomtel S.A.
- Realizacja celów i zadań Zespołu ds. Wsparcia Operacyjnego poprzez fachową i profesjonalną obsługę Klienta w zakresie wspierania kanałów sprzedaży
- Obsługa korespondencji elektronicznej przesyłanej przez Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych
- Analiza, koordynowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez kanały sprzedaży oraz pracowników firmy
- Szkolenie nowych pracowników
- Bieżąca sygnalizacja problemów z systemami IT, zbieranie i przygotowanie opinii o możliwościach rozwoju
- Wsparcie Kierownika Zespołu ds. Wsparcia Operacyjnego w zakresie przygotowania analiz i raportów
- Zgłaszanie inicjatywy i współpraca z przełożonymi w zakresie związanym z poprawianiem efektywności i wydajności obsługi procesów oraz w sprawach związanych ze stałym podnoszeniem jakości usług świadczonych Klientom
- Obsługa korespondencji elektronicznej przesyłanej przez Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych
- Analiza, koordynowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez kanały sprzedaży oraz pracowników firmy
- Szkolenie nowych pracowników
- Bieżąca sygnalizacja problemów z systemami IT, zbieranie i przygotowanie opinii o możliwościach rozwoju
- Wsparcie Kierownika Zespołu ds. Wsparcia Operacyjnego w zakresie przygotowania analiz i raportów
- Zgłaszanie inicjatywy i współpraca z przełożonymi w zakresie związanym z poprawianiem efektywności i wydajności obsługi procesów oraz w sprawach związanych ze stałym podnoszeniem jakości usług świadczonych Klientom
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
Grupy
Zarządzanie Procesami Biznesowymi
Celem grupy jest wymiana wiedzy i doświadczeń pomiędzy uzytkownikami grupy, poznawanie nowych trendów w zakresie zarządzania procesami biznesowymi i Open SOA.
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
DesignThinking
Metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług, skoncentrowana na człowieku, twórczym rozwiązywaniu problemów i współtworzeniu.
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Kreatywne burze mózgów
Burze mózgów na każdy temat. Masz problem którego nie umiesz rozwiązać? Chcesz rozwinąć swoją kreatywność i popuścić wodze fantazji? A może po prostu doskonale się bawić i przy okazji rozwiązać ciekaw