Tomasz Gulbierz

Regional Account Manager (Polska południowo-zachodnia), Ingersoll Rand Polska Sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Prawo jazdy Logistyka międzynarodowa Office 2010 Zarządzanie jakością Zarządzanie Sprzedażą Oferty przetargowe Zarządzanie magazynem Zarządzanie zespołem Sprzedaż język angielski serwis maszyn i urządzeń oferty handlowe

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

INGERSOLL-RAND POLSKA Sp. z o.o.
Area Sales Manager
Sprzedaż sprężarek, osuszaczy i pozostałych urządzeń do wytwarzania sprężonego powietrza. Sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych (konserwacje, naprawy, remonty systemów sprężonego powietrza), pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z istniejącymi klientami, przygotowywanie dokumentacji handlowej (kalkulacje, oferty, dokumentacja przetargowa, umowy sprzedaży, wynajmu i serwisowe), negocjacje warunków kontraktów, prowadzenie i finalizowanie rozmów handlowych, promowanie i wdrażanie nowych urządzeń oraz usług serwisowych wśród klientów
INGERSOLL-RAND POLSKA Sp. z o.o.
Service Sales Engineer
sprzedaż części zamiennych i usług serwisowych (konserwacje, naprawy, remonty systemów sprężonego powietrza), pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, utrzymywanie długofalowych relacji handlowych z istniejącymi klientami, wspieranie sprzedaży nowych urządzeń, przygotowywanie dokumentacji handlowej (kalkulacje, oferty, dokumentacja przetargowa, umowy wynajmu i serwisowe), negocjacje warunków świadczenia usług serwisowych, prowadzenie i finalizowanie rozmów handlowych, promowanie i wdrażanie nowych usług serwisowych wśród klientów
Konecranes Sp. z o.o.
Service Sales Manager West
Rozwój podległego rejonu poprzez nawiązywanie kontaktów handlowych z klientami biznesowymi i promowanie wśród nich usług serwisowych firmy. Dobór i oferowanie optymalnych rozwiązań serwisowych. Zawieranie nowych kontraktów serwisowych. Dbanie o dobre relacje z istniejącymi Klientami. Koordynacja pracy konserwatorów.
FAGORMASTERCOOK
Menedżer Zarządzania Siecią Serwisu
TelForceOne S.A.
Dyrektor Magazynu i Działu Reklamacji, Pełnomocnik ISO 9001:2000, Członek Rady Nadzorczej
TelForceOne S.A.
Konsultant ds. obsługi klienta biznesowego

Szkolenia i kursy

Zarządzanie projektami, Human Partner
Zarządzanie przez cele, Human Partner
Umiejętność przekazywania informacji zwrotnej, Pathways Polska
Zarządzanie przez kompetencje, Pathways Polska
Zarządzanie logistyczne magazynami, Centrum Edukacji Logistycznej
Zarządzanie zasobami, Centrum Edukacji Logistycznej
Symulacja Lean Manufacturing, Politechnika Wrocławska i Wrocławskie
Centrum Transferu Technologii
System oceny okresowej pracowników, Kreator
Kurs Pełnomocnika Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000, certyfikat Dekra Polska
Kurs podstawowy dla osób kierujących pracownikami wg Dz. U. Nr 62/96,
poz.285, Biuro Usług Technicznych „BEHAP”
Kurs Audytora Wewnętrznego Systemu Zarządzania Jakością ISO 9001:2000, certyfikat TÜV Nörd Polska

Edukacja

Logo
Zarządzanie Jakością, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Pedagogika, studia podyplomowe
Politechnika Śląska w Gliwicach
Logo
Elektronika i Telekomunikacja, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Amatorsko koszykówka, narciarstwo i nurkowanie.