Tomasz Grzesiak
Grupa Neuca
Kraków,
małopolskie
Doświadczenie zawodowe
Regionalny koordynator sprzedaży
zarządzanie zespołem handlowców
rekrutacja handlowców
szkolenie i wdrażanie nowych handlowców
raportowanie pracy podległych punktów sprzedaży
współpraca przy wdrażaniu nowych projektów
rekrutacja handlowców
szkolenie i wdrażanie nowych handlowców
raportowanie pracy podległych punktów sprzedaży
współpraca przy wdrażaniu nowych projektów
konsultant Salon Firmowy Orange
Salon Firmowy Orange (Faxtel s.j.)
Obsługa klientów w zakresie prezentacji oferty usług, identyfikacja potrzeb klienta, pozyskiwanie nowych klientów, szkolenie nowych pracowników, raportowanie oraz analiza sprzedaży, organizacja oraz kontrola pracy w salonie, praca w wysokich standardach
Szkolenia i kursy
03-04.06.2008 Trening Umiejętności Kierowniczych.
29-31.10.2008 Profesjonalne wystąpienia w businnesie (PBC).
Szkolenie obejmowało wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu budowania i prowadzenia prezentacji dla różnych grup biznesowych.
20-21.03.2009 Profesjonalne techniki sprzedaży (PBC)
Szkolenie obejmowało wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu prowadzenia efektywnych rozmów handlowych, intensyfikacji „sprzedaży”, elementów wpływających na efektywność pracy.
03.03.2010 Skuteczna rozmowa handlowa (Aspekt HR)
Przygotowanie do sprzedaży, czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży, etapy rozmowy sprzedażowej, typologia ludzi.
20-21.01.2010 "Jak osiągnąć więcej? - Psychologiczne aspekty sprzedaży." (Europejski instytut psychologi biznesu)
Rozwijanie osobowości sukcesu - pozytywnej osobowości, bazującej na pozytywnej postawie umysłu.
Doskonalenie umiejętności interpersonalnych potrzebnych w inspirowaniu siebie i innych do rozwoju.
Rozwijanie i konstruktywne wykorzystywanie osobistego potencjału w budowaniu satysfakcjonujących stosunków interpersonalnych.
29-31.10.2008 Profesjonalne wystąpienia w businnesie (PBC).
Szkolenie obejmowało wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu budowania i prowadzenia prezentacji dla różnych grup biznesowych.
20-21.03.2009 Profesjonalne techniki sprzedaży (PBC)
Szkolenie obejmowało wiedzę oraz praktyczne umiejętności z zakresu prowadzenia efektywnych rozmów handlowych, intensyfikacji „sprzedaży”, elementów wpływających na efektywność pracy.
03.03.2010 Skuteczna rozmowa handlowa (Aspekt HR)
Przygotowanie do sprzedaży, czynniki decydujące o sukcesie w sprzedaży, etapy rozmowy sprzedażowej, typologia ludzi.
20-21.01.2010 "Jak osiągnąć więcej? - Psychologiczne aspekty sprzedaży." (Europejski instytut psychologi biznesu)
Rozwijanie osobowości sukcesu - pozytywnej osobowości, bazującej na pozytywnej postawie umysłu.
Doskonalenie umiejętności interpersonalnych potrzebnych w inspirowaniu siebie i innych do rozwoju.
Rozwijanie i konstruktywne wykorzystywanie osobistego potencjału w budowaniu satysfakcjonujących stosunków interpersonalnych.
Specjalizacje
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Inne
Biegła znajomość obsługi komputera w środowisku Windows. Dobra znajomość systemów operacyjnych Windows.
Dobra znajomość architektury PC (serwis komputerów).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Znajomość programów księgowych (FPP, Subiekt)
Swobodne posługiwanie się Internetem.
Prawo jazdy kat. B (od 1995 roku.
Uprawnienia SEP do 1 KV D + E
Dobra znajomość architektury PC (serwis komputerów).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Znajomość programów księgowych (FPP, Subiekt)
Swobodne posługiwanie się Internetem.
Prawo jazdy kat. B (od 1995 roku.
Uprawnienia SEP do 1 KV D + E
Grupy
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
NLP jako narzędzie wywierania wpływu w biznesie.
wymiana spostrzeżeń i własnych doświadczeń zebranych na płaszczyźnie biznesowej w kontekście neurolingwistyki.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?