Umiejętności
Data Mining
Microsoft Office
Nordic Walking
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Sprzedaż bezpośrednia
Rozwój działalności
Rozwój osobisty
Bazy danych
Zarządzanie Sprzedażą
Hurtownie danych
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie klientami
Kanał Sprzedaży
Pozyskiwanie nowych klientów
Promocja Sprzedaży
Coaching i motywacja
sztuki samoobrony
Promocja produktu
Rozwój kluczowych klientów
Marketing B2B
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Rozowju Biznesu / Inżynier oceny ryzyka
Kancelaria Prawna
> Audyty procesu obsługi prawnej,
> Budowanie, wdrażanie i monitorowanie baz Klientów,
> Realizacja pełnego cyklu sprzedaży: weryfikacja Prospektów, Cold Call, spotkania, prezentacje, doradztwo, negocjacje ,przygotowanie do obsługi, spotkania monitorujące, leader dla Klienta,
> Projektowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych,
> Monitoring realizacji planów i sporządzanie raportów aktywności (CRM),
> Rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników,
> Prowadzenie szkoleń motywacyjnych.
> Budowanie, wdrażanie i monitorowanie baz Klientów,
> Realizacja pełnego cyklu sprzedaży: weryfikacja Prospektów, Cold Call, spotkania, prezentacje, doradztwo, negocjacje ,przygotowanie do obsługi, spotkania monitorujące, leader dla Klienta,
> Projektowanie i prowadzenie kampanii sprzedażowych,
> Monitoring realizacji planów i sporządzanie raportów aktywności (CRM),
> Rekrutowanie i wdrażanie nowych pracowników,
> Prowadzenie szkoleń motywacyjnych.
Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu
> Budowanie, wdrażanie oraz monitorowanie baz przyszłych Klientów
> Realizowanie pełnego cyklu sprzedaży oraz profesjonalna obsługa kluczowych Klientów
> Negocjacje warunków kontraktów z Klientami oraz Ubezpieczycielami
> Projektowanie oraz prowadzenie kampanii sprzedażowych
> Monitorowanie realizacji planów i sporządzanie raportów aktywności (CRM)
> Prowadzenie szkoleń
> Realizowanie pełnego cyklu sprzedaży oraz profesjonalna obsługa kluczowych Klientów
> Negocjacje warunków kontraktów z Klientami oraz Ubezpieczycielami
> Projektowanie oraz prowadzenie kampanii sprzedażowych
> Monitorowanie realizacji planów i sporządzanie raportów aktywności (CRM)
> Prowadzenie szkoleń
Dyrektor Rozwoju Rynku
> Współpraca z Zarządem celem tworzenia strategii rozwoju oraz wprowadzania
nowych rozwiązań w obszarze sprzedaży
> Zarządzanie oddziałem firmy w zakresie sprzedaży, obsługi Klienta oraz administracji
> Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
> Realizacja pełnego cyklu sprzedaży
> Budowanie zespołów sprzedażowych
> Prowadzenie szkoleń
nowych rozwiązań w obszarze sprzedaży
> Zarządzanie oddziałem firmy w zakresie sprzedaży, obsługi Klienta oraz administracji
> Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów
> Realizacja pełnego cyklu sprzedaży
> Budowanie zespołów sprzedażowych
> Prowadzenie szkoleń
Kierownik Zespołu Sprzedaży
> Projektowanie, wdrażanie oraz nadzorowanie nowej struktury sieci sprzedaży
> Opracowywanie target listy oraz pozyskiwanie nowych Klientów
> Monitorowanie realizacji planów i sporządzanie dekadowych raportów
> Zarządzanie odnowieniami ubezpieczeń istniejących Klientów
> Współpraca z zespołem underwritingu w zakresie opracowywania ofert, a także aranżowanie lustracji ryzyka
> Rekrutowanie nowych pracowników
> Prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych dla brokerów oraz agentów
> Opracowywanie target listy oraz pozyskiwanie nowych Klientów
> Monitorowanie realizacji planów i sporządzanie dekadowych raportów
> Zarządzanie odnowieniami ubezpieczeń istniejących Klientów
> Współpraca z zespołem underwritingu w zakresie opracowywania ofert, a także aranżowanie lustracji ryzyka
> Rekrutowanie nowych pracowników
> Prowadzenie wewnętrznych szkoleń produktowych dla brokerów oraz agentów
Dyrektor Inspektoratu
> Tworzenie zespołów sprzedaży
> Zarządzanie pracownikami oraz koordynacja pracy poszczególnych pionów
> Koordynowanie systemów raportowania oraz nadzór nad jakością i kompletnością danych
> Planowanie, organizowanie, nadzorowanie i rozwój sieci akwizycji i wyników PTE
> Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w pionie Klienta masowego i korporacyjnego
> Zarządzanie pracownikami oraz koordynacja pracy poszczególnych pionów
> Koordynowanie systemów raportowania oraz nadzór nad jakością i kompletnością danych
> Planowanie, organizowanie, nadzorowanie i rozwój sieci akwizycji i wyników PTE
> Odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w pionie Klienta masowego i korporacyjnego
Kierownik zespołu sprzedażowego
> Zarządzanie kanałami sprzedaży, monitorowanie realizacji planów oraz nadzór nad comiesięczną statystyką finansową jednostki
> Tworzenie programów ubezpieczeniowych
> Nadzór nad promocją produktów ubezpieczeniowych i monitorowanie jej efektywności
> Sporządzanie i omawianie analiz i raportów z systemów informatycznych
> Lustracja terenu pod względem możliwości sprzedaży usług ubezpieczeniowych
i organizowanie nowych punktów sprzedaży
> Tworzenie programów ubezpieczeniowych
> Nadzór nad promocją produktów ubezpieczeniowych i monitorowanie jej efektywności
> Sporządzanie i omawianie analiz i raportów z systemów informatycznych
> Lustracja terenu pod względem możliwości sprzedaży usług ubezpieczeniowych
i organizowanie nowych punktów sprzedaży
Koordynator Sieci Sprzedaży / Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
> Opracowywanie ofert i programów ubezpieczeniowych oraz sprzedaż bezpośrednia
> Współpraca z dystrybucją ubezpieczeń
> Sprzedaż bezpośrednia usługi ubezpieczenia placówek oświatowych
> Zarządzanie sprzedażą OFE
> Opracowywanie analiz z wyników sprzedażowych
> Organizowanie kampanii marketingowych
> Wdrażanie nowych agentów oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych
> Trener wewnętrzny
> Współpraca z dealerami samochodów i prowadzenie kampanii sprzedażowych
> Współpraca z działem likwidacji szkód
> Współpraca z dystrybucją ubezpieczeń
> Sprzedaż bezpośrednia usługi ubezpieczenia placówek oświatowych
> Zarządzanie sprzedażą OFE
> Opracowywanie analiz z wyników sprzedażowych
> Organizowanie kampanii marketingowych
> Wdrażanie nowych agentów oraz przeprowadzanie szkoleń wewnętrznych
> Trener wewnętrzny
> Współpraca z dealerami samochodów i prowadzenie kampanii sprzedażowych
> Współpraca z działem likwidacji szkód
Główny Specjalista w Dziale Marketingu
> Pozyskiwanie nowych Klientów
> Współpraca i rozwój sieci dystrybucji FMCG
> Praca z sieciami wielkopowierzchniowymi
> Badanie potrzeb Klientów i tworzenie nowych produktów
> Współpraca z działem produkcji i opakowań
> tworzenie i koordynowanie kampanii sprzedażowych
> Współpraca i rozwój sieci dystrybucji FMCG
> Praca z sieciami wielkopowierzchniowymi
> Badanie potrzeb Klientów i tworzenie nowych produktów
> Współpraca z działem produkcji i opakowań
> tworzenie i koordynowanie kampanii sprzedażowych
Szkolenia i kursy
Sztuka prowadzenia prezentacji, Sprzedaż bezpośrednia, Ocena ryzyka, Doskonalenie telefonicznej rozmowy z klientem, Produkt dla flot i prewencja, Ubezpieczenie flot, Doskonalenie technik jazdy, Elitarna walka wręcz, Ubezpieczenie ochrony prawnej, Certyfikat ukończenia I roku sztuk walk, Coaching i doskonalenie umiejętności, Coaching czyli uwolnij potencjał pracownika, Motywowanie- sztuka pokonywanie ograniczeń, Zarządzanie zorientowane na rezultaty, Warsztat profesjonalnego sprzedawcy, Agent doradca Klienta, Zamówienia publiczne, OC KC vs owu, Trener wewnętrzny, Techniki sprzedaży ubezpieczeń, Wycena pojazdów, Zwiększenie efektywności pracy działu marketingu
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Zainteresowania
nordic walking, jazda rowerem górskim, sztuki walki
Grupy
Automotive
Wszyscy, którzy pracują w branży motoryzacyjnej, albo chcieliby w takiej branży pracować są mile widziani.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG Sprzedaż tradycyjna
Grupa skupiająca osoby pracujące w firmach FMCG, które są odpowiedzialne za sprzedaż w kanale tradcyjnym.
Jak zapewnić zdrowy rozwój osobisty
Jak rozwijać się szybko, skutecznie, a jednocześnie bez utraty siebie i swoich wartości? Jakie zagrożenia i cenne skróty warto znać w rozwoju osobistym? I jak śmiać się z własnego rozwoju?
Nordic Walking
Grupa Nordic Walking dla tych, którzy szukają informacji czy jest ta aktywność, jakie dobrać kije, jak się ubrać, gdzie znaleźć trenera.
Tylko sprzedaż
Grupa dla ludzi, którzy zawodowo zajmują się sprzedażą i chcą być w tym coraz lepsi. Nie osiadają na laurach, dbają o klientów i wiedzą, że w rękach sprzedaży leży los firm.
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe.
Zarekomendować siebie lub kogoś.
Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe
http://www.goldenline.pl/grupa/networker