Umiejętności
Umiejętność pracy wielozadaniowej
znajomość pakietu Microsoft Office
Bezkonfliktowa praca w zespole. Nawiązywanie kontaktów w zespole.
Obsługa klienta indywidualnego
znajomość systemów operacyjnych Windows XP,7
umiejętność komunikowania się z ludźmi
znajomość komputera i oprogramowania biurowego
rozpatrywanie reklamacji, znajomość technik sprzedażowych, praca na wskaźnikach
Odporność na presję i stres
rozpatrywanie skarg i wniosków
Języki
polski
ojczysty
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds e-commerce
- kompleksowa obsługa sklepu internetowego
- administrowanie i zarządzanie platformą zakupową,
- bieżąca obsługa zamówień składanych przez klientów sklepu internetowego,
- przygotowywanie propozycji nowych towarów do sprzedaży w sklepie,
- prowadzenie komunikacji z klientami
- przygotowywanie ofert produktów do sklepu internetowego (zdjęcia, opisy, specyfikacje)
- wystawianie, rozliczanie faktur
- administrowanie i zarządzanie platformą zakupową,
- bieżąca obsługa zamówień składanych przez klientów sklepu internetowego,
- przygotowywanie propozycji nowych towarów do sprzedaży w sklepie,
- prowadzenie komunikacji z klientami
- przygotowywanie ofert produktów do sklepu internetowego (zdjęcia, opisy, specyfikacje)
- wystawianie, rozliczanie faktur
Starszy Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Obsługa Klienta Indywidualnego w pełnym zakresie:
- pomoc techniczna przy usługach multimedialnych (podłączenie, usuwanie wirusów, usuwanie wadliwych programów, konfiguracja komputera, konfiguracja routera).
- realizacja skarg i reklamacji (wyjaśnianie przyczyny reklamacji i skargi, usuwanie przyczyny reklamacji i skargi, telefoniczny kontakt z Klientem, podejmowanie samodzielnych decyzji przy zamknięciu reklamacji i skargi.
- posprzedażowa oraz telefoniczna obsługa Klienta
- współtworzenie projektu poprawy błędów bilingowych i systemowych.
- prowadzenie szkoleń aplikacyjnych
- super user sprzedaży (wsparcie sprzedażowe, prowadzenie szkoleń sprzedażowych, prowadzenie coachingów
- super użytkownik - szkolenie z nowych programów wdrażanych w firmie
- pomoc techniczna przy usługach multimedialnych (podłączenie, usuwanie wirusów, usuwanie wadliwych programów, konfiguracja komputera, konfiguracja routera).
- realizacja skarg i reklamacji (wyjaśnianie przyczyny reklamacji i skargi, usuwanie przyczyny reklamacji i skargi, telefoniczny kontakt z Klientem, podejmowanie samodzielnych decyzji przy zamknięciu reklamacji i skargi.
- posprzedażowa oraz telefoniczna obsługa Klienta
- współtworzenie projektu poprawy błędów bilingowych i systemowych.
- prowadzenie szkoleń aplikacyjnych
- super user sprzedaży (wsparcie sprzedażowe, prowadzenie szkoleń sprzedażowych, prowadzenie coachingów
- super użytkownik - szkolenie z nowych programów wdrażanych w firmie
Doradca Klienta Błękitnej Linii
Work Service Outsourcing Sp.zo.o
Obsługa Klienta Indywidualnego w pełnym zakresie:
- pomoc techniczna przy usługach multimedialnych (podłączenie, usuwanie wirusów, usuwanie wadliwych programów, konfiguracja komputera, konfiguracja routera).
- realizacja skarg i reklamacji (wyjaśnianie przyczyny reklamacji i skargi, usuwanie przyczyny reklamacji i skargi, telefoniczny kontakt z Klientem, podejmowanie samodzielnych decyzji przy zamknięciu reklamacji i skargi.
- obsługa pisemnych rezygnacji
- pomoc techniczna przy usługach multimedialnych (podłączenie, usuwanie wirusów, usuwanie wadliwych programów, konfiguracja komputera, konfiguracja routera).
- realizacja skarg i reklamacji (wyjaśnianie przyczyny reklamacji i skargi, usuwanie przyczyny reklamacji i skargi, telefoniczny kontakt z Klientem, podejmowanie samodzielnych decyzji przy zamknięciu reklamacji i skargi.
- obsługa pisemnych rezygnacji
sprzedawca-magazynier (staż)
Hurtownia Spożywczo-Chemiczna "ChemixPol"
- nadzór nad przyjmowaniem i wydawaniem towaru,
- komputerowa rejestracja przychodów i sprzedaży,organizacja akcji promocyjnych i reklamowych,
- czuwanie nad odpowiednią obsługą klienta,
- wykonywanie indywidualnych ofert handlowych w zależności od możliwości handlowych i finansowych klienta,
- wystawianie faktur,
- kreowanie wizerunku firmy
- komputerowa rejestracja przychodów i sprzedaży,organizacja akcji promocyjnych i reklamowych,
- czuwanie nad odpowiednią obsługą klienta,
- wykonywanie indywidualnych ofert handlowych w zależności od możliwości handlowych i finansowych klienta,
- wystawianie faktur,
- kreowanie wizerunku firmy
Szkolenia i kursy
- Efektywna komunikacja w zespole
- Odkrywanie potrzeb, które potrafisz zaspokoić
- Kiedy prowadzenie negocjacji napotyka na trudności
- My Orange II, czyli klinika emocji
- Kieruj się Sercem, badaj z Rozumem - reklamacje - poziom zaawansowany
- Nieuczciwe praktyki konkurencji i jak sobie z nimi radzić
- Kieruj się Sercem, badaj z Rozumem - czyli jak efektywnie badać potrzeby Klienta, dobierać ofertę i ją prezentować.
- Doradca Emocjonalnie Inteligentny
- CK - Co oznacza być zorientowanym na klienta?
- Etyka - A co ty byś zrobił ???
- Kierowanie zespołami: Radzenie sobie z konfliktem
- Odkrywanie potrzeb, które potrafisz zaspokoić
- Kiedy prowadzenie negocjacji napotyka na trudności
- My Orange II, czyli klinika emocji
- Kieruj się Sercem, badaj z Rozumem - reklamacje - poziom zaawansowany
- Nieuczciwe praktyki konkurencji i jak sobie z nimi radzić
- Kieruj się Sercem, badaj z Rozumem - czyli jak efektywnie badać potrzeby Klienta, dobierać ofertę i ją prezentować.
- Doradca Emocjonalnie Inteligentny
- CK - Co oznacza być zorientowanym na klienta?
- Etyka - A co ty byś zrobił ???
- Kierowanie zespołami: Radzenie sobie z konfliktem
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- birofil, czyli miłośnik i pasjonat piwa, znawca gatunków, odmian i stylów piwnych, kolekcjoner rekwizytów związanych z piwem, np. etykiet, butelek, podkładek, naczyń i.in. dodatkowo piwowar domowy oraz bloger piwny - piwomani.blogspot.com.
- wycieczki piesze
- historia (druga wojna światowa, historia regionu)
- wycieczki piesze
- historia (druga wojna światowa, historia regionu)
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Piwowarów Domowych
Grupy
Piwo
Grupa dla wszystkich milosnikow tego dobrego trunku. Tu znajdziesz informacje jakie jakie piwa lubia czlonkowie goldenline, gdzie mozna sie napic dobrego piwa, jakie knajpy polecaja z dobrym
Piwowarzy wszystkich krajów łączcie się
Grupa poświęcona fascynatom warzenia piwa w warunkach domowych. Wymiana receptur, pomysłów i udoskonaleń.