Umiejętności
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie Sprzedażą
Zamówienia Publiczne, Przetargi
Język angielski – poziom C1
obsługa klienta w jęz. angielskim
zarządzanie budżetem marketingowym
prawo administracyjne
Budowanie relacji z klientem
Zarządzanie budżetem projektu
Język Niemiecki - Niveu B1
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
MW-GMW (Maspex)
zarządzanie sprzedażą do powierzonych kluczowych klientów Firmy pod kątem optymalizacji sprzedaży i marżowości,
wykonywanie umów handlowych w tym optymalne zarządzanie budżetem sprzedażowym w celu zapewnienia maksymalnej stopy zwrotu z inwestycji,
projektowanie ,negocjowanie , implementacja i zarządzanie indywidulanymi akcjami promocyjnymi, lojalnościowymi w sieciach handlowych
zarządzanie budżetem w celu optymalizacji obrotów z powierzonymi klientami i utrzymania przewago konkurencyjnej,
przygotowywanie strategii, udział w procesie rozmów rocznych, implementacja i egzekucja podjętych ustaleń
analityka związana z prowadzenia współpracy z powierzonymi klientami,
współpraca z salesforcem w celu właściwego wdrazania i egzekucji projektów sprzedażowych u kluczowych klientów
wykonywanie umów handlowych w tym optymalne zarządzanie budżetem sprzedażowym w celu zapewnienia maksymalnej stopy zwrotu z inwestycji,
projektowanie ,negocjowanie , implementacja i zarządzanie indywidulanymi akcjami promocyjnymi, lojalnościowymi w sieciach handlowych
zarządzanie budżetem w celu optymalizacji obrotów z powierzonymi klientami i utrzymania przewago konkurencyjnej,
przygotowywanie strategii, udział w procesie rozmów rocznych, implementacja i egzekucja podjętych ustaleń
analityka związana z prowadzenia współpracy z powierzonymi klientami,
współpraca z salesforcem w celu właściwego wdrazania i egzekucji projektów sprzedażowych u kluczowych klientów
Key Account Manager ds. HoReCa
-rozwój sprzedaży produktów Hortex w obszarze HoReCa oraz alternatywnych kanałów sprzedaży,
-projektowanie, implementacja i zarządzanie projektami sprzedażowymi w obszarze alternatywnych kanałów sprzedaży,
- sprzedaż produktów do dystrybutorów dedykowanych do kanału HoReCa, monitoring procesu zamówień, odsprzedaży w rynek, administracja sprzedażowa,
-bliska współpraca z siłami sprzedażowymi dystrybutorów mająca na celu intensyfikację obrotów oraz wymianę informacji dotyczących potencjalnych nowych klientów,
- prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dedykowanych siłom sprzedaży dystrybutorów,
- projektowanie, implementacja i zarządzanie programami motywacyjnymi dedykowanymi do sił sprzedaży dystrybutorów oraz odbiorców finalnych w celu intensyfikacji obrotów
- planowanie i zarządzanie budżetem dedykowanym do wsparcia sprzedaży HoReCa, projektowanie narzędzi promocyjnych wspierających sprzedaż,
- odpowiedzialność w zakresie wykonania budżetu i dyscypliny budżetowej,
- praca w terenie, praca z aktywnymi kluczowymi klientami HoReCa, zawieranie orax proces wykonywania umów handlowych,
- negocjacje biznesowe B2B - proces pozyskiwania nowych kluczowych klientów HoReCa, vending, rozmowy z podmiotami rynku hurtowego będącymi potencjalnymi nowymi dostawcami do kanału HoReCa,
-prowadzenie listy projektowej - jako narzędzia służącego do monitorowania efektywności w zakresie procesu pozyskiwania nowych klientów
- wsparcie merytoryczne dystrybutorów w negocjacjach z nowymi klientami, wspólna praca w terenie,
-wsparcie dystrybutorów w procesie pozyskiwania klientów w procedurze zamówień publicznych ,
-przygotowywanie dokumentacji oraz udział w pozyskiwaniu klientów w drodze procedury zamówień publicznych,
- udział w branżowych imprezach targowych,
- monitoring rynku i konkurencji, ze szczególnym uwzględnieniem nowych produktów dedykowanych do kanału alternatywnego,
-projektowanie, implementacja i zarządzanie projektami sprzedażowymi w obszarze alternatywnych kanałów sprzedaży,
- sprzedaż produktów do dystrybutorów dedykowanych do kanału HoReCa, monitoring procesu zamówień, odsprzedaży w rynek, administracja sprzedażowa,
-bliska współpraca z siłami sprzedażowymi dystrybutorów mająca na celu intensyfikację obrotów oraz wymianę informacji dotyczących potencjalnych nowych klientów,
- prowadzenie szkoleń produktowych i sprzedażowych dedykowanych siłom sprzedaży dystrybutorów,
- projektowanie, implementacja i zarządzanie programami motywacyjnymi dedykowanymi do sił sprzedaży dystrybutorów oraz odbiorców finalnych w celu intensyfikacji obrotów
- planowanie i zarządzanie budżetem dedykowanym do wsparcia sprzedaży HoReCa, projektowanie narzędzi promocyjnych wspierających sprzedaż,
- odpowiedzialność w zakresie wykonania budżetu i dyscypliny budżetowej,
- praca w terenie, praca z aktywnymi kluczowymi klientami HoReCa, zawieranie orax proces wykonywania umów handlowych,
- negocjacje biznesowe B2B - proces pozyskiwania nowych kluczowych klientów HoReCa, vending, rozmowy z podmiotami rynku hurtowego będącymi potencjalnymi nowymi dostawcami do kanału HoReCa,
-prowadzenie listy projektowej - jako narzędzia służącego do monitorowania efektywności w zakresie procesu pozyskiwania nowych klientów
- wsparcie merytoryczne dystrybutorów w negocjacjach z nowymi klientami, wspólna praca w terenie,
-wsparcie dystrybutorów w procesie pozyskiwania klientów w procedurze zamówień publicznych ,
-przygotowywanie dokumentacji oraz udział w pozyskiwaniu klientów w drodze procedury zamówień publicznych,
- udział w branżowych imprezach targowych,
- monitoring rynku i konkurencji, ze szczególnym uwzględnieniem nowych produktów dedykowanych do kanału alternatywnego,
Kierownik Przedstawicieli Handlowych
MW-GMW (Maspex Wadowice)
realizacja planów psrzedaży,
wporwadzanie i budowa dystrybucji nowych produktów,
zarzadzanie grupą przedstawicieli handlowych,
coaching, motywowanie własnego zespołu,
współpraca z sieciami lokalnymi,
zarządzanie budzetem regionalnym,
współpraca z dystrybutorami i zespołami sprzedaży dystrybutorów
wporwadzanie i budowa dystrybucji nowych produktów,
zarzadzanie grupą przedstawicieli handlowych,
coaching, motywowanie własnego zespołu,
współpraca z sieciami lokalnymi,
zarządzanie budzetem regionalnym,
współpraca z dystrybutorami i zespołami sprzedaży dystrybutorów
Kierownik Sprzedaży ds. HoReCa
Grupa Handlowa "ZAKO"- dystrybutor produktów do gastronomii
-zarządzanie pracą podległych przedstawicieli handlowych
-praca nad realizacją założonych planów sprzedaży
-pozyskiwanie nowych klientow, nadzór nad realizacją planów pozyskiwania nowych klientów przez PH
-poszukiwanie nowych produktów do sprzedaży do gastronomii
-uczestnictwo w przetargach w zakresie oferowanych przez firmę produktów na każdym etapie procedury przetargowej
-bieżąca obsługa i wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów firmy
-negocjacje z dostawcami w zakresie promocji i wsparcia sprzedaży- pozyskiwanie narzędzi sprzedażowych, planowanie, projektowanie i wdrażaniemechaniki promocji
-planowanie,organizacja,projektowanie gazetek promocyjnych
-praca nad realizacją założonych planów sprzedaży
-pozyskiwanie nowych klientow, nadzór nad realizacją planów pozyskiwania nowych klientów przez PH
-poszukiwanie nowych produktów do sprzedaży do gastronomii
-uczestnictwo w przetargach w zakresie oferowanych przez firmę produktów na każdym etapie procedury przetargowej
-bieżąca obsługa i wsparcie sprzedaży do kluczowych klientów firmy
-negocjacje z dostawcami w zakresie promocji i wsparcia sprzedaży- pozyskiwanie narzędzi sprzedażowych, planowanie, projektowanie i wdrażaniemechaniki promocji
-planowanie,organizacja,projektowanie gazetek promocyjnych
Własna działalność - właściciel firmy
Handel hurtowy art. spożywczymi - własna działalność
-handel hurtowy art. impulsowymi
-pozyskiwanie nowych klientów sklepy, kioski, stacje benzynowe, bufety, restauracje
-zarządzanie zespołem,
-zarządzanie marżą, należnościami, gospodarką magazynową,
- prowadzenie projektów sprzedażowych, dystrybucyjnych na zlecenie klientów -producentów
-pozyskiwanie nowych klientów sklepy, kioski, stacje benzynowe, bufety, restauracje
-zarządzanie zespołem,
-zarządzanie marżą, należnościami, gospodarką magazynową,
- prowadzenie projektów sprzedażowych, dystrybucyjnych na zlecenie klientów -producentów
przedstawiciel handlowy ds. klientów impulsowych
Masterfoods Polska Sp. z o.o.
-sprzedaż w sklepach detalicznych do 50m powierzchni oraz stacjach benzynowych,kioskach, sklepach specjalistycznych
-merchandising w powierzonych punktach sprzedaży
-wprowadzanie nowych produktów uzupełnianie i dbanie o materiały POS
-merchandising w powierzonych punktach sprzedaży
-wprowadzanie nowych produktów uzupełnianie i dbanie o materiały POS
Szkolenia i kursy
-bogaty pakiet szkoleń z zakresu sprzedaży, negocjacji przebytych u kolejnych pracodawców (uzupełnię)
-szkolenie i uprawnienia pracownika służb BHP
-szkolenie i uprawnienia pracownika służb BHP
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
sport: narty, bieganie, pływanie, jazda konna, majsterkowanie, czytanie, technika budowlana
Grupy
Parelli Natural Horsemanship Group
konie, jeździectwo naturalne, harmonia jeźdzca i konia, jazda konna, psychologia konia
Rozwiązywanie problemów
Grupa dla ludzi interesujących się formalnymi metodami rozwiązywania problemów. Metody, porady, wspólna praca nad ciekawymi przykładami.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Zielony Szlak
Jesteśmy grupą entuzjastów zapalonych do wszelkiej aktywności fizycznej na świeżym powietrzu. Nasze doświadczenie zdobywaliśmy na wodzie i w górach uprawiając windsurfing, MTB, bieganie,