Umiejętności
Umiejętności analityczne
Audyt Wewnętrzny
Logistyka
Procedural Documentation
Optymalizacja procesów
Zarządzanie jakością
Telekomunikacja
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Obsługa klienta
nowe rozwiązania
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. monitoringu i rozliczeń
- Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji z obszaru zaopatrzenie - logistyka – magazyn,
- Prognozowanie zapotrzebowania na asortyment handlowy,
- Zlecenia dystrybucji towaru (hurt <-> detal),
- Podejmowanie czynności mających na celu redukcję zapasów zalegających oraz zagrożonych
przeterminowaniem (minimalizacja strat magazynowych),
- Obsługa procesu przesunięć międzymagazynowych (koordynowanie działań z zakresu redystrybucji i
transportu towaru zalegającego oraz z zamykanych jednostek handlowych).
- Prognozowanie zapotrzebowania na asortyment handlowy,
- Zlecenia dystrybucji towaru (hurt <-> detal),
- Podejmowanie czynności mających na celu redukcję zapasów zalegających oraz zagrożonych
przeterminowaniem (minimalizacja strat magazynowych),
- Obsługa procesu przesunięć międzymagazynowych (koordynowanie działań z zakresu redystrybucji i
transportu towaru zalegającego oraz z zamykanych jednostek handlowych).
Kierownik działu zapasu magazynowego
- Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz i prezentacji z obszaru zaopatrzenie - logistyka – magazyn,
- Prognozowanie zapotrzebowania na asortyment handlowy,
- Zlecenia dystrybucji towaru (hurt <-> detal),
- Podejmowanie czynności mających na celu redukcję zapasów zalegających oraz zagrożonych
przeterminowaniem (minimalizacja strat magazynowych),
- Obsługa procesu przesunięć międzymagazynowych (koordynowanie działańz zakresu redystrybucji i
transportu towaru zalegającego oraz z zamykanych jednostek handlowych).
- Prognozowanie zapotrzebowania na asortyment handlowy,
- Zlecenia dystrybucji towaru (hurt <-> detal),
- Podejmowanie czynności mających na celu redukcję zapasów zalegających oraz zagrożonych
przeterminowaniem (minimalizacja strat magazynowych),
- Obsługa procesu przesunięć międzymagazynowych (koordynowanie działańz zakresu redystrybucji i
transportu towaru zalegającego oraz z zamykanych jednostek handlowych).
Specjalista ds. wsparcia operacyjnego
- Wsparcie dla spółek zależnych we wdrażaniu rozwiązań operacyjnych,
- Monitorowanie funkcjonowania wdrożonych rozwiązań,
- Analizowanie potrzeb w zakresie zmiany standardów operacyjnych oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie,
- Przygotowywanie raportów i analiz oraz propozycji nowych sposobów działania,
- Administracja bazą procedur, tworzenie nowych i optymalizacja istniejących procedur.
- Monitorowanie funkcjonowania wdrożonych rozwiązań,
- Analizowanie potrzeb w zakresie zmiany standardów operacyjnych oraz przedstawianie wniosków w tym zakresie,
- Przygotowywanie raportów i analiz oraz propozycji nowych sposobów działania,
- Administracja bazą procedur, tworzenie nowych i optymalizacja istniejących procedur.
Kierownik projektu MVNO
- Zarządzanie i nadzór nad realizacją projektów telekomunikacyjnych,
- Opracowywanie procesów w projektach telekomunikacyjnych,
- Kontrola jakości wykonywanych projektów,
- Udział we wdrożeniu operatora MVNO Carrefour Mova w zakresie procesów operacyjnych i back office,
- Udział w przygotowaniach do wdrożenia operatora MVNO Allegro Mobile.
- Opracowywanie procesów w projektach telekomunikacyjnych,
- Kontrola jakości wykonywanych projektów,
- Udział we wdrożeniu operatora MVNO Carrefour Mova w zakresie procesów operacyjnych i back office,
- Udział w przygotowaniach do wdrożenia operatora MVNO Allegro Mobile.
Specjalista ds. Procesów, St. Specjalista ds. Procesów
- Nadzór nad bazą procedur Działu Sprzedaży,
- Tworzenie nowych procedur dla Działu Sprzedaży,
- Ocena i udział w procesie zatwierdzania nowych procedur,
- Okresowe audyty jakościowe punktów sprzedaży,
- Nadzór na procesami operacyjnymi i back office,
- Udział w projektach wdrażania nowych usług telekomunikacyjnych.
- Tworzenie nowych procedur dla Działu Sprzedaży,
- Ocena i udział w procesie zatwierdzania nowych procedur,
- Okresowe audyty jakościowe punktów sprzedaży,
- Nadzór na procesami operacyjnymi i back office,
- Udział w projektach wdrażania nowych usług telekomunikacyjnych.
Konsultant ds. Sprzedaży, St. Konsultant ds. Sprzedaży, Kierownik Zespołu Sprzedaży
- Zawieranie umów o świadczenie usług i umów sprzedaży,
- Przygotowywanie raportów i ofert sprzedaży,
- Ustalanie długoterminowych zadań dla pracowników, kontrola i nadzór ich realizacji oraz ocena podległego personelu wg planu motywacyjnego,
- Kontrola wiedzy i jakości wykonywanej pracy przez podległy zespół,
- Szkolenie zespołu z technik sprzedaży i obsługi klienta,
- Monitorowanie i analiza sytuacji na rynku telefonii cyfrowej.
- Przygotowywanie raportów i ofert sprzedaży,
- Ustalanie długoterminowych zadań dla pracowników, kontrola i nadzór ich realizacji oraz ocena podległego personelu wg planu motywacyjnego,
- Kontrola wiedzy i jakości wykonywanej pracy przez podległy zespół,
- Szkolenie zespołu z technik sprzedaży i obsługi klienta,
- Monitorowanie i analiza sytuacji na rynku telefonii cyfrowej.
Szkolenia i kursy
- Zastosowanie MS Office w pracy przedstawiciela handlowego (OSI CompuTrain, 1998),
- Techniki sprzedaży (Midwest, 1998),
- Techniki sprzedaży i obsługa klienta dla zaawansowanych (Midwest, 1999),
- Techniki mnemoniczne i sprzedaż (Akademia ECCE Homo XXI, 2002)
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta (Kontrakt-OSH, 2003)
- Techniki sprzedaży i automotywacja (Instytut Kreatywności i Rozwoju, 2004)
- Kreatywne rozwiązywanie problemów (Kalkstein, 2005)
- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 (DNV Poland, 2005)
- Audytor wiodący systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9000:2000 (DNV Poland, 2005)
- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskiem EMAS (EcoMS Consulting, 2006)
- Synergia w biznesie – trening NLP (Rożalski, 2007)
- Doskonalenie techniki jazdy dla kierowców samochodów osobowych (Test&Training Safety Center, 2011)
- MS Project – zarządzanie projektami (2012)
- Techniki sprzedaży (Midwest, 1998),
- Techniki sprzedaży i obsługa klienta dla zaawansowanych (Midwest, 1999),
- Techniki mnemoniczne i sprzedaż (Akademia ECCE Homo XXI, 2002)
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta (Kontrakt-OSH, 2003)
- Techniki sprzedaży i automotywacja (Instytut Kreatywności i Rozwoju, 2004)
- Kreatywne rozwiązywanie problemów (Kalkstein, 2005)
- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9001:2000 (DNV Poland, 2005)
- Audytor wiodący systemu zarządzania jakością wg normy ISO 9000:2000 (DNV Poland, 2005)
- Audytor wewnętrzny systemu zarządzania środowiskiem EMAS (EcoMS Consulting, 2006)
- Synergia w biznesie – trening NLP (Rożalski, 2007)
- Doskonalenie techniki jazdy dla kierowców samochodów osobowych (Test&Training Safety Center, 2011)
- MS Project – zarządzanie projektami (2012)
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
Fotografia - współpraca z portalami www.muzikanova.pl i www.lifebar.pl
Inne
Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point, Visio),
Znajomość środowiska Mac OS X (Pages, Numbers, Keynote, OmniGraffle),
Znajomość środowiska Mac OS X (Pages, Numbers, Keynote, OmniGraffle),
Grupy
Byk
Byki, Byczki i Byczyce (lub Krówki- jak kto woli:)
Czyli wszyscy, którzy urodzili się między 21 kwietnia, a 20 maja.
Praca szuka ciebie
Praca szuka ciebie - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;