Tomasz Gardziewicz

DYREKTOR MARKETINGU
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

zarządzanie marketingiem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Marketingu
HD Heavy Duty, eButy.pl (Draszba SA)
SIMPLE S.A.
Dyrektor Marketingu
Aryton Sp z o.o.
Brand Manager
STU Ergo Hestia SA
Biuro Marketingu i PR - Specjalista ds. Marketingu (zespół Research&Development)
Logo
Brand Manager
Scotch&Soda
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej i strategii komunikacji
- szeroka współpraca z podmiotami zewnętrznymi (media, agencje reklamowe, agencje PR, agencje badawcze, showroom`y, drukarnie, centra handlowe, kluby, freelanserzy) - m.in. działania ATL i BTL, strona www, sesje zdjęciowe
- współpraca z działem sprzedaży, działem projektowym i działem VM
- kontrola i optymalizacja budżetu
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
100% profesjonalizmu przez 100% czasu i w 100% przypadków...
LPP
Specjalista ds. Marketingu > Kierownik Biura Marketingu Cropp > Kierownik ds. Projektów Marketingowy
MARKETING
- wprowadzenie na rynek i komunikacja marketingowa marek Cropp (marka odzieży) i Cropp Town (marka sieci sklepów)
- prace nad strategią marketingową marek Cropp i Cropp Town
- implementacja strategii
- tworzenie nowych skutecznych rozwiązań w celu podniesienia świadomości marki, pożądania marki oraz udziału w rynku
- planowanie, realizacja i kontrola różnorodnych działań marketingowych i PR dla marek Cropp i Cropp Town
- współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (partnerzy biznesowi, media, agencje reklamowe, drukarnie, dostawcy outdoor`u, agencje badawcze)
- współpraca z innymi działami LPP (dział projektowy, planowania, sprzedaży, VM) w zakresie produktu, promocji, sprzedaży
- uczestnictwo w przetargu, a następnie współpraca z domem mediowym Universal McCann
- prace nad re-launchem marki Cropp i Cropp Town, bliska współpraca z firmą konsultingową Corporate Profiles Consulting oraz z instytutem badawczym SMG/KRC

ZARZĄDZANIE BUDŻETEM
- podział i kontrola przyznanego budżetu (budżety półroczne bądź całoroczne)
- sprawozdania budżetowe
- prognozowanie i optymalizacja wydatków budżetowych

ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- planowanie i kontrola prac zespołu marketingu Cropp
- system motywacji i ocen pracowników marketingu Cropp
- podnoszenie kwalifikacji pracowników marketingu Cropp (we współpracy z działem HR)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Współpracowaliśmy w LPP, zawsze merytorycznie przygotowany, chętny do współpracy, otwarty na ludzi
Logo
Account executive / copywriter
Agencja Reklamowa ABAKART, Sopot
kontakty z Klientami
propozycje strategii działań

tworzenie tekstów marketingowych i PR

Szkolenia i kursy

2011-2012 r. Cykliczne szkolenia z zakresu e-marketingu - SEO/SEM, pozycjonowanie, AdWords, social media (Google Polska)
IX 2010 r. Warsztaty Rozwój umiejętności trenerskich (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kadr Gdańsk)
IV 2010 r. Szkolenie e-marketing w praktyce. Rodzaje reklam internetowych (Brand Connection Warszawa)
II 2010 r. Szkolenie Prawne podstawy ubezpieczeń (Sopocki Instytut Ubezpieczeń)
XI 2009 r. Szkolenie Wykorzystanie mediów w strategii komunikacji (dom mediowy Brand Connection Warszawa)
X 2008 r. Kongres Sieci 2009. Strategie, rozwój, zarządzanie (Infor-Media Poland)
II 2008 r. Szkolenie OMD School 1 – planowanie i zakup mediów (Omnicom Media Group)
XII 2007 r. Szkolenie Budowanie zespołu i skuteczna rekrutacja (GCOP Urząd Miejski Gdańsk)
XI 2007 r. Szkolenie Przywództwo i kierowanie zespołem (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
II 2007 r. Warsztaty Nowe trendy w komunikacji marki (ECU Marketing)
XI 2006 r. Konferencja V Dni Marketingu Sportowego (Sport & Business Foundation)
X 2006 r. II Kongres Potencjał Rynku Młodzieżowego (ECU Marketing)
IX 2005 r. Kongres Potencjał rynku młodzieżowego (ECU Marketing)
III 2005 r. Kongres Promocja Sprzedaży (ECU Marketing)
2001-2002 r. Fakultety: Język reklamy, Formy perswazji (Uniwersytet Gdański)
1997 r. Kurs opiekuna i wychowawcy dzieci i młodzieży (Kuratorium Oświaty Gdańsk)
1994-1995 r. Kurs języka angielskiego (English Language Service)

Edukacja

Logo
Reklama, studia podyplomowe
Politechnika Gdańska
Logo
Filologia Polska, specjalizacja zawodowa EDYTORSTWO, magisterskie
Uniwersytet Gdański
Logo
Teologia, magisterskie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

kultura, reklama, PR, sport

Organizacje

2007 r. - ... Fundacja Gdyński Most Nadziei – członek Komisji Rewizyjnej

Inne

komputer - Internet, MS Office

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branża odzieżowa
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
BS STUDIO HOSTESS
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL USLUGI : MODELKI HOSTESSY TANCERKI STATYSCI FIRE SHOW
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Eventy i animacja czasu wolnego
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Gazeta Bankowa
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
LPP S.A.
LPP S.A.
Byli, obecni, przyszli pracownicy i wierni klienci:)
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
MEC
MEC
1000 sexy model, fotomodel, miss, covergirl, catwalk, playmate, diamondgirl, bikinigirl, beachbunny. BE ME ♥ BE SEXY.