Umiejętności
zarządzanie marketingiem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
Scotch&Soda
- tworzenie i realizacja strategii marketingowej i strategii komunikacji
- szeroka współpraca z podmiotami zewnętrznymi (media, agencje reklamowe, agencje PR, agencje badawcze, showroom`y, drukarnie, centra handlowe, kluby, freelanserzy) - m.in. działania ATL i BTL, strona www, sesje zdjęciowe
- współpraca z działem sprzedaży, działem projektowym i działem VM
- kontrola i optymalizacja budżetu
- szeroka współpraca z podmiotami zewnętrznymi (media, agencje reklamowe, agencje PR, agencje badawcze, showroom`y, drukarnie, centra handlowe, kluby, freelanserzy) - m.in. działania ATL i BTL, strona www, sesje zdjęciowe
- współpraca z działem sprzedaży, działem projektowym i działem VM
- kontrola i optymalizacja budżetu
Specjalista ds. Marketingu > Kierownik Biura Marketingu Cropp > Kierownik ds. Projektów Marketingowy
MARKETING
- wprowadzenie na rynek i komunikacja marketingowa marek Cropp (marka odzieży) i Cropp Town (marka sieci sklepów)
- prace nad strategią marketingową marek Cropp i Cropp Town
- implementacja strategii
- tworzenie nowych skutecznych rozwiązań w celu podniesienia świadomości marki, pożądania marki oraz udziału w rynku
- planowanie, realizacja i kontrola różnorodnych działań marketingowych i PR dla marek Cropp i Cropp Town
- współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (partnerzy biznesowi, media, agencje reklamowe, drukarnie, dostawcy outdoor`u, agencje badawcze)
- współpraca z innymi działami LPP (dział projektowy, planowania, sprzedaży, VM) w zakresie produktu, promocji, sprzedaży
- uczestnictwo w przetargu, a następnie współpraca z domem mediowym Universal McCann
- prace nad re-launchem marki Cropp i Cropp Town, bliska współpraca z firmą konsultingową Corporate Profiles Consulting oraz z instytutem badawczym SMG/KRC
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM
- podział i kontrola przyznanego budżetu (budżety półroczne bądź całoroczne)
- sprawozdania budżetowe
- prognozowanie i optymalizacja wydatków budżetowych
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- planowanie i kontrola prac zespołu marketingu Cropp
- system motywacji i ocen pracowników marketingu Cropp
- podnoszenie kwalifikacji pracowników marketingu Cropp (we współpracy z działem HR)
- wprowadzenie na rynek i komunikacja marketingowa marek Cropp (marka odzieży) i Cropp Town (marka sieci sklepów)
- prace nad strategią marketingową marek Cropp i Cropp Town
- implementacja strategii
- tworzenie nowych skutecznych rozwiązań w celu podniesienia świadomości marki, pożądania marki oraz udziału w rynku
- planowanie, realizacja i kontrola różnorodnych działań marketingowych i PR dla marek Cropp i Cropp Town
- współpraca z kontrahentami zewnętrznymi (partnerzy biznesowi, media, agencje reklamowe, drukarnie, dostawcy outdoor`u, agencje badawcze)
- współpraca z innymi działami LPP (dział projektowy, planowania, sprzedaży, VM) w zakresie produktu, promocji, sprzedaży
- uczestnictwo w przetargu, a następnie współpraca z domem mediowym Universal McCann
- prace nad re-launchem marki Cropp i Cropp Town, bliska współpraca z firmą konsultingową Corporate Profiles Consulting oraz z instytutem badawczym SMG/KRC
ZARZĄDZANIE BUDŻETEM
- podział i kontrola przyznanego budżetu (budżety półroczne bądź całoroczne)
- sprawozdania budżetowe
- prognozowanie i optymalizacja wydatków budżetowych
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- planowanie i kontrola prac zespołu marketingu Cropp
- system motywacji i ocen pracowników marketingu Cropp
- podnoszenie kwalifikacji pracowników marketingu Cropp (we współpracy z działem HR)
Szkolenia i kursy
2011-2012 r. Cykliczne szkolenia z zakresu e-marketingu - SEO/SEM, pozycjonowanie, AdWords, social media (Google Polska)
IX 2010 r. Warsztaty Rozwój umiejętności trenerskich (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kadr Gdańsk)
IV 2010 r. Szkolenie e-marketing w praktyce. Rodzaje reklam internetowych (Brand Connection Warszawa)
II 2010 r. Szkolenie Prawne podstawy ubezpieczeń (Sopocki Instytut Ubezpieczeń)
XI 2009 r. Szkolenie Wykorzystanie mediów w strategii komunikacji (dom mediowy Brand Connection Warszawa)
X 2008 r. Kongres Sieci 2009. Strategie, rozwój, zarządzanie (Infor-Media Poland)
II 2008 r. Szkolenie OMD School 1 – planowanie i zakup mediów (Omnicom Media Group)
XII 2007 r. Szkolenie Budowanie zespołu i skuteczna rekrutacja (GCOP Urząd Miejski Gdańsk)
XI 2007 r. Szkolenie Przywództwo i kierowanie zespołem (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
II 2007 r. Warsztaty Nowe trendy w komunikacji marki (ECU Marketing)
XI 2006 r. Konferencja V Dni Marketingu Sportowego (Sport & Business Foundation)
X 2006 r. II Kongres Potencjał Rynku Młodzieżowego (ECU Marketing)
IX 2005 r. Kongres Potencjał rynku młodzieżowego (ECU Marketing)
III 2005 r. Kongres Promocja Sprzedaży (ECU Marketing)
2001-2002 r. Fakultety: Język reklamy, Formy perswazji (Uniwersytet Gdański)
1997 r. Kurs opiekuna i wychowawcy dzieci i młodzieży (Kuratorium Oświaty Gdańsk)
1994-1995 r. Kurs języka angielskiego (English Language Service)
IX 2010 r. Warsztaty Rozwój umiejętności trenerskich (Ośrodek Doradztwa i Treningu Kadr Gdańsk)
IV 2010 r. Szkolenie e-marketing w praktyce. Rodzaje reklam internetowych (Brand Connection Warszawa)
II 2010 r. Szkolenie Prawne podstawy ubezpieczeń (Sopocki Instytut Ubezpieczeń)
XI 2009 r. Szkolenie Wykorzystanie mediów w strategii komunikacji (dom mediowy Brand Connection Warszawa)
X 2008 r. Kongres Sieci 2009. Strategie, rozwój, zarządzanie (Infor-Media Poland)
II 2008 r. Szkolenie OMD School 1 – planowanie i zakup mediów (Omnicom Media Group)
XII 2007 r. Szkolenie Budowanie zespołu i skuteczna rekrutacja (GCOP Urząd Miejski Gdańsk)
XI 2007 r. Szkolenie Przywództwo i kierowanie zespołem (Gdańska Fundacja Kształcenia Menadżerów)
II 2007 r. Warsztaty Nowe trendy w komunikacji marki (ECU Marketing)
XI 2006 r. Konferencja V Dni Marketingu Sportowego (Sport & Business Foundation)
X 2006 r. II Kongres Potencjał Rynku Młodzieżowego (ECU Marketing)
IX 2005 r. Kongres Potencjał rynku młodzieżowego (ECU Marketing)
III 2005 r. Kongres Promocja Sprzedaży (ECU Marketing)
2001-2002 r. Fakultety: Język reklamy, Formy perswazji (Uniwersytet Gdański)
1997 r. Kurs opiekuna i wychowawcy dzieci i młodzieży (Kuratorium Oświaty Gdańsk)
1994-1995 r. Kurs języka angielskiego (English Language Service)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
kultura, reklama, PR, sport
Organizacje
2007 r. - ... Fundacja Gdyński Most Nadziei – członek Komisji Rewizyjnej
Inne
komputer - Internet, MS Office
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Branża odzieżowa
Grupa kierowana jest do osób związanych z branżą odzieżową, jej pochodnymi oraz HeadHunterów/ Działów HR [giełda pracy].
BS STUDIO HOSTESS
AGENCJA HOSTESS 694558801 511 930 288 BSSTUDIO@WP.PL
USLUGI :
MODELKI
HOSTESSY
TANCERKI
STATYSCI
FIRE SHOW
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Eventy i animacja czasu wolnego
STAGEMAN jest dumny ze swoich Animatorów - dołącz do nas na www.stageman.pl i odważ się, by wejść do świata animacji czasu wolnego!
Gazeta Bankowa
Grupa pracowników i czytelników Gazety Bankowej. Zapraszam do aktywnego uczestnictwa i wypowiedzi.
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów
Magnetyzmu Polskich Miast
Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
MEC
1000 sexy model, fotomodel, miss, covergirl, catwalk, playmate, diamondgirl, bikinigirl, beachbunny. BE ME ♥ BE SEXY.