Języki
niemiecki
dobry
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
KIEROWNIK ODDZIAŁU
PLANOWANIE,REALIZACJA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
REKRUTACJA I WDRAŻANIE DO ZAWODU DORADCA BIZNES, ASYSTENT I KONSULTANT KLIENTA
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, COACHING
SZKOLENIA WDROŻENIOWE DLA KANDYDATÓW
PRZYGOTOWANIE STRATEGII MARKETINGU USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA SPRZEDAŻY I RAPORTOWANIE
AKTYWNA SPRZEDAŻ LEASINGU I PRODUKTÓW KREDYTOWYCH DLA FIRM
NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z POŚREDNIKAMI OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI
REKRUTACJA I WDRAŻANIE DO ZAWODU DORADCA BIZNES, ASYSTENT I KONSULTANT KLIENTA
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, COACHING
SZKOLENIA WDROŻENIOWE DLA KANDYDATÓW
PRZYGOTOWANIE STRATEGII MARKETINGU USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA SPRZEDAŻY I RAPORTOWANIE
AKTYWNA SPRZEDAŻ LEASINGU I PRODUKTÓW KREDYTOWYCH DLA FIRM
NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z POŚREDNIKAMI OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI
Szkolenia i kursy
1.WDRAŻANIE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY/BANK MILLENNIUM S.A./WROCŁAW 2009
2.PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM/PATHWAYS POLSKA/2006
3.PROJEKT WSPARCIA WDROŻENIA STANDARDÓW 2006+/KEY/2006
4.ROLA RZECZNIK KLIENTA W ODDZIALE/WORK DESIGN/WROCŁAW 2005
5.EFEKTYWNY ZESPÓŁ WSPOLNEJ SPRZEDAŻY/EXBIS/KARPACZ 2003
6.CZAS PRACY,PLANOWANIE,ROZLICZANIE I EWIDENCJA/ORŁOWSKI-PATULSKI SP .Z O.O./WROCŁAW 2006
7.SKUTECZNY DORADCA MŚP/ODITK/WROCŁAW 2007
8.MOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ OBSŁUGI/CAP GEMINI ERNST&YOUNG/2003
9.KIEROWANIE ZESPOŁEM OPIEKUNÓW KLIENTA/EXBIS/2002
10.DOSKONALENIE TECHNIK WSPIERANIA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE ROZMÓW Z KLIENTAMI/KONTRAKT OSH/2004
11.PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE KONTAKTÓW PROAKTYWNYCH Z KLIENTAMI OBSŁUGI PREMIUM/KONTRAKT OSH/2006
2.PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM/PATHWAYS POLSKA/2006
3.PROJEKT WSPARCIA WDROŻENIA STANDARDÓW 2006+/KEY/2006
4.ROLA RZECZNIK KLIENTA W ODDZIALE/WORK DESIGN/WROCŁAW 2005
5.EFEKTYWNY ZESPÓŁ WSPOLNEJ SPRZEDAŻY/EXBIS/KARPACZ 2003
6.CZAS PRACY,PLANOWANIE,ROZLICZANIE I EWIDENCJA/ORŁOWSKI-PATULSKI SP .Z O.O./WROCŁAW 2006
7.SKUTECZNY DORADCA MŚP/ODITK/WROCŁAW 2007
8.MOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ OBSŁUGI/CAP GEMINI ERNST&YOUNG/2003
9.KIEROWANIE ZESPOŁEM OPIEKUNÓW KLIENTA/EXBIS/2002
10.DOSKONALENIE TECHNIK WSPIERANIA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE ROZMÓW Z KLIENTAMI/KONTRAKT OSH/2004
11.PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE KONTAKTÓW PROAKTYWNYCH Z KLIENTAMI OBSŁUGI PREMIUM/KONTRAKT OSH/2006
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
TURYSTYKA,NURKOWANIE, SPORTY WODNE,FILM
Inne
PRAWO JAZDY KATEGORIA B
OBSŁUGA KOMPUTERA: MICROSOFT OFFICE,APLIKACJE BANKOWE
OBSŁUGA KOMPUTERA: MICROSOFT OFFICE,APLIKACJE BANKOWE