Tomasz Fronczek

MANAGER
Wrocław, dolnośląskie

Języki

niemiecki
dobry
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Leasing Sp. z o.o.
Starszy specjalista
Współpraca z dostawcami i rozwój biznesu w linii transportu ciężkiego oraz maszyn i urządzeń.
Logo
Starszy specjalista
Mleasing sp z o.o.
Współpraca z dostawcami i rozwój biznesu w linii transportu ciężkiego oraz maszyn i urządzeń.
PKO Leasing S.A.
ACCOUNT MANAGER
Sprzedaż produktów, pozyskiwanie klientów , współpraca z dostawcami i pośrednikami. Budowanie portfela klientów i dostawców. Współpraca z Bankiem i obsługa leasingowa klientów bankowych.
Euronet Polska Sp. z o.o.
REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
ROZBUDOWA SIECI FRANCZYZOWEJ POK MARKI EPAY. SZKOLENIA I NADZÓR NAD PLACÓWKAMI FRANCZYZOWYMI. IMPLEMENTACJA ELEKTRONICZNYCH ROZWIĄZAŃ SPRZEDAŻOWYCH W NADZOROWANYCH PLACÓWKACH.WDRAŻANIE NOWYCH PRODUKTÓW , MARKETING USŁUG.
Bank Millennium S.A.
KIEROWNIK ODDZIAŁU
PLANOWANIE,REALIZACJA SPRZEDAŻY PRODUKTÓW BANKOWYCH
REKRUTACJA I WDRAŻANIE DO ZAWODU DORADCA BIZNES, ASYSTENT I KONSULTANT KLIENTA
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM, COACHING
SZKOLENIA WDROŻENIOWE DLA KANDYDATÓW
PRZYGOTOWANIE STRATEGII MARKETINGU USŁUG I PRODUKTÓW BANKOWYCH
ANALIZA SPRZEDAŻY I RAPORTOWANIE
AKTYWNA SPRZEDAŻ LEASINGU I PRODUKTÓW KREDYTOWYCH DLA FIRM
NEGOCJOWANIE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z POŚREDNIKAMI OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI
Santander Bank Polska
DYREKTOR ODDZIAŁU
ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ I WYNIKIEM FINANSOWYM
ZARZADZANIE JAKOŚCIĄ OBSŁUGI I CZASEM PRACY
COACHING
POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
RAPORTOWANIE SPRZEDAŻY
ZARZADZANIE GOTÓWKA
Santander Bank Polska
INSPEKTOR KREDYTOWY,DORADCA KLIENTA
MONITORING SPŁAT WIERZYTELNOŚCI LEASINGOWYCH
OBSŁUGA FAKTORINGOWA FIRM
UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
SPRZEDAŻ PRODUKTOW BANKOWYCH DLA FIRM I LUDNOŚCI
POZYSKIWANIE KLIENTÓW I MARKETING USŁUG BANKOWYCH

Szkolenia i kursy

1.WDRAŻANIE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY/BANK MILLENNIUM S.A./WROCŁAW 2009
2.PRZYWÓDZTWO I ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM/PATHWAYS POLSKA/2006
3.PROJEKT WSPARCIA WDROŻENIA STANDARDÓW 2006+/KEY/2006
4.ROLA RZECZNIK KLIENTA W ODDZIALE/WORK DESIGN/WROCŁAW 2005
5.EFEKTYWNY ZESPÓŁ WSPOLNEJ SPRZEDAŻY/EXBIS/KARPACZ 2003
6.CZAS PRACY,PLANOWANIE,ROZLICZANIE I EWIDENCJA/ORŁOWSKI-PATULSKI SP .Z O.O./WROCŁAW 2006
7.SKUTECZNY DORADCA MŚP/ODITK/WROCŁAW 2007
8.MOJA ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ OBSŁUGI/CAP GEMINI ERNST&YOUNG/2003
9.KIEROWANIE ZESPOŁEM OPIEKUNÓW KLIENTA/EXBIS/2002
10.DOSKONALENIE TECHNIK WSPIERANIA PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE ROZMÓW Z KLIENTAMI/KONTRAKT OSH/2004
11.PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE KONTAKTÓW PROAKTYWNYCH Z KLIENTAMI OBSŁUGI PREMIUM/KONTRAKT OSH/2006

Edukacja

Logo
ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRZEMYSŁU SPOŻYWCZEGO, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

TURYSTYKA,NURKOWANIE, SPORTY WODNE,FILM

Inne

PRAWO JAZDY KATEGORIA B
OBSŁUGA KOMPUTERA: MICROSOFT OFFICE,APLIKACJE BANKOWE