Umiejętności
Szkolenie korporacyjne
Szkolenie z obsługi klienta
Szkolenia pracowników
Szkolenia produktowe
Coaching managerski
szkolenia miękkie
Coaching grupowy
Coaching sprzedażowy
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener w Dziale HR/Trener Biznesu
Zakres obowiązków:
• ustalanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie programów i materiałów szkoleniowych oraz testów sprawdzających wiedzę uczestników szkoleń
• prowadzenie szkoleń, warsztatów (sprzedażowych, z telefonicznej obsługi Klienta, umiejętności miękkich, dla Konsultantów Biura Obsługi Klienta i Działu Telemarketingu oraz Pracowników Sklepów Własnych TM PL),
• tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących satysfakcję Klienta,
• tworzenie skryptów do rozmów sprzedażowych,
• tworzenie materiałów szkoleniowych do platformy e-learningowej,
• prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych,
• prowadzenie szkoleń wstępnych,
• prowadzenie sesji coachingowych dla kadry menadżerskiej,
• udział w projektach rekrutacyjnych,
• prowadzenie Indywidualnych Konsultacji Szkoleniowych (IKS), Action Learning,
• bieżący monitoring rozmów Konsultantów DCC i przekazywanie raportów z odsłuchów,
• wykonywanie monitoringów kierunkowych, rekomendowanie nowych rozwiązań mających na celu wzrost efektywności sprzedaży
• ustalanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie programów i materiałów szkoleniowych oraz testów sprawdzających wiedzę uczestników szkoleń
• prowadzenie szkoleń, warsztatów (sprzedażowych, z telefonicznej obsługi Klienta, umiejętności miękkich, dla Konsultantów Biura Obsługi Klienta i Działu Telemarketingu oraz Pracowników Sklepów Własnych TM PL),
• tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań podnoszących satysfakcję Klienta,
• tworzenie skryptów do rozmów sprzedażowych,
• tworzenie materiałów szkoleniowych do platformy e-learningowej,
• prowadzenie coachingów indywidualnych i grupowych,
• prowadzenie szkoleń wstępnych,
• prowadzenie sesji coachingowych dla kadry menadżerskiej,
• udział w projektach rekrutacyjnych,
• prowadzenie Indywidualnych Konsultacji Szkoleniowych (IKS), Action Learning,
• bieżący monitoring rozmów Konsultantów DCC i przekazywanie raportów z odsłuchów,
• wykonywanie monitoringów kierunkowych, rekomendowanie nowych rozwiązań mających na celu wzrost efektywności sprzedaży
Starszy Specjalista ds.Hotline
Zakres obowiązków:
• profesjonalna obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji na temat oferty Firmy, rachunków, proponowanie nowych usług. Sprzedaż telefoniczna osiągana przez prowadzenie efektywnej rozmowy sprzedażowej zmierzającej do skutecznej finalizacji
• pomoc Konsultantom,
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych i dosprzedażowych (indywidualnych i zespołowych) oraz z profesjonalnej obsługi Klienta,
• ustalanie potrzeb szkoleniowych zespołu i przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń,
• pomoc Kierownikowi Zespołu (kontrola ewidencji czasu pracy, szkolenie nowych Konsultantów).
• profesjonalna obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji na temat oferty Firmy, rachunków, proponowanie nowych usług. Sprzedaż telefoniczna osiągana przez prowadzenie efektywnej rozmowy sprzedażowej zmierzającej do skutecznej finalizacji
• pomoc Konsultantom,
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych i dosprzedażowych (indywidualnych i zespołowych) oraz z profesjonalnej obsługi Klienta,
• ustalanie potrzeb szkoleniowych zespołu i przygotowywanie materiałów szkoleniowych dla uczestników szkoleń,
• pomoc Kierownikowi Zespołu (kontrola ewidencji czasu pracy, szkolenie nowych Konsultantów).
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Coaching
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Grupy
Metodologia SET
Grupa poświęcona metodologii tworzenia i prowadzenia efektywnych szkoleń i treningów. SET to skrót od pierwszych liter słów: Safety (bezpieczeństwo), Experience (doświadczenie) i Training (wdrażanie i
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.