Tomasz Dulewicz

Coach, trener

Wypowiedzi

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.1. Solution-Focused Approach (SFA) - definicja i...
    28.08.2010, 15:13

    Bibliografia do całego rozdziału o SFA, to:
    - Rozmowy o rozwiązaniach
    - Rozmowy o rozwiązaniach. Podręcznik dla trenerów
    - Rozmowy o rozwiązaniach. Ćwiczenia dla studentów

    Autorzy wszystkich trzech publikacji to:
    Peter De Jong, Insoo Kim Berg

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.6. Komplementy
    25.08.2010, 19:14

    11.6. Komplementy

    Komplementy w SFA, to pozytywne informacje zwrotne mające za zadanie wzmocnić wiarę w siebie i pewność siebie klienta .

    Komplementuj zachowania klienta, a nie jego osobę.
    Czyli prawidłowo będzie:
    - O! Jak szybko to zrobiłeś!
    a błędnie będzie:
    - O! Jaki jesteś szybki!

    Jeśli komplementujesz osobę, to człowiekowi trudniej jest uwierzyć w komplement. Trudniej jest uwierzyć, że cały jest super. Łatwiej będzie mu uwierzyć, że w tej jednej sytuacji super postąpił. A jak już uwierzy, że raz super postąpił, to drugi i trzeci raz też super postąpi.

    Np.:
    - Ten pomysł wygląda bardzo rozsądnie. Jak na niego wpadłeś?
    - Oooo proszę, jak szybko znalazłeś wyjście z tej sytuacji? Postąpiłeś bardzo zdecydowanie...
    - Widzę, że wtedy dałeś sobie sam radę w takiej trudnej sytuacji. Postąpiłeś bardzo samodzielnie.
    - Czuję, że bardzo dobrze wiesz, co dalej zrobić.
    - O, jak rozsądnie wtedy postąpiłeś.
    - Mówisz, że bliscy byli wtedy z Ciebie dumni! To ciekawe.

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.5. Ciekawość
    25.08.2010, 19:14

    11.5. Ciekawość

    Okazuj klientowi ciekawość. Jeśli mówi o czymś bardzo ogólnie, to pytaj z ciekawości. Zadaj pytania, ale również powtarzaj po kliencie to co przed chwilą powiedział. Np.

    Klient: - Wtedy ja stanąłem po jego stronie i mu pomogłem.
    Coach: - Aha, i wtedy mu podałeś pomocną dłoń.

    Klient: - I wtedy zawsze na mnie krzyczał i mnie krytykował...
    Coach: - Zawsze Cię krytykował...

    Np.:
    - Jak wpadłeś na ten pomysł?
    - Zastanawiam się jak tego dokonałeś?
    - To interesujące. Powiedz coś więcej na ten temat.
    - Wow! Jak tego dokonałeś?
    - Zainteresowałeś mnie tym tematem. Co jeszcze możesz mi powiedzieć?
    - Naprawdę tak się stało?
    - I udało Ci się?

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.4. Empatia
    25.08.2010, 19:11

    11.4. Empatia

    Empatia to NIE Współczucie (Oj, biedactwo Ty moje, też mi jest smutno...)

    Empatia = Współodczuwanie + Zrozumienie + Reakcja Równości

    Np.:
    - Rzeczywiście, to smutne. (smutnym, wolnym, poważnym tonem)
    - Rozumiem tę sytuację. Po prostu wybrałeś wtedy mniejsze zło. (trochę szybciej
    i bardziej zdecydowanie)
    - Jestem pewny, że osiągniesz cel, jeśli będziesz postępował w przyszłości jak dorosły, samodzielny i odpowiedzialny człowiek. Cel jest w Twoim zasięgu. (powiedz to stanowczo, pewnie, okaż że wierzysz w to co mówisz i wierzysz
    w klienta)

    Współodczuwanie
    Polega na wprowadzenie się w stan podobny do stanu klienta. Jeśli klient mówi bardzo cicho, płytka oddycha i siedzi bardzo pochylony, to zachowuj się tak samo. Jeśli natomiast klient siedzi wyprostowany, wesoły i z dumą opowiada o swoich osiągnięciach, to przyjmij podobną postawę i z dumą słuchaj jego opowieści.

    - Ojej, to smutne.
    - To mogło być trudne dla Ciebie?
    - Czułeś wtedy radość? (z uśmiechem na ustach)

    Zrozumienie
    Zwykle łatwiej je wyrazić zachowaniem niż słowem. Powinien to być BRAK krytyki. Sytuacja w której coach jest „białą tablicą” przyjmującą wszystko co klient mówi.

    - Rozumiem Twoje zachowanie. To była prawdziwa/ męska/ trudna decyzja.
    - Rozumiem. Dokonałeś wówczas najlepszego wyboru.

    Reakcja Równości
    Polega na traktowaniu drugiego człowiek jak równego sobie. Jesteś dorosłym, odpowiedzialnym i samodzielnym człowiekiem. Traktuj tak samo klienta, nawet wtedy, kiedy zachowuje się on jak bezradne dziecko, czy jak zbyt pewny siebie mędrzec, który wszystko wie najlepiej.

    - Jesteś dorosłym, odpowiedzialnym i samodzielnym człowiekiem.
    - Widzę, że lubisz mi opowiadać swoje historie. Pozwolisz mi jednak zadać Ci pytania, które chcę Ci zadać?Tomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 23.02.12 o godzinie 19:36

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.3. Model Coachingu wg SFA - opis i pytania
    25.08.2010, 18:39

    11.3. Model Coachingu wg SFA - opis i pytania

    Etap 1 – Poznanie rzeczywistości i określenie celu.

    1. Nawiązanie kontaktu
    Porozmawiaj o tym co się dzieje Tu i Teraz, o tym co widzisz, co odczuwasz. Okazuj klientowi ciekawość oraz empatię.

    - Witam! Cieszę się, że mnie Pan odwiedził. Jak się Panu jechało tutaj?
    - Może kawy, herbaty? :)
    - Mam wrażenie, że jest Pan .... odprężony, wesoły, zaciekawiony, zmartwiony, smutny. Naprawdę tak jest czy to tylko moje wrażenie?

    Zaproponuj przejście na „Ty”. Jeśli klient się nie zgodzi zostań na „Pan”.

    2. Kontekstualizacja
    Określ sytuację w jakiej znajduje się klient. Określ SYTUACJĘ, a nie tylko stan klienta. Pamiętaj, że SFA zmienia całą sytuację, a nie tylko stan klienta. Dzięki zmianie całej sytuacji, zwiększamy trwałość zmiany. Klient zmienia nie tylko siebie, ale też otoczenie, które pomaga wprowadzić i utrzymać zmianę.

    - Jak to się stało, że do mnie przyszedłeś?
    - Z czym do mnie przychodzisz?
    - Jakie są Twoje oczekiwania co do tego spotkania?
    - Jak to się stało, że tutaj trafiłeś?
    - Czyj to był pomysł, abyś tutaj przyszedł?
    - Jak on wpadł na taki pomysł?
    - Czego on się spodziewa, jako rezultatu Twojego przyjścia tutaj?
    - Po czym on pozna, że problem, który według niego masz został rozwiązany?
    - W jaki sposób według niego Twoje zachowanie jest problemem?
    - Co takiego musi on zobaczyć Twoim zachowaniu, aby zostawić Cię
    w spokoju?

    Zbadaj też „co daje klientowi jego zachowanie?”:
    - Co jest dobrego dla Ciebie w Twoim dotychczasowym zachowaniu?

    Może się zdarzyć, że klient odpowie „nic”. Wówczas idziesz dalej. Jeśli jednak wymieni wiele rzeczy, to zapytaj o nie, np. tak:

    - Rozumiem, że Twoje niepożądane zachowanie przynosi Ci jednak pewne korzyści. Czy jesteś w stanie zrezygnować z tych korzyści dla osiągnięcia celu?
    - Czym możesz zastąpić korzyści płynące z niepożądanego zachowania? Co chcesz w ich miejsce?

    3. Odnalezienie Celu Klienta /Zamiana problemu na cel
    Sprecyzuj cel klienta:
    - Zatem co chcesz osiągnąć w tej sytuacji? Co chcesz dokonać?
    - Chcesz, aby był to cel Twojej pracy ze mną?
    - Jakie jeszcze inne korzyści będziesz miał z osiągnięcia tego celu?
    - Jakie będą korzyści innych osób z osiągnięcia Twojego celu?

    Problem/trudność zamień na cel:
    - Co chcesz w miejsce problemu?
    - Jak wyglądałoby Twoje życie, gdyby tego problemu nie było?
    - Czego byś chciał w miejsce tego problemu?



    Etap 2 – Wydobycie zasobów.

    4. Określ zasoby
    Na tym etapie prowadzenia coachingu należy określić zasoby klienta. W praktyce krok ten polega na porozmawianiu z klientem o jego dokonaniach, sukcesach, osiągnięciach i wszystkim z czego jest dumny, czym może się pochwalić. Następnie należy zwrócić uwagę klienta na zasoby którymi posłużył się w tamtych sytuacjach.

    - Opowiedz mi o swoich osiągnięciach, z których jesteś zadowolony, dumny.
    - Opowiedz mi o swoich największych zmianach, których dokonałeś.
    - Jak Ci się to udało?
    - Jak to zrobiłeś?
    - Co Ci pomogło to zrobić?
    - Co wtedy widziały w Tobie ważne dla Ciebie osoby?
    - Co innego było w twoim zachowaniu wtedy, niż jest teraz?

    Jeśli klient nie zauważa swoich zasobów, bądź bardzo mało ich widzi, albo twierdzi że w ogóle nic nie osiągnął w życiu zastosuj „pytanie o wyjątki”, lub „pytanie o cud”.
    „Pytanie o wyjątki” i „pytanie o cud” są stosowane w trudnych sytuacjach, kiedy klient jest zrezygnowany, czasem nawet załamany i nie wierzy w osiągnięcie swojego celu. Cel zazwyczaj przysłania mu trudna sytuacja, w której znajduje się.

    5. Pytanie o wyjątki
    Żaden stan NIE trwa wiecznie. Kiedyś musiał się zacząć. Wcześniej jednak go nie było
    i klient żył bez niego.
    Pytanie o wyjątki polega na znalezieniu sytuacji w której klient czuł się lepiej, bądź zachowywał się w sposób który przybliżał go do celu. Np. kiedy klient twierdzi, że zawsze jest zdenerwowany i zły, znajdź choć jedną sytuację w której NIE był zdenerwowany, czyli czuł się odprężony, spokojny, wesoły.

    - Kiedy zachowujesz się inaczej? Czy kiedy śpisz, to twoje niepożądane zachowanie występuje?
    - Jak to się dzieje, że wtedy tego nie robisz?
    - Co ci pomaga?
    - Jak to się dzieje, że przestajesz zachowywać się ... (tak i tak)?
    - Co masz z tych „przerw”?
    - Czy te przerwy mogą być dłuższe? Co ci to da?
    - Jak myślisz, co zrobiłeś wtedy, że zdarzył się wyjątek?
    - Co ci pomogło wykonać ten wyjątek?
    - Skąd wziąłeś pomysł, żeby to zrobić?

    Jeśli klient twierdzi, że nie ma wyjątków, lub podaje bardzo mało, to zadaj „pytanie o cud”.

    6. Pytanie o cud
    - Usiądź wygodnie. Zrób głębszy wdech i wydech. Powtórz 2 razy. Wyobraź sobie, że pewnego ranka budzisz się. Za oknem jest piękna pogoda, jesteś wesoły i pełen optymizmu. Odkryłeś właśnie, że w nocy, kiedy spałeś, wydarzył się cud. Cud jak
    z baśni. Twoje trudności i problemy zniknęły, osiągnąłeś swój cel. Rozejrzyj się do koła. Osiągnąłeś właśnie swój cel.
    - Jak się teraz czujesz? Co się dzieje wokół Ciebie?
    - Co mogło się wydarzyć kiedy spałeś? Na czym polegał cud?

    Kiedy klient opisuje cud, zachęcaj do bajkowej atmosfery, do fantazji. Następnie znajdź powiązania miedzy tą fantazją a rzeczywistością.
    - Czy doświadczyłeś już kiedyś podobnych momentów do tego cudu?
    - Co by odpowiedział Twój mąż/żona na powyższe pytanie?
    - Kiedy ostatnio zdarzyło Ci się ... (wymieniamy prostą czynność, którą klient opisał cudzie)? Jak się wtedy czułeś? Co potem zrobiłeś?

    Cud i fantazje klienta należy odnieść do rzeczywistości. Cud, który opisuje klient powinien być zależny od niego, a nie od osób trzecich.
    Np. Kiedy klient powie, że wróżka przyszła i dotknięciem różdżki sprawiła, że klient osiągnął cel, zapytaj:
    - Kim może być ta wróżka w realnym świecie? Kto może ci pomóc? Kogo możesz poprosić o pomoc oprócz coacha?
    - Co takiego otrzymałeś od tej wróżki? Jak to możesz wykorzystać w realnym świecie?



    Etap 3 - Znalezienie rozwiązania pozwalającego osiągnąć cel.

    7. Skalowanie
    Jest to określenie na skali, swojego aktualnego stanu w drodze do celu. Np. w ten sposób:

    - Określ na skali od 1 do 10 swoje aktualne miejsce na drodze do celu. Jeśli 1 to początek, a 10 cel, to w którym miejscu teraz się znajdujesz?

    Jeśli klientowi nie pasuje skala od 1 do 10, zapytaj o inną skalę:
    - Czy skala od 1 do 10 jest dobrą dla Twojej sytuacji skalą? Może chcesz inną?

    Zachęcaj do twórczości i fantazji. Może to być skala złożona ze szczytów, np. Śnieżka, Rysy, Mount Blanc, Mount Everest. Im skala jest bardziej klienta, tym chętniej ją tworzy
    i przemieszcza się po niej do celu.

    - Gdzie jesteś dziś na skali?
    - Co zrobiłeś, żeby dotrzeć tak daleko? Co jeszcze?
    - Kto Ci pomógł i w jaki sposób?
    - Skąd będziesz wiedzieć, że przesunąłeś się o jeden krok do przodu na tej skali?
    - Co powoduje, że wierzysz w osiągniecie celu? Kto i dlaczego jeszcze w to wierzy?
    - Komu będziesz opowiadał o swoich kolejnych osiągnięciach, o kolejnych krokach?
    - Komu i za co podziękujesz, kiedy osiągniesz swój cel?

    8. Przybliżanie do celu na skali.
    Polega ono na osiąganiu kolejnych kroków. Np. jeśli klient powiedział, że jest na skali przy czwórce, należy określić co klient może i chce zrobić, żeby znaleźć się na piątce. Następnie należy osiągnąć kolejne kroki, aż do dziesiątki.
    Dzięki przybliżaniu do celu, klient w końcu osiągnie cel. Jest to zastosowanie w praktyce tzw. Zasady małych kroków. Zamiast osiągać jeden wielki cel, osiągnij kilka małych celów, które złożą się na jeden duży.

    - Czym jest kolejny krok?
    - Co możesz zrobić, żeby zrobić kolejny krok? Żeby być o jeden krok bliżej celu?
    - Czego potrzebujesz do tego?
    - Kto może Ci pomóc?
    - Jaki będzie Twój pierwszy krok w tym celu?
    - Po czym poznasz, że osiągnąłeś kolejny krok?Tomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 18:40

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.2. Model Coachingu wg SFA
    25.08.2010, 18:21

    11.2. Model Coachingu wg SFA

    Model ten składa się z trzech etapów nazywanych „relacjami”. Na każdym etapie posługujemy się różnymi narzędziami. Narzędzia te na poniższych rysunkach nazywane są „krokami”. Ich opisy znajdują się w poście 11.3. Model Coachingu wg SFA - opis i pytania:
    http://www.goldenline.pl/forum/1885662/11-3-model-coac...-


    Zobacz kolejne etapy Model Coachingu wg SFA:

    Etap 1 dotyczy określenia rzeczywistości i celów klienta, tzw. Relacja Gościa:

    Obrazek


    Etap 2 dotyczy wydobycia zasobów, tzw. Relacja Narzekacza:

    Obrazek


    Etap 3 dotyczy osiągania celu w oparciu o zasoby, tzw. Relacja Klienta:

    Obrazek


    Oprócz posługiwania się narzędziami ważne jest też stosowanie: empatii, ciekawości i komplementów. Są one opisane w postach:

    11.4. Empatia
    http://www.goldenline.pl/forum/1885718/11-4-empatia

    11.5. Ciekawość:
    http://www.goldenline.pl/forum/1885722/11-5-ciekawosc

    11.6. Komplementy:
    http://www.goldenline.pl/forum/1885726/11-6-komplementyTomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 23.02.12 o godzinie 19:35

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Coaching sztuką możliwości w temacie 11.1. Solution-Focused Approach (SFA) - definicja i...
    25.08.2010, 18:09

    11.1. Solution-Focused Approach (SFA) - definicja i założenia

    SFA – podstawowe informacje

    Solution Focused Approach (SFA) – Podejście Zorientowane na Rozwiązania. Inne polskie nazwy to: Podejście Skoncentrowane na Rozwiązania, Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (TSR). Twórcami SFA są Steve de Shazer i Insoo Kim Berg. Tworząc SFA opierali się na sposobach pracy z pacjentami Miltona Eriksona oraz wybranych metodach Mental Research Institute w Palo Alto (USA).

    I. Zasady SFA:
    1.Jeśli coś się NIE ZEPSUŁO - nie naprawiaj tego.
    2.Jeśli się dowiesz co DZIAŁA, rób tego więcej.
    3.Jeśli coś nie działa, nie rób tego więcej. RÓB COŚ INNEGO.

    II. Podejście systemowe:
    Coach pomaga klientowi znaleźć rozwiązanie całej sytuacji (systemu), a NIE problemu/celu klienta!
    Jak klient nie ma problemu/celu, a znalazł się u coacha, to sytuacja jest dla niego problemowa. NIE rozwiązuje się problemu klienta – bo klient go nie dostrzega, lecz sytuację problemową.

    III. Opór NIE istnieje– przy właściwej relacji coach – klient
    Jeśli opór się pojawia to znaczy że relacja coach-klient jest niewłaściwa.

    IV. Rodzaje relacji:
    - relacja gościa - klient uważa, że NIE ma problemu, ani celu. Jest, ponieważ ktoś go przysłał.
    - relacja narzekacza - klient ma problem, lub cel, lecz rozwiązanie zależy od innych. Klient czuje się bezsilny.
    - relacja klienta - klient ma problem, lub cel i wierzy, że jest w stanie go osiągnąć.

    Zobacz Model Coachingu SFA:
    LINK

    Jeśli masz klienta Gościa, lub Narzekacza, to stwórz relację prawdziwego Klienta. Po prostu przejdź przez wszystkie kroki od 1 do 8 z Modelu Coachingu SFA.
    Jeśli klient uważa, że ma problem/cel i jest w stanie go osiągnąć, to i tak zaczynaj od 1,
    a NIE od 7!
    Pełen coaching to kroki 1 – 8. Jeśli je wykonasz poprawnie, to opór sam zniknie. Wykonując wszystkie kroki poprawnie, automatycznie pokonujesz opór klienta.

    V. Duży cel, składa się z małych kroków
    Skalowanie pomaga osiągnąć duży cel, czyniąc małe kroki.

    VI. Trwałość zmiany (osiągniętego celu):
    W SFA nie zapobiega się nawrotom niepożądanych zachowań, lecz pracuje się nad podtrzymaniem zmiany.

    Pomocne są pytania:
    Jak utrzymywałeś stan zmiany?
    W jaki sposób zaprzestałeś niechcianego zachowania/sytuacji?
    W jaki sposób wyszedłeś z trudnej sytuacji?
    Co ci powie, że zbliżają się trudności?
    Co wtedy zrobisz, aby utrzymać zmianę/ nowe zachowanie/ sytuację?Tomasz Dulewicz edytował(a) ten post dnia 25.08.10 o godzinie 19:15

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Złota Loża w temacie Wydarzenia/Szkolenia/Kursy
    25.08.2010, 16:46


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Zarządzanie Talentami w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Zarządzanie Talentami

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Zarządzanie w temacie Ogłoszenia
    25.08.2010, 16:45


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie wortal coaching w temacie Ogłoszenia

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy wortal coaching

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie TWOJ PSYCHOLOG w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy TWOJ PSYCHOLOG

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie treningi warsztaty szkolenia coaching konferencje wyjazdy... w temacie Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł
    25.08.2010, 16:28


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.


    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Trener z pasją w temacie Inne ciekawe warsztaty i szkolenia
    25.08.2010, 16:28


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie" w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    25.08.2010, 16:27


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie trenerzy biznesu w temacie Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł
    25.08.2010, 16:27


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.


    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Trenerski START w temacie szkolenia dla trenerów

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Trenerski START

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Top Manager w temacie TABLICA OGŁOSZEŃ
    25.08.2010, 16:26


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie Terapia Prowokatywna i Coaching w temacie ! Nowe szkolenia ! i inne ogłoszenia...
    25.08.2010, 16:26


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

  • Tomasz Dulewicz
    Wpis na grupie sztuka wywierania wpływu w temacie Ogłoszenia i reklamy
    25.08.2010, 16:25


    Obrazek

    Akademia Coachów Wewnętrznych – Kraków, 250h, 6500 zł

    Akademia Coachów Wewnętrznych (ACW) to kurs coachingu zaprojektowany specjalnie dla managerów, trenerów wewnętrznych i specjalistów HR.

    Miejsce: Kraków

    Długość kursu: 250 godzin szkoleniowych (grupa liczy 10-14 uczestników)

    Terminy: październik 2010 - czerwiec 2011. Szczegółowy harmonogram na stronie:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/program.html

    Cena: 6500 zł + bezzwrotna opłata rekrutacyjna 200 zł

    Raty: 200 zł (opłata rekrutacyjna), zaliczka 1500 zł (płatność do 30.09.2010) oraz 8 rat po 625 zł (płatność do 16 dnia każdego miesiąca od października 2010 do maja 2011)

    Cena obejmuje: udział w zajęciach; interwizję (10h); coaching indywidualny (5h); materiały szkoleniowe; autorskie narzędzia coachingowe; płytę DVD z materiałami, zdjęciami i filmami; Certyfikat ACW; catering. Cena nie obejmuje kosztów zakwaterowania oraz pełnego wyżywienia.

    Rekrutacja: od 1.07.2010 do 30.09.2010 lub do chwili wpisania na listę uczestników 14 osób z pozytywnym wynikiem rozmowy kwalifikacyjnej - opis procesu rekrutacji:
    http://www.coaching-wewnetrzny.pl/rekrutacja.html



    Więcej szczegółów znajduje się na stronie:
    Akademia Coachów Wewnętrznych


    Zapraszam również do spotkania w GoldenLine

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do