Tomasz Domżał

Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza rynku zarządzanie marketingiem Rozwój produktu Project Management Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Assistant Brand Manager
Podczas mojej, obecnie niemal trzyletniej (dodając staż), pracy dla Akzo Nobel zakres moich obowiązków obejmuje głównie:

1) Koordynowanie/prowadzenie projektów marketingowych
- wdrażanie nowej oferty (nowe warianty linii produktowych);
- optymalizacje kosztowe produktów;

2) Współpraca z wieloma Agencjami Designerskimi oraz Strategicznymi nad rozwojem marki.

3) Prowadzenie projektu stworzenia całkowicie nowych grafik dla linii produktowej na podstawie wyników badań z Agencjami Badawczymi oraz konsultacjach z grupami docelowymi.

4) Implementacja produktów dedykowanych dla strategicznych Klientów.

5) Kontrola nad budżetem marki.

6) Tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży.

7) Monitoring poczynań marek konkurencyjnych, a następnie rekomendowanie kolejnych kroków.

8) Współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży przy tworzeniu POSM oraz finalne akceptacje.
Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o.
Stażysta w Dziale Marketingu
SSL HealthCare Polska Sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. marketingu marki Durex
• kreacja aktywności zarówno ogólnopolskich, jak i dla poszczególnych, strategicznych klientów (SuperPharma, Rossmann, Tesco, Orlen itp.),
• implementacja nowych SKU na polski rynek (Durex Fetherlite Ultra Thin, Durex Fetherlite Ultima, Durex RealFeel), włącznie z przystosowaniem opakowań do polskiego rynku,
• partycypacja przy tworzeniu regionalnej strategii marki na warsztatach BAP, zorganizowanych dla przedstawicieli marketingu SSL Healthcare państw Europy Środkowej,
• analizy danych rynkowych dotyczących produktów marki Durex (sprzedaż, cen, dystrybucji),
• monitoring poczynań marek konkurencyjnych (głównie Unimil, Rosetex, New Caress, Conamore) oraz reagowanie,
• bieżący kontrola postępów sprzedażowych na podstawie danych z Działu Sprzedaży,
• tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży,
• tworzenie POSM i współpraca z bezpośrednimi wykonawcami;
Columbus Polska
Wsparcie wewnętrzne Działu Consultingu
• archiwizacja dokumentów związanych z projektami Microsoft Dynamice NAV oraz Microsoft Dynamice AX,
• tłumaczenie dokumentów projektowych z języka angielskiego na polski oraz z polskiego na angielski;
GfK Polonia
Wsparcie Działu Obsługi Klienta
• pomoc przy mailingu,
• uzupełnianie bazy danych klientów;

Szkolenia i kursy

• ACNielsen Software Training- ACNielsen,
• Szkolenie z zakresu obsługi systemu SAP oraz SRM (moduł tworzenia zapotrzebowań),
• Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy - Członek Drużyny Ratowniczej Akzo Nobel Decorative Paints;
• Graduate Development Programme - cykl zagranicznych szkoleń rozwoju kariery (SLII, MBTI, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie Zmianą);

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, Specjalizacja: Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

• Rower,
• Kinematografia,
• Muzyka,
• Żeglarstwo,
• Sporty zimowe;

Zainteresowania związane z karierą zawodową:
• Kampanie społeczne
• Nowości produktowe oraz wdrożenia
• Ambient
• CSR
• Direct Marketing

Organizacje

• Członkostwo w Studenckim Kole Naukowym Finansów na II roku studiów;

Inne

• Silna motywacja do pracy oraz chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
• Obsługa komputera: pakiet MS Office,
• Szybkie przyswajanie wiedzy,
• Punktualność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczony ratownik WOPR,
• Prawo jazdy kat. B;

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A Ja Szukam Pracy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
Ambient
Ambient
Wszystko, co wiąże się z reklamą i marketingiem a ciężko ubrać to w sztywne ramy...
CSR i działalność charytatywna
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Guerilla Marketing czyli Marketing Partyzancki
Guerilla Marketing czyli Marketing Partyzancki
Marketing partyzancki (ang. guerrilla marketing) – forma marketingu zbliżona do marketingu wirusowego, polegająca na promowaniu dóbr i usług za pomocą niekonwencjonalnych technik, w zależności od gru
Junior Event Manager
Junior Event Manager
Grupa dla pasjonatów dziedziny Event Marketingu
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Media Planning
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Polskie Public Relations
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
reklama społeczna
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".