Umiejętności
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Rozwój produktu
Project Management
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Assistant Brand Manager
Podczas mojej, obecnie niemal trzyletniej (dodając staż), pracy dla Akzo Nobel zakres moich obowiązków obejmuje głównie:
1) Koordynowanie/prowadzenie projektów marketingowych
- wdrażanie nowej oferty (nowe warianty linii produktowych);
- optymalizacje kosztowe produktów;
2) Współpraca z wieloma Agencjami Designerskimi oraz Strategicznymi nad rozwojem marki.
3) Prowadzenie projektu stworzenia całkowicie nowych grafik dla linii produktowej na podstawie wyników badań z Agencjami Badawczymi oraz konsultacjach z grupami docelowymi.
4) Implementacja produktów dedykowanych dla strategicznych Klientów.
5) Kontrola nad budżetem marki.
6) Tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży.
7) Monitoring poczynań marek konkurencyjnych, a następnie rekomendowanie kolejnych kroków.
8) Współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży przy tworzeniu POSM oraz finalne akceptacje.
1) Koordynowanie/prowadzenie projektów marketingowych
- wdrażanie nowej oferty (nowe warianty linii produktowych);
- optymalizacje kosztowe produktów;
2) Współpraca z wieloma Agencjami Designerskimi oraz Strategicznymi nad rozwojem marki.
3) Prowadzenie projektu stworzenia całkowicie nowych grafik dla linii produktowej na podstawie wyników badań z Agencjami Badawczymi oraz konsultacjach z grupami docelowymi.
4) Implementacja produktów dedykowanych dla strategicznych Klientów.
5) Kontrola nad budżetem marki.
6) Tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży.
7) Monitoring poczynań marek konkurencyjnych, a następnie rekomendowanie kolejnych kroków.
8) Współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży przy tworzeniu POSM oraz finalne akceptacje.
Młodszy Specjalista ds. marketingu marki Durex
• kreacja aktywności zarówno ogólnopolskich, jak i dla poszczególnych, strategicznych klientów (SuperPharma, Rossmann, Tesco, Orlen itp.),
• implementacja nowych SKU na polski rynek (Durex Fetherlite Ultra Thin, Durex Fetherlite Ultima, Durex RealFeel), włącznie z przystosowaniem opakowań do polskiego rynku,
• partycypacja przy tworzeniu regionalnej strategii marki na warsztatach BAP, zorganizowanych dla przedstawicieli marketingu SSL Healthcare państw Europy Środkowej,
• analizy danych rynkowych dotyczących produktów marki Durex (sprzedaż, cen, dystrybucji),
• monitoring poczynań marek konkurencyjnych (głównie Unimil, Rosetex, New Caress, Conamore) oraz reagowanie,
• bieżący kontrola postępów sprzedażowych na podstawie danych z Działu Sprzedaży,
• tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży,
• tworzenie POSM i współpraca z bezpośrednimi wykonawcami;
• implementacja nowych SKU na polski rynek (Durex Fetherlite Ultra Thin, Durex Fetherlite Ultima, Durex RealFeel), włącznie z przystosowaniem opakowań do polskiego rynku,
• partycypacja przy tworzeniu regionalnej strategii marki na warsztatach BAP, zorganizowanych dla przedstawicieli marketingu SSL Healthcare państw Europy Środkowej,
• analizy danych rynkowych dotyczących produktów marki Durex (sprzedaż, cen, dystrybucji),
• monitoring poczynań marek konkurencyjnych (głównie Unimil, Rosetex, New Caress, Conamore) oraz reagowanie,
• bieżący kontrola postępów sprzedażowych na podstawie danych z Działu Sprzedaży,
• tworzenie prezentacji nowych produktów dla klientów oraz dla działu sprzedaży,
• tworzenie POSM i współpraca z bezpośrednimi wykonawcami;
Szkolenia i kursy
• ACNielsen Software Training- ACNielsen,
• Szkolenie z zakresu obsługi systemu SAP oraz SRM (moduł tworzenia zapotrzebowań),
• Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy - Członek Drużyny Ratowniczej Akzo Nobel Decorative Paints;
• Graduate Development Programme - cykl zagranicznych szkoleń rozwoju kariery (SLII, MBTI, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie Zmianą);
• Szkolenie z zakresu obsługi systemu SAP oraz SRM (moduł tworzenia zapotrzebowań),
• Szkolenie z zakresu pierwszej pomocy - Członek Drużyny Ratowniczej Akzo Nobel Decorative Paints;
• Graduate Development Programme - cykl zagranicznych szkoleń rozwoju kariery (SLII, MBTI, Zarządzanie Czasem, Zarządzanie Zmianą);
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
• Rower,
• Kinematografia,
• Muzyka,
• Żeglarstwo,
• Sporty zimowe;
Zainteresowania związane z karierą zawodową:
• Kampanie społeczne
• Nowości produktowe oraz wdrożenia
• Ambient
• CSR
• Direct Marketing
• Kinematografia,
• Muzyka,
• Żeglarstwo,
• Sporty zimowe;
Zainteresowania związane z karierą zawodową:
• Kampanie społeczne
• Nowości produktowe oraz wdrożenia
• Ambient
• CSR
• Direct Marketing
Organizacje
• Członkostwo w Studenckim Kole Naukowym Finansów na II roku studiów;
Inne
• Silna motywacja do pracy oraz chęć podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
• Obsługa komputera: pakiet MS Office,
• Szybkie przyswajanie wiedzy,
• Punktualność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczony ratownik WOPR,
• Prawo jazdy kat. B;
• Obsługa komputera: pakiet MS Office,
• Szybkie przyswajanie wiedzy,
• Punktualność, sumienność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
• Doświadczony ratownik WOPR,
• Prawo jazdy kat. B;
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
CSR i działalność charytatywna
Grupa dla zainteresowanych działaniami CSR ( Corporate Social Responsibility - społeczną odpowiedzialnością biznesu ), oraz wszystkich zainteresowanych w sposób czynny lub bierny działalnością charyta
Guerilla Marketing czyli Marketing Partyzancki
Marketing partyzancki (ang. guerrilla marketing) – forma marketingu zbliżona do marketingu wirusowego, polegająca na promowaniu dóbr i usług za pomocą niekonwencjonalnych technik, w zależności od gru
Media Planning
Grupa zrzeszająca osoby zajmujące/interesujące się planowaniem mediów - prasa, radio, telewizja, outdoor, Internet, ambient media.
Polskie Public Relations
O polskim Public Relations; jego zaletach i wadach, kreatywności, etyce, postrzeganiu przez media itp.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
reklama społeczna
Reklama społeczna – "proces komunikacji perswazyjnej, którego głównym celem jest wywołanie społecznie pożądanych postaw lub zachowań".