Tomasz Domański

Dyrektor Marketingu | Brand Director Premium Brands | Head of Marketing - Polska & CEE
Polska, Cała Polska

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Komunikacja Digital Marketing Marketing Zintegrowany Zarządzanie Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Badania marketingowe Strategia marketingowa Planowanie mediów Negocjacje Handel Bankowość detaliczna Marketing detaliczny Trade Marketing Zarządzanie projektami Zarządzanie zespołem strategia marki tworzenie reklam zarządzanie kampaniami promocyjnymi Komunikacja produktowa

Języki

angielski
biegły
portugalski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kompania Piwowarska S.A.
Premium Brands Director
Logo
Dyrektor Marketingu
Sain-Gobain CPP
Pandora Jewelry CEE Sp. z o.o.
Interim Marketing Director Eastern Europe
Leading marketing activities of PANDORA in Eastern Europe. Responsible for marketing strategy, ATL & BTL campaigns, social media & e-commerce development, trade marketing projects, VM and PR. Managing a team of 15 reports.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Senior Marketing Manager
Managing a team of 4 people within marketing department of the biggest Polish Retailer (Biedronka).
Main responsibilities:
Strategic planning and execution of multi-channel image/product advertising campaigns/TV spots production (ATL/BTL/Digital);
Marketing plans & product strategies creation, brand development;
Marketing budget planning & control;
Media strategy creation and implementation (media planning, control and execution);
National Football Team sponsorship communication development and implementation for EURO2012;
Managing cross-functional projects (ex. “Biedronka scratch lottery” - the biggest lottery in Retail sector in Poland);
Customer activation & sales driving activities;

wybrane projekty:
- "Wszyscy jesteśmy drużyną narodową" - Biedronka jako Sponsor Reprezentacji Polski w piłce nożnej, EURO 2012;
- "Zdrapka w kropki" - największa loteria w sektorze Retail,
- Rebranding sieci sklepów Biedronka w 2012;
- pieluchy DADA - przygotowanie i wprowadzenie strategii komunikacji produktu – lider na rynku pieluch (GFK);
- Launch ekspresu do kawy ITALICO (kampania z Pawłem Delągiem) – uzyskany znaczny market share;
Uniqa TU SA
Kierownik Działu Marketingu
Managing marketing and PR team. Reporting directly to CEO.
Responsible for all ATL/BTL/Digital communication projects.
Brand strategy, marketing plans & budget, media strategy, Customer activation & sales driving activities, events, cooperation with salesforce, international projects.
Achieved best ever result for brand awareness for the company.

wybrane projekty:
- przygotowanie kampanii reklamowej z Bogdanem Wentą - trenerem Reprezentacji Polski w piłce ręcznej;
- UNIQA VitalTour 2010 – seria ogólnopolskich eventów promujących zdrowy styl życia i ubezpieczenia w największych polskich miastach;
Bank Millennium S.A.
Starszy Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Logo
Communications Manager
Millennium bcp / Portugalia
Marketing Communication
Logo
Communications Manager
Millennium bcp / Portugalia
Internal Communication - Internal TV
Bank Millennium S.A.
Specjalista ds. komunikacji marketingowej
Bank Millennium S.A.
Management Trainee - People Grow
Projekty w departamentach:
Sprzedaży,
Marketingu Prestige,
Projektów inwestycyjnych,
Projekcie optymalizacji działań sieci sprzedaży,
Rekrutacji,
MIS,
Komunikacji marketingowej.
TUiR WARTA S.A.
Praktyka w Departamencie Wspomagania Sieci
Praktyka obejmująca zagadnienia związane z organizacją sieci sprzedaży, problematyką budowania lojalności sprzedawców i ich motywowania oraz pozyskiwania nowych klientów.
MEMRB International Poland
mystery shopping, tłumaczenia pol/ang
Tłumaczenia przebiegu badań marketingowych (FGI, IDI) na język angielski.
Wykonywanie badań marketingowych typu „mystery shopping”.

Szkolenia i kursy

1. Strategia reklamowa - Dariusz Kubuj;
2. Profesjonalne Prezentacje Biznesowe i Profesjonalne Negocjacje (Asset Business Development/ibam - instytut badań i analiz menedżerskich);
3. Podstawowe zagadnienia zarządzania projektem, inicjowania i planowania projektu wg. standardu PMBOK Guide i PMI - Planowanie, realizacja i kontrola projektu oraz zarządzanie ryzykiem wg. standardu PMBOK Guide (Altkom Akademia SA).
4. "Juzgar Creatividade" - Angel Sanchez, Executive Creative Director, Bassat Ogilvy, Barcelona;
5. "Kreacja radiowa dla orłów" - szkolenie medialne - Broker FM i Stafiej Partnerzy;
6. Client – Advertising Agency cooperation procedures: Briefing, Creative work, Production, Timings, Print Production etc.;
7. Efektywność osobista z MS Outlook (Management Point, grupa House of Skills).
8. Personal Efficiency Program - by PEP Worldwide - Poland.
9. Effective project management - by Ernst & Young Academy of Business.

Edukacja

Logo
Ekonomia i Zarządzanie, studia w językach hiszpanski/angielski, magisterskie
Universitat Autónoma de Barcelona
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

żeglarstwo, surfing, pływanie, film, muzyka, marketing, psychologia

Inne

prawo jazdy kat. B

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
People Grow and friends
People Grow and friends
Grupa zrzeszająca uczestników i sympatyków;) programu People Grow.
Portugalia i język portugalski
Portugalia i język portugalski
dla miłośników europejskiego "końca świata" i jego kultury