Tomasz Ciężadło

District Manager, Boehringer Ingelheim Marketing Sp. z o.o.
Tarnów, małopolskie

Umiejętności

Coaching rekrutacja zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie budżetem Umiejętności analityczne Zarządzanie klientami Przemysł farmaceutyczny Angielski Umiejętności sprzedaży pozyskiwanie klientów Znajomość branży FMCG Prowadzenie szkoleń, prezentacji praca na wskaźnikach sprzedaży Budowanie relacji z klientem Rozwój pracowników Kontrola standardów

Doświadczenie zawodowe

Logo
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Vitamed Pharmaceuticals
Zarządzanie 13 etatowym zespołem Przedstawicieli Medyczno - Farmaceutycznych na terenie Polski Południowej (1/2 kraju); odpowiedzialność za sprzedaż całego portfolio Firmy - ok. 25 preparatów OTC; rekrutacja, szkolenie, coaching i ocena pracowników
Boehringer Ingelheim Marketing Sp. z o.o.
District Manager - Region Śląsk
Zarządzanie 10-osobowym zespołem sprzedażowym; budowanie silnej pozycji leków BI w dziedzinach kardiologii i pulmonologii; współodpowiedzialność za współpracę z KOL’s; realizacja celów sprzedażowych; budowanie i szkolenie zespołu; coaching; zarządzanie i kontrola realizacji budżetu; zapewnienie realizacji strategii marketingowej przez podległy zespół; monitorowanie realizacji KPI’s; kontrola wydatków pod kątem wewnętrznych procedur; dbanie o przestrzeganie procedur finansowych; kontrola pracy podległych pracowników w oparciu o przepisy Prawa Farmaceutycznego oraz wewnętrzne procedury firmy
AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży - Region Śląsk
Logo
Starszy Specjalistyczny Przedstawiciel Medyczny ds. Pulmonologii
AstraZeneca Pharna Poland Sp. z o.o.
Logo
Specjalistyczny Przedstawiciel Medyczny ds. Pulmonologii
AstraZeneca Pharna Poland Sp. z o.o.
T-Mobile Polska S.A.
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Logo
Kierownik Sieci Punktów Era GSM
F.H.U. ZiCom S.C.

Szkolenia i kursy

 First Time Manager – „Rola Managera”, „Zarządzanie Relacjami”, „Zarządzanie Zespołem”, ICAN Institute/Harvard Business Review (2011-2012)
 Komunikacja i Współpraca, Zbigniew Kowalski & Partnerzy (2011)
 7 Nawyków Skutzecznego Działania, FranklinCovey (2010)
 Przywództwo Sytuacyjne, Kulesza Sztombierski Institute of Business Education (2010)
 Szkolenie Umiejętności Coachingowych „Coaching Clinic”, Corporate Coach U Poland (2010)
 Zarządzanie/Komunikacja Menedżerska, AstraZeneca (2009)
 Typologia Interpersonalna „Insights”, AstraZeneca (2008)
 Umiejętności Sutecznej Prezentacji, AstraZeneca (2006)
 Kurs Doskonalenia Bezpiecznej Jazdy I-go Stopnia, Szkoła Jazdy Subaru (2006, 2008)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlowa w Kielcach

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Grupy

AstraZeneca
AstraZeneca
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników AstraZeneca Pharma Poland Sp. z o.o.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami! -miejsce spotkań "Łowców Talentów" -informacje o ciekawych wakatach -informacje od kandydatów będących do wzięcia Daj się poznać!
Pharma Market
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Profesjonaliści Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych
Grupa skupiająca wyłącznie profesjonalistów - osoby pracujące obecnie w (innowacyjnych) firmach farmaceutycznych. Wymiana doświadczeń i poglądów dotyczących rynku farmaceutycznego.
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.