Umiejętności
B2B
Budowanie relacji
Rozwój działalności
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
Zarządzanie kluczowymi klientami
Logistyka
Strategia marketingowa
Negocjacje
PRINCE2
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
sprzedaż rozwiązań
Telekomunikacja
Doświadczenie zawodowe
Menadżer ds. Kluczowych Klientów
Współpraca z sieciami handlowymi krajowymi i międzynarodowymi (PoloMarket, Mila, Netto, Dino Market, Selgros, Intermarche, Media Expert, Kolporter, Stokrotka, Żabka), z dystrybutorami oraz Klientami branżowymi
Realizację miesięcznych planów sprzedaży w poszczególnych kategoriach produktów oraz w poszczególnych kanałach dystrybucji.
Realizację celów jakościowych.
Rozwijanie i utrzymywanie efektywnych relacji z powierzonymi kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Negocjowanie umów oraz przygotowywanie i inicjowanie zmian warunków współpracy wobec sytuacji rynkowej.
Opracowywanie asortymentu produktów dla danego klienta, jego wdrażanie, planowanie cyklu życia w sieci, aktywności akcyjnych, wraz z exit planem zawierającym koncept wyprzedaży oraz wymianę generacyjną.
Systematyczne pozyskiwanie danych rynkowych, aby być świadomym trendów i zmian rynkowych.
Zapewnienie dostępności odpowiedniego asortymentu produktów dla poszczególnych klientów.
Skuteczne wdrażanie działań marketingowych na poziomie strategii klientów oraz aktywny udział w tworzeniu strategii marki.
Zarządzenie budżetami marketingowymi poszczególnych podległych klientów.
Raportowanie wyników działalności
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Realizację miesięcznych planów sprzedaży w poszczególnych kategoriach produktów oraz w poszczególnych kanałach dystrybucji.
Realizację celów jakościowych.
Rozwijanie i utrzymywanie efektywnych relacji z powierzonymi kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Negocjowanie umów oraz przygotowywanie i inicjowanie zmian warunków współpracy wobec sytuacji rynkowej.
Opracowywanie asortymentu produktów dla danego klienta, jego wdrażanie, planowanie cyklu życia w sieci, aktywności akcyjnych, wraz z exit planem zawierającym koncept wyprzedaży oraz wymianę generacyjną.
Systematyczne pozyskiwanie danych rynkowych, aby być świadomym trendów i zmian rynkowych.
Zapewnienie dostępności odpowiedniego asortymentu produktów dla poszczególnych klientów.
Skuteczne wdrażanie działań marketingowych na poziomie strategii klientów oraz aktywny udział w tworzeniu strategii marki.
Zarządzenie budżetami marketingowymi poszczególnych podległych klientów.
Raportowanie wyników działalności
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Realizowanie założonych planów sprzedaży
Inicjowanie i koordynacja działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów
Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem klientów
Przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych i produktowych dla klientów
Negocjowanie kontraktów handlowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Tworzenie i zarządzanie kanałem sprzedaży w modelu In – Direct
Współpraca z Integratorami i Vendorami przy realizacji prowadzonych projektów (FireEye, Avaya, PaloAlto, Eversys, Trecom, Qumak, Zycko, Asseco)
Inicjowanie i koordynacja działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów
Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem klientów
Przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych i produktowych dla klientów
Negocjowanie kontraktów handlowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Tworzenie i zarządzanie kanałem sprzedaży w modelu In – Direct
Współpraca z Integratorami i Vendorami przy realizacji prowadzonych projektów (FireEye, Avaya, PaloAlto, Eversys, Trecom, Qumak, Zycko, Asseco)
Key Account Manager
Rozwoj dystrybucji produktow firmy w sieciach handlowych krajowych i zagranicznych (Netto, PoloMarket, Alma Market, Piotr i Pawel, Stokrotka)
Negocjowanie umów i warunków handlowych z kupcami i category managers
Realizacja planów sprzedaży w kanale tradycyjnym,- klienci sieciowi- sprzedaż brandu Podlaski oraz marek własnych klientów
Odpowiedzialność za realizację miesięcznych planów sprzedażowych w zakresie wolumenu sprzedaży oraz ceny 3net.
Zarządzanie klientem w ramach powierzonych kompetencji handlowych
Przygotowywanie i prowadzenie negocjacji rocznych
Planowanie i realizacja działań promocyjnych
Współpraca z dyr. Handlowym ds. Sprzedaży Tradycyjnej w zakresie realizacji powierzonych zadań
Koordynacja płynności współpracy z klientem w zakresie realizacji zamówień
Kontrola wierzytelności
Planowanie rozwoju podległej kategorii u klientów
Praca z handlowcami w terenie
Negocjowanie umów i warunków handlowych z kupcami i category managers
Realizacja planów sprzedaży w kanale tradycyjnym,- klienci sieciowi- sprzedaż brandu Podlaski oraz marek własnych klientów
Odpowiedzialność za realizację miesięcznych planów sprzedażowych w zakresie wolumenu sprzedaży oraz ceny 3net.
Zarządzanie klientem w ramach powierzonych kompetencji handlowych
Przygotowywanie i prowadzenie negocjacji rocznych
Planowanie i realizacja działań promocyjnych
Współpraca z dyr. Handlowym ds. Sprzedaży Tradycyjnej w zakresie realizacji powierzonych zadań
Koordynacja płynności współpracy z klientem w zakresie realizacji zamówień
Kontrola wierzytelności
Planowanie rozwoju podległej kategorii u klientów
Praca z handlowcami w terenie
Large Account Manager
Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie pozyskanych Klientów z segmentu LA (wzrost ilościowy aktywacji)
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci
Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług
Sprzedaż usług oraz aktywacji Orange w sektorze biznesowym (segment Large Account)
Sprzedaż niestandardowych rozwiązań oraz zaawansowanych usług i produktów w tym ICT w celu osiągnięcia założonego przychodu
Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów LA (zgodnie z przyjętymi standardami)
Budowanie CRM, raportowanie, samodzielność w działaniach menadżerskich
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci
Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług
Sprzedaż usług oraz aktywacji Orange w sektorze biznesowym (segment Large Account)
Sprzedaż niestandardowych rozwiązań oraz zaawansowanych usług i produktów w tym ICT w celu osiągnięcia założonego przychodu
Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów LA (zgodnie z przyjętymi standardami)
Budowanie CRM, raportowanie, samodzielność w działaniach menadżerskich
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
golf, motoryzacja, nowe technologie
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Mokotów
Górny, dolny... no i średni. :-) Dla wszystkich związanych z tą szacowną dzielnicą Warszawy.
Single-Malt Whisky BOW.VIP Club
Szkocka whisky słodowa - najbardziej elitarny i fascynujący trunek na świecie.
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;