Tomasz Choroszewski

Menadżer ds. Kluczowych Klientów, Grupa Wydawnicza Foksal
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

B2B Budowanie relacji Rozwój działalności Sprzedaż bezpośrednia FMCG Zarządzanie kluczowymi klientami Logistyka Strategia marketingowa Negocjacje PRINCE2 Sales Zarządzanie Sprzedażą sprzedaż rozwiązań Telekomunikacja

Doświadczenie zawodowe

Grupa Wydawnicza Foksal
Menadżer ds. Kluczowych Klientów
Współpraca z sieciami handlowymi krajowymi i międzynarodowymi (PoloMarket, Mila, Netto, Dino Market, Selgros, Intermarche, Media Expert, Kolporter, Stokrotka, Żabka), z dystrybutorami oraz Klientami branżowymi
Realizację miesięcznych planów sprzedaży w poszczególnych kategoriach produktów oraz w poszczególnych kanałach dystrybucji.
Realizację celów jakościowych.
Rozwijanie i utrzymywanie efektywnych relacji z powierzonymi kluczowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych.
Negocjowanie umów oraz przygotowywanie i inicjowanie zmian warunków współpracy wobec sytuacji rynkowej.
Opracowywanie asortymentu produktów dla danego klienta, jego wdrażanie, planowanie cyklu życia w sieci, aktywności akcyjnych, wraz z exit planem zawierającym koncept wyprzedaży oraz wymianę generacyjną.
Systematyczne pozyskiwanie danych rynkowych, aby być świadomym trendów i zmian rynkowych.
Zapewnienie dostępności odpowiedniego asortymentu produktów dla poszczególnych klientów.
Skuteczne wdrażanie działań marketingowych na poziomie strategii klientów oraz aktywny udział w tworzeniu strategii marki.
Zarządzenie budżetami marketingowymi poszczególnych podległych klientów.
Raportowanie wyników działalności
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
EXATEL SA
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Realizowanie założonych planów sprzedaży
Inicjowanie i koordynacja działań mających na celu pozyskiwanie nowych klientów
Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem klientów
Przygotowywanie ofert oraz prezentacji handlowych i produktowych dla klientów
Negocjowanie kontraktów handlowych
Monitorowanie rynku i działań konkurencji
Tworzenie i zarządzanie kanałem sprzedaży w modelu In – Direct
Współpraca z Integratorami i Vendorami przy realizacji prowadzonych projektów (FireEye, Avaya, PaloAlto, Eversys, Trecom, Qumak, Zycko, Asseco)
Patrycja R.
Patrycja R. · współpracownik
wystawiono
Tomek cechuje się wysoką skutecznością sprzedaży na rynkach B2B i talentem w zarządzaniu własną organizacją pracy.
Drosed S.A.
Key Account Manager
Drosed S.A.
Key Account Manager
Rozwoj dystrybucji produktow firmy w sieciach handlowych krajowych i zagranicznych (Netto, PoloMarket, Alma Market, Piotr i Pawel, Stokrotka)
Negocjowanie umów i warunków handlowych z kupcami i category managers
Realizacja planów sprzedaży w kanale tradycyjnym,- klienci sieciowi- sprzedaż brandu Podlaski oraz marek własnych klientów
Odpowiedzialność za realizację miesięcznych planów sprzedażowych w zakresie wolumenu sprzedaży oraz ceny 3net.
Zarządzanie klientem w ramach powierzonych kompetencji handlowych
Przygotowywanie i prowadzenie negocjacji rocznych
Planowanie i realizacja działań promocyjnych
Współpraca z dyr. Handlowym ds. Sprzedaży Tradycyjnej w zakresie realizacji powierzonych zadań
Koordynacja płynności współpracy z klientem w zakresie realizacji zamówień
Kontrola wierzytelności
Planowanie rozwoju podległej kategorii u klientów
Praca z handlowcami w terenie
ClearSense Polska
National Key Account Manager
Orange Polska S.A.
Large Account Manager
Orange Polska S.A.
Large Account Manager
Pozyskiwanie nowych i utrzymywanie pozyskanych Klientów z segmentu LA (wzrost ilościowy aktywacji)
Budowanie długotrwałych relacji z klientami biznesowymi sieci
Doradzanie klientom w zakresie wyboru usług
Sprzedaż usług oraz aktywacji Orange w sektorze biznesowym (segment Large Account)
Sprzedaż niestandardowych rozwiązań oraz zaawansowanych usług i produktów w tym ICT w celu osiągnięcia założonego przychodu
Kompleksowa obsługa posprzedażna pozyskanych abonentów sieci
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klientów LA (zgodnie z przyjętymi standardami)
Budowanie CRM, raportowanie, samodzielność w działaniach menadżerskich
Lyreco Polska S.A.
Terytory Sales Manager

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, licencjackie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

golf, motoryzacja, nowe technologie

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci WSPiZ im. Koźmińskiego
Absolwenci Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie
AUDI
AUDI
Miłośnicy oraz posiadacze samochodów marki AUDI
Club Med
Club Med
Wakacje Club Med :-) Kto zna ? Kto byl ? http://www.holiday-discounts.org
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut
Mokotów
Mokotów
Górny, dolny... no i średni. :-) Dla wszystkich związanych z tą szacowną dzielnicą Warszawy.
Motoryzacja
Motoryzacja
Grupa miłośników czterech kółek :)
ORANGE
ORANGE
Grupa pracowników PTK Centertel , operatora telefonii komórkowej ORANGE
Single-Malt Whisky BOW.VIP Club
Single-Malt Whisky BOW.VIP Club
Szkocka whisky słodowa - najbardziej elitarny i fascynujący trunek na świecie.
Squash
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;
Telekomunikacja Polska
Telekomunikacja Polska
Forum Grupy Kapitałowej TP