Umiejętności
Zarządzanie klientami
Microsoft Office
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem, projektem, budżetem, negocjacje handlowe
diagnostyka samochodowa
Języki
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SZEF SERWISU SAMOCHODOWEGO
- planowanie corocznego budżetu , kontrola jego realizacji.
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi,
zwłaszcza klientami o znacznym potencjale w zakresie ilości napraw.
- negocjacje cenowe z dostawcami akcesoriów, ogumienia oraz materiałów eksploatacyjnych
- otwieranie zleceń, kosztorysowanie, fakturowanie.
- realizacja procedur gwarancyjnych.
- bezpośrednie planowanie harmonogramu napraw i rozdzielanie zleceń dla mechaników.
- rozpatrywanie reklamacji klienta na wykonana naprawę.
- nadzór nad zakupami części zamiennych pod katem minimalizowania zapasów
długoterminowych.
- obliczanie wynagrodzenia podległego personelu.
- egzekwowanie przestrzegania procedur Renault Trucks.
- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi,
zwłaszcza klientami o znacznym potencjale w zakresie ilości napraw.
- negocjacje cenowe z dostawcami akcesoriów, ogumienia oraz materiałów eksploatacyjnych
- otwieranie zleceń, kosztorysowanie, fakturowanie.
- realizacja procedur gwarancyjnych.
- bezpośrednie planowanie harmonogramu napraw i rozdzielanie zleceń dla mechaników.
- rozpatrywanie reklamacji klienta na wykonana naprawę.
- nadzór nad zakupami części zamiennych pod katem minimalizowania zapasów
długoterminowych.
- obliczanie wynagrodzenia podległego personelu.
- egzekwowanie przestrzegania procedur Renault Trucks.
SZEF SERWISU SAMOCHODOWEGO MAN TRUCKS & MERCEDES
EUROAD SP.
- egzekwowanie od personelu nieprzekraczania 24H terminu ukończenia naprawy.
- współpraca ze służbami finansowymi w zakresie posiadania bieżącej wiedzy na temat
rzeczywistych kosztów eksploatacji zestawu w odniesieniu do zawartych w budżecie rocznym.
- praktycznie ciągłe negocjacje cenowe z dostawcami części, ogumienia, akcesoriów i płynów
eksploatacyjnych w celu maksymalnego obniżenia kosztów napraw.
- opracowanie systemu wynagradzania motywującego do wydajnej i jednocześnie dobrej
jakościowo pracy
- opracowywanie specyfikacji technicznej kupowanych samochodów , przyczep oraz
nadwozi wymiennych.
- prowadzenie odbioru technicznego pilotażowych partii przyczep i nadwozi wymiennych
u dostawców.
- prowadzenie odbioru technicznego kolejnych partii taboru zgłaszanych przez dostawców.
- szkolenie kierowców w zakresie prawidłowej eksploatacji samochodów oraz naczep i nadwozi.
- pozyskiwanie klientów zewnętrznych w celu realizacji planu budżetowego zakładającego
pokrycie w jak największym stopniu kosztów funkcjonowania warsztatu przychodami ze
świadczonych dla nich usług.
- bezpośrednie kierowanie warsztatem poprzez ustalanie kolejności wykonywanych zleceń
i ich przydzielanie poszczególnym pracownikom.
- prowadzenie biura obsługi klienta, otwieranie zleceń, uzgodnienia cenowe z klientem, fakturowanie.
- rozliczanie napraw gwarancyjnych i przyuczanie do tej procedury podległych pracowników.
- ustalanie z mechanikami w trudniejszych przypadkach sposobu naprawy.
- częsta kontrola poprawności i jakości wykonanych napraw.
- wprowadzanie do użytku nowych urządzeń warsztatowych i prowadzenie szkolenia
z ich obsługi.
- ciągłe egzekwowanie przestrzegania procedur MAN.
- współpraca ze służbami finansowymi w zakresie posiadania bieżącej wiedzy na temat
rzeczywistych kosztów eksploatacji zestawu w odniesieniu do zawartych w budżecie rocznym.
- praktycznie ciągłe negocjacje cenowe z dostawcami części, ogumienia, akcesoriów i płynów
eksploatacyjnych w celu maksymalnego obniżenia kosztów napraw.
- opracowanie systemu wynagradzania motywującego do wydajnej i jednocześnie dobrej
jakościowo pracy
- opracowywanie specyfikacji technicznej kupowanych samochodów , przyczep oraz
nadwozi wymiennych.
- prowadzenie odbioru technicznego pilotażowych partii przyczep i nadwozi wymiennych
u dostawców.
- prowadzenie odbioru technicznego kolejnych partii taboru zgłaszanych przez dostawców.
- szkolenie kierowców w zakresie prawidłowej eksploatacji samochodów oraz naczep i nadwozi.
- pozyskiwanie klientów zewnętrznych w celu realizacji planu budżetowego zakładającego
pokrycie w jak największym stopniu kosztów funkcjonowania warsztatu przychodami ze
świadczonych dla nich usług.
- bezpośrednie kierowanie warsztatem poprzez ustalanie kolejności wykonywanych zleceń
i ich przydzielanie poszczególnym pracownikom.
- prowadzenie biura obsługi klienta, otwieranie zleceń, uzgodnienia cenowe z klientem, fakturowanie.
- rozliczanie napraw gwarancyjnych i przyuczanie do tej procedury podległych pracowników.
- ustalanie z mechanikami w trudniejszych przypadkach sposobu naprawy.
- częsta kontrola poprawności i jakości wykonanych napraw.
- wprowadzanie do użytku nowych urządzeń warsztatowych i prowadzenie szkolenia
z ich obsługi.
- ciągłe egzekwowanie przestrzegania procedur MAN.
SZEF SERWISU SAMOCHODOWEGO MAN
ENERGOPOL PLUS
- prowadzenie zmiany
- przyjmowanie pojazdów do naprawy, uzgodnienia z klientem co do terminu
- kosztorysowanie napraw , fakturowanie
- analiza zyskowności warsztatu w ujęciu miesięcznym
- analiza poziomu cenowego kupowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- negocjacje cenowe z dostawcami
- działania marketingowe pod katem pozyskiwania nowych klientów
- nadzór na prawidłowym poziomem zapasów w magazynie warsztatu.
- kontrola bezpośrednia poprawności wykonanej naprawy
- doradztwo techniczne personelowi warsztatu.
- przyjmowanie pojazdów do naprawy, uzgodnienia z klientem co do terminu
- kosztorysowanie napraw , fakturowanie
- analiza zyskowności warsztatu w ujęciu miesięcznym
- analiza poziomu cenowego kupowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- negocjacje cenowe z dostawcami
- działania marketingowe pod katem pozyskiwania nowych klientów
- nadzór na prawidłowym poziomem zapasów w magazynie warsztatu.
- kontrola bezpośrednia poprawności wykonanej naprawy
- doradztwo techniczne personelowi warsztatu.
SZEF SERWISU SAMOCHODOWEGO MAN
ENERGOPOL PLUS
- prowadzenie zmiany
- przyjmowanie pojazdów do naprawy, uzgodnienia z klientem co do terminu
- kosztorysowanie napraw , fakturowanie
- analiza zyskowności warsztatu w ujęciu miesięcznym
- analiza poziomu cenowego kupowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- negocjacje cenowe z dostawcami
- działania marketingowe pod katem pozyskiwania nowych klientów
- nadzór na prawidłowym poziomem zapasów w magazynie warsztatu.
- kontrola bezpośrednia poprawności wykonanej naprawy
- doradztwo techniczne personelowi warsztatu.
- przyjmowanie pojazdów do naprawy, uzgodnienia z klientem co do terminu
- kosztorysowanie napraw , fakturowanie
- analiza zyskowności warsztatu w ujęciu miesięcznym
- analiza poziomu cenowego kupowanych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
- negocjacje cenowe z dostawcami
- działania marketingowe pod katem pozyskiwania nowych klientów
- nadzór na prawidłowym poziomem zapasów w magazynie warsztatu.
- kontrola bezpośrednia poprawności wykonanej naprawy
- doradztwo techniczne personelowi warsztatu.
Specjalizacje
Inżynieria
Motoryzacja
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Zakupy
Motoryzacja/Transport
Grupy
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.