Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
e-Marketing Manager
Polkomtel
wystawiono
Z Tomaszem współpracuję od wielu lat i jestem pod wrażeniem Jego niesłabnącej pasji oraz ogromnej wiedzy z zakresu budowania strategii marketingowych marki. Każdy projekt, to dla Niego nowe wyzwanie, do którego podchodzi z pełnym profesjonalizmem a jednocześnie otwartym spojrzeniem. Doskonale rozumie komunikację poprzez nowe media, dynamiczny ich rozwój, stąd ciągle poszukuje nowatorskich rozwiązań i co ważne, nie boi się podjąć ryzyka, oczywiście popartego wcześniejszą wnikliwą analizą. Swoją wiedzą dzieli się z innymi w ramach szkoleń i konferencji, a jednocześnie dba o rozwój własny. Jest bardzo wymagającym Klientem i świetnym Partnerem do wielogodzinnych dyskusji.
Tomku, współpraca z Tobą to zaszczyt i przyjemność.
Tomku, współpraca z Tobą to zaszczyt i przyjemność.
usługodawca
wystawiono
Dzieki posiadaniu doswiadczen zarowno ze strony agencyjnej, jak też klienckiej, Tomasz jest w stanie sprawnie zarządzać projektami o różnym poziomie komplikacji, nie tracąc jednocześnie z widoku długofalowych celów.
Kolejnym jego atutem jest strategiczne podejscie do realizowanych zadan. Pracujac nad wspolnymi projektami, duza ilosc czasu poswiecalismy na analize oraz przygotowanie odpowiednich zalozen. W zdisiejszym "szybkim" swiecie jest to rzadko spotykana cecha.
Na koniec nie sposob wspomniec o jego pelnej [in-depth] wiedzy z zakresu interactive / digital.
Kolejnym jego atutem jest strategiczne podejscie do realizowanych zadan. Pracujac nad wspolnymi projektami, duza ilosc czasu poswiecalismy na analize oraz przygotowanie odpowiednich zalozen. W zdisiejszym "szybkim" swiecie jest to rzadko spotykana cecha.
Na koniec nie sposob wspomniec o jego pelnej [in-depth] wiedzy z zakresu interactive / digital.
wystawiono
Tomek to wymagający, acz otwarty na to co nowe, klient. Charakteryzuje go duże przywiązanie do detali oraz wysoka wiedza z zakresu strategii internetowych oraz kształtowania wizji marki w Internecie.
W zasadzie nt. podejścia Tomka do projektu mógłbym napisać wiele... Ale nic nie oddałoby prawdziwego ducha współpracy.
Mieć Tomka po swojej stronie to skarb.
W zasadzie nt. podejścia Tomka do projektu mógłbym napisać wiele... Ale nic nie oddałoby prawdziwego ducha współpracy.
Mieć Tomka po swojej stronie to skarb.
usługodawca
wystawiono
Mam przyjemność pracować z Tomkiem Brodą nad niestandardowymi projektami kampanii reklamowych w internecie dla marek należących do Polkomtel SA już od ponad 2 lat. Jestem pod ciągłym wrażeniem jego otwartości na nowe pomysły, profesjonalizmu, kreatywności, ogromnej wiedzy na temat reklamy, zwłaszcza tej internetowej i ciągłej potrzeby poszukiwania nowatorskich sposobów na efektywne dotarcie z przekazem reklamowym do odbiorców.
Z pełnym przekonaniem polecam Tomka Brodę jako niezastąpionego partnera biznesowego.
Z pełnym przekonaniem polecam Tomka Brodę jako niezastąpionego partnera biznesowego.
Account Director
Euro RSCG Warsaw
General Scope of Duties: Supervising all communication projects including strategic background, defining consumer needs and consumer insights, writing recommendations, budgeting and leading the whole process of advertising production.
Clients: Polkomtel: Simplus Team, Sami Swoi,Cyfra +, Animex: Morliny, Krakus,Peugeot, SHARP
Clients: Polkomtel: Simplus Team, Sami Swoi,Cyfra +, Animex: Morliny, Krakus,Peugeot, SHARP
Szkolenia i kursy
Developing Competences – Profirma
Internet PR : Case studies, Analysis, Trends – by Witold Sokołowski / e-PR vortal
AdTech London 2006 – E-marketing Congress
Efective e-advertising (2006-2007 workshop) – ECU Marketing
e-Marketing – VII Congress – ECU Marketing
Advertising through private property. Law aspects in Advertising – Lesnodorski Slusarek Law Academy
How to Moderate the Brain Storm groups – Karczewski Doradztwo Personalne
Develping Creative Busines Ideas – Euro RSCG Worldwide
Business Kinetics (Strategic Brand & Business Planning) – Imparta Ltd London/JWT
Strategic Brand Planing – J. Walter Thompson Course
Channel Communication Planning – Unilever Marketing Academy
Positioning for growth – Unilever Marketing Academy
Strategic Marketing – by Jeffrey A. Carr / CARR & Associates N.Y.
Communication and Negotiation Skills – by Michael Golczow / McCANN Education and Development Course
Presentation Skills – by Aureliusz Leżeński / Ośrodek Umiejętmości Komunikacyjnych “LINIA”
Time Management - McCANN Education and Development Course
Workshop on Marketing in Telecommunication – by Phil Parker / INSEAD
Internet PR : Case studies, Analysis, Trends – by Witold Sokołowski / e-PR vortal
AdTech London 2006 – E-marketing Congress
Efective e-advertising (2006-2007 workshop) – ECU Marketing
e-Marketing – VII Congress – ECU Marketing
Advertising through private property. Law aspects in Advertising – Lesnodorski Slusarek Law Academy
How to Moderate the Brain Storm groups – Karczewski Doradztwo Personalne
Develping Creative Busines Ideas – Euro RSCG Worldwide
Business Kinetics (Strategic Brand & Business Planning) – Imparta Ltd London/JWT
Strategic Brand Planing – J. Walter Thompson Course
Channel Communication Planning – Unilever Marketing Academy
Positioning for growth – Unilever Marketing Academy
Strategic Marketing – by Jeffrey A. Carr / CARR & Associates N.Y.
Communication and Negotiation Skills – by Michael Golczow / McCANN Education and Development Course
Presentation Skills – by Aureliusz Leżeński / Ośrodek Umiejętmości Komunikacyjnych “LINIA”
Time Management - McCANN Education and Development Course
Workshop on Marketing in Telecommunication – by Phil Parker / INSEAD
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Zawodnicze/sportowe narty (tyczki), tenis, fotografia, kung fu (styl Hung Gar)
Inne
Prowadzę wykłady i ćwiczenia Akademii Koźmińskiego w Szkole Mistrzów Reklamy (http://www.smr.kozminski.edu.pl/ )
Prowadziłem wykłady na kongresach marketingowych:
Media Innovations & Consumer Trends 2010
Mediatrendy 2010
Optymalizacja działań e-marketingowych 2010
Web 2.0 & more 2009
How to build brand image in the Net 2009 (best scored lecture)
Word of Mouth, The power of Consumers - maj 2008 (http://buzzreporter.pl/?p=280)
E-marketing 2008 - czerwiec 2008 http://www.informedia-polska.pl/client/index.aspx?id=conference&from=ecu⊂=speakers&ConfID=638
Prowadziłem wykłady na kongresach marketingowych:
Media Innovations & Consumer Trends 2010
Mediatrendy 2010
Optymalizacja działań e-marketingowych 2010
Web 2.0 & more 2009
How to build brand image in the Net 2009 (best scored lecture)
Word of Mouth, The power of Consumers - maj 2008 (http://buzzreporter.pl/?p=280)
E-marketing 2008 - czerwiec 2008 http://www.informedia-polska.pl/client/index.aspx?id=conference&from=ecu⊂=speakers&ConfID=638
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Camera Obscura
czyli tzw. fotografia otworkowa - jak zrobić aparat fotograficzny z pudełka po butach, jak robić nim zdjęcia ...
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...)
Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:)
Product Placement w grach (przyszłość branży?)