Tomasz Bossak

właściciel, project manager

Umiejętności

ERP NPI Management Project Management Solidworks zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem Strategia marketingowa negocjacje handlowe Zarządzanie Sprzedażą Systemy ERP Negocjacje z dostawcami Zarządzanie magazynem projektowanie rysunek techniczny AdWords - Reklama Negocjacje biznesowe Zarządzanie procesami Zarzadzanie Persolnelem, serwis maszyn i urządzeń Corel Paint Shop Pro procesy technologiczne Biegła obsługa komputera: pakiet Office znajomość Auto Cad Technologia Maszyny Ciężkie Linie technologiczne

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor zarządzający
Biuro Inżynierskie BoCad Tomasz Bossak
• Zarządzenie w pełnym zakresie funkcjonowania firmy oraz:
• Projektowanie urządzeń pod zamówienie;
• Nadzór nad realizacją techniczną zamówień;
• Kontrola techniczna realizowanych projektów;
• Nadzór nad dostawą materiałów i outsourcing;
• Kontrola finansowa;
• Koordynowanie działań w firmie;
• Realizacja planów marketingowych;
Logo
Dyrektor operacyjny
Rotopino
• analiza kosztów, analiza obrotów, ocena sytuacji rynkowej, ocena marżowości dostawców, analiza tendencji sprzedaży,
• prognozowanie sprzedaży w planach krótko i długo terminowych,
• osiągniecie wyników sprzedażowych ustanowionych przez Zarząd
• rozbudowa sieci kontrahentów (zarówno odbiorców jak i dostawców),
• prowadzenie negocjacji z dostawcami;
• sporządzanie wszystkich umów handlowych (negocjacje warunków i dopilnowanie realizacji)
• kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi i utrwalanie z nimi relacji,
• wytyczanie i nadzór zadań w dziale handlowym,
• zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju,
• wyznaczanie planów krótko i długoterminowych - sprzedaż, zakupy, monitoring zapasów, zamienniki produktów, ceny, marże,
• zarządzanie działem sprzedaży oraz zaopatrzenia,
Makrum SA
Szef Projektu – Project Manager
• Kontrola realizacji projektów na warsztacie;
• Bieżące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby projektów inżynierskich;
• Planowanie zadań i efektywne wykorzystanie zasobów;
• Nadzór nad realizacją projektów pod względem technicznym;
• Koordynowanie działań komórek firmy w celu pełnej i efektywnej realizacji projektów;
• Budżetowanie, kosztorysowanie i nadzór nad realizacją projektów;
• Ustalanie wytycznych do realizacji technicznej projektu;
• Udział w opracowywaniu planów marketingowych;
• Uczestnictwo w rozmowach handlowych z istniejącymi i potencjalnymi partnerami;
• Tworzenie komputerowej bazy danych w ramach prowadzonej działalności.
• Współudział w analizowaniu opłacalności kontraktów;
• Analizowanie cen usług własnych oraz konkurencji krajowej i zagranicznej;
• Opracowywanie cen szczegółowych dla obsługiwanych segmentów rynku;
• Badanie potrzeb i oczekiwań klientów;
• Monitoring efektywności sprzedaży;
• Koordynowanie działań pod zleceniodawców w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zleceń;
• Dostarczenie rzetelnych informacji w zakresie wystawiania faktur;
• Rozliczanie zleceń oraz udzielanie informacji w tym zakresie;
• Współudział w prowadzeniu rachunku efektywności oraz analiz ekonomicznych podejmowanych kontraktów;
• Bieżące śledzenie i poszerzanie wiedzy w zakresie ekonomicznych rozwiązań przedsięwzięć rozwojowych oraz ich gromadzenie;
• Szukanie klientów krajowych i zagranicznych z zamiarem pozyskania zamówień;
Makrusz S.A.
Dyrektor Handlowy, Prokurent, Specjalisty ds. handlu i realizacji,
• Pozyskiwanie zamówień od klientów na dostawy maszyn i urządzeń, ciągów technologicznych, wykonawstwo remontów, dostawy części zamiennych, wykonywanie usług.
• Zorganizowanie dostaw materiałów, towarów, usług niezbędnych do prawidłowego i terminowego zrealizowania przyjętych przez spółkę zamówień z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków finansowych.
• Prowadzenie negocjacji w zakresie techniczno – handlowym.
• Przygotowywanie i wysyłanie do potencjalnych klientów ofert i materiałów reklamowych mających na celu popularyzowanie wizerunku firmy, umacnianie i rozwijanie jej pozycji.
• Współpraca ze służbą księgową w zakresie prawidłowego odnoszenia kosztów na poszczególne zlecenia, potwierdzania faktur, terminowości uzyskiwania zapłat itp.
• Sporządzanie rysunków technicznych w przypadkach niezbędnych do bieżącej działalności spółki.
• Nadzór nad realizacją zamówień w pionie produkcyjnym;
• Bieżące śledzenie nowości technicznych w zakresie teorii i praktyki w sferze dotyczącej działalności statutowej spółki.
• Pełnomocnictwo przewidziane w kodeksie handlowym do dokonywania wszystkich czynności sądowych i pozasądowych, związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
• Konserwacja i naprawy sieci komputerowej w zakresie podstawowym;
• Obsługa medialna firmy na poziomie internetu, katalogów folderów itp.
• Szkolenie pracowników w zakresie podstawowym do obsługi komputera.
Dyrektora Biura Handlowego

• Planowanie i realizacja harmonogramów krótko i długoterminowych obejmujących strategię działania na rynku oraz zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju.
• Tworzenie i realizacja planów sprzedaży.
• Budowanie i wdrażanie na podległym terenie strategii sprzedaży
• Prowadzenie i koordynowanie wszystkich działań marketingowych od chwili wyszukania potencjalnego klienta, poprzez przygotowanie oferty handlowej i prowadzenie negocjacji aż do doprowadzenia do podpisania umowy .
• Kreowanie wizerunku firmy na rynku polskim
• Analiza warunków zewnętrznych pod kątem zwiększenia poziomu sprzedaży i wykorzystania możliwości rynkowych.
• Aktywny udział w seminariach i konferencjach tematycznych organizowanych na terenie kraju.
• Raportowanie do Prezesa firmy oraz organów założycielskich.
• Zarządzanie podległym personelem
• Analiza lokalnego rynku i konkurencji

Projekty

Realizacja projektu kruszarki walcowej dla Weber Gniew
Realizacja projektu wkomponowania w ciąg technologiczny kruszarki do rozdrabniania gliny.
Zakres obowiązków
Project Manager - zarządzanie projektem - od uzgodnień , podpisania kontraktu, do realizacji.
Realizacja projektu kruszarek udarowych Kruszebet
Realizacja pod zamówienie projektu i wykonania kruszarek udarowych.
Zakres obowiązków
Project Manager - zarządzanie projektem - od uzgodnień , podpisania kontraktu, do realizacji.

Szkolenia i kursy

Kursy j. angielskiego, Kurs zarządzania projektami

Edukacja

Logo
Technologia i Budowa Maszyn, inżynierskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

żeglarstwo, rower, podróże, fotografia

Inne

Kompetentny.
Bardzo dobra znajomość oprogramowania Auto-CAD 2D , 3D Solid Edage oraz MS Project.
Pełen zakres obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Excel itp.

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
abc aranżacji wnętrz
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...
Fotografia amatorska
Fotografia amatorska
Forum dla fotoamatorów.
Fotografia cyfrowa
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów. FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Fotografia Podróżnicza
Fotografia Podróżnicza
dla tych, którzy nie pstrykają, bo akurat gdzieś są, ale są po to, zeby pstrykać...
Fotografia Przyrody
Fotografia Przyrody
Szeroko pojęta fotografia przyrody
FOTOGRAFUJ PROFESJONALNIE
FOTOGRAFUJ PROFESJONALNIE
Dla wszystkich których pasjonuje fotografia!
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.
Kariera inżyniera
Kariera inżyniera
Grupa zrzeszająca inżynierów chcących rozwijać swoje kariery !
Konstrukcje stalowe
Konstrukcje stalowe
Grupa skupiajaca osoby zwiazane profesjonalnie i hobbystycznie z konstrukcjami stalowymi.