Umiejętności
ERP
NPI Management
Project Management
Solidworks
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Zarządzanie Sprzedażą
Systemy ERP
Negocjacje z dostawcami
Zarządzanie magazynem
projektowanie
rysunek techniczny
AdWords - Reklama
Negocjacje biznesowe
Zarządzanie procesami
Zarzadzanie Persolnelem,
serwis maszyn i urządzeń
Corel Paint Shop Pro
procesy technologiczne
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
znajomość Auto Cad
Technologia
Maszyny Ciężkie
Linie technologiczne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor zarządzający
Biuro Inżynierskie BoCad Tomasz Bossak
• Zarządzenie w pełnym zakresie funkcjonowania firmy oraz:
• Projektowanie urządzeń pod zamówienie;
• Nadzór nad realizacją techniczną zamówień;
• Kontrola techniczna realizowanych projektów;
• Nadzór nad dostawą materiałów i outsourcing;
• Kontrola finansowa;
• Koordynowanie działań w firmie;
• Realizacja planów marketingowych;
• Projektowanie urządzeń pod zamówienie;
• Nadzór nad realizacją techniczną zamówień;
• Kontrola techniczna realizowanych projektów;
• Nadzór nad dostawą materiałów i outsourcing;
• Kontrola finansowa;
• Koordynowanie działań w firmie;
• Realizacja planów marketingowych;
Dyrektor operacyjny
Rotopino
• analiza kosztów, analiza obrotów, ocena sytuacji rynkowej, ocena marżowości dostawców, analiza tendencji sprzedaży,
• prognozowanie sprzedaży w planach krótko i długo terminowych,
• osiągniecie wyników sprzedażowych ustanowionych przez Zarząd
• rozbudowa sieci kontrahentów (zarówno odbiorców jak i dostawców),
• prowadzenie negocjacji z dostawcami;
• sporządzanie wszystkich umów handlowych (negocjacje warunków i dopilnowanie realizacji)
• kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi i utrwalanie z nimi relacji,
• wytyczanie i nadzór zadań w dziale handlowym,
• zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju,
• wyznaczanie planów krótko i długoterminowych - sprzedaż, zakupy, monitoring zapasów, zamienniki produktów, ceny, marże,
• zarządzanie działem sprzedaży oraz zaopatrzenia,
• prognozowanie sprzedaży w planach krótko i długo terminowych,
• osiągniecie wyników sprzedażowych ustanowionych przez Zarząd
• rozbudowa sieci kontrahentów (zarówno odbiorców jak i dostawców),
• prowadzenie negocjacji z dostawcami;
• sporządzanie wszystkich umów handlowych (negocjacje warunków i dopilnowanie realizacji)
• kontakt z kluczowymi partnerami biznesowymi i utrwalanie z nimi relacji,
• wytyczanie i nadzór zadań w dziale handlowym,
• zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju,
• wyznaczanie planów krótko i długoterminowych - sprzedaż, zakupy, monitoring zapasów, zamienniki produktów, ceny, marże,
• zarządzanie działem sprzedaży oraz zaopatrzenia,
Szef Projektu – Project Manager
• Kontrola realizacji projektów na warsztacie;
• Bieżące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby projektów inżynierskich;
• Planowanie zadań i efektywne wykorzystanie zasobów;
• Nadzór nad realizacją projektów pod względem technicznym;
• Koordynowanie działań komórek firmy w celu pełnej i efektywnej realizacji projektów;
• Budżetowanie, kosztorysowanie i nadzór nad realizacją projektów;
• Ustalanie wytycznych do realizacji technicznej projektu;
• Udział w opracowywaniu planów marketingowych;
• Uczestnictwo w rozmowach handlowych z istniejącymi i potencjalnymi partnerami;
• Tworzenie komputerowej bazy danych w ramach prowadzonej działalności.
• Współudział w analizowaniu opłacalności kontraktów;
• Analizowanie cen usług własnych oraz konkurencji krajowej i zagranicznej;
• Opracowywanie cen szczegółowych dla obsługiwanych segmentów rynku;
• Badanie potrzeb i oczekiwań klientów;
• Monitoring efektywności sprzedaży;
• Koordynowanie działań pod zleceniodawców w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zleceń;
• Dostarczenie rzetelnych informacji w zakresie wystawiania faktur;
• Rozliczanie zleceń oraz udzielanie informacji w tym zakresie;
• Współudział w prowadzeniu rachunku efektywności oraz analiz ekonomicznych podejmowanych kontraktów;
• Bieżące śledzenie i poszerzanie wiedzy w zakresie ekonomicznych rozwiązań przedsięwzięć rozwojowych oraz ich gromadzenie;
• Szukanie klientów krajowych i zagranicznych z zamiarem pozyskania zamówień;
• Bieżące śledzenie i analizowanie wiedzy na potrzeby projektów inżynierskich;
• Planowanie zadań i efektywne wykorzystanie zasobów;
• Nadzór nad realizacją projektów pod względem technicznym;
• Koordynowanie działań komórek firmy w celu pełnej i efektywnej realizacji projektów;
• Budżetowanie, kosztorysowanie i nadzór nad realizacją projektów;
• Ustalanie wytycznych do realizacji technicznej projektu;
• Udział w opracowywaniu planów marketingowych;
• Uczestnictwo w rozmowach handlowych z istniejącymi i potencjalnymi partnerami;
• Tworzenie komputerowej bazy danych w ramach prowadzonej działalności.
• Współudział w analizowaniu opłacalności kontraktów;
• Analizowanie cen usług własnych oraz konkurencji krajowej i zagranicznej;
• Opracowywanie cen szczegółowych dla obsługiwanych segmentów rynku;
• Badanie potrzeb i oczekiwań klientów;
• Monitoring efektywności sprzedaży;
• Koordynowanie działań pod zleceniodawców w celu zapewnienia sprawnej i efektywnej realizacji zleceń;
• Dostarczenie rzetelnych informacji w zakresie wystawiania faktur;
• Rozliczanie zleceń oraz udzielanie informacji w tym zakresie;
• Współudział w prowadzeniu rachunku efektywności oraz analiz ekonomicznych podejmowanych kontraktów;
• Bieżące śledzenie i poszerzanie wiedzy w zakresie ekonomicznych rozwiązań przedsięwzięć rozwojowych oraz ich gromadzenie;
• Szukanie klientów krajowych i zagranicznych z zamiarem pozyskania zamówień;
Dyrektor Handlowy, Prokurent, Specjalisty ds. handlu i realizacji,
• Pozyskiwanie zamówień od klientów na dostawy maszyn i urządzeń, ciągów technologicznych, wykonawstwo remontów, dostawy części zamiennych, wykonywanie usług.
• Zorganizowanie dostaw materiałów, towarów, usług niezbędnych do prawidłowego i terminowego zrealizowania przyjętych przez spółkę zamówień z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków finansowych.
• Prowadzenie negocjacji w zakresie techniczno – handlowym.
• Przygotowywanie i wysyłanie do potencjalnych klientów ofert i materiałów reklamowych mających na celu popularyzowanie wizerunku firmy, umacnianie i rozwijanie jej pozycji.
• Współpraca ze służbą księgową w zakresie prawidłowego odnoszenia kosztów na poszczególne zlecenia, potwierdzania faktur, terminowości uzyskiwania zapłat itp.
• Sporządzanie rysunków technicznych w przypadkach niezbędnych do bieżącej działalności spółki.
• Nadzór nad realizacją zamówień w pionie produkcyjnym;
• Bieżące śledzenie nowości technicznych w zakresie teorii i praktyki w sferze dotyczącej działalności statutowej spółki.
• Pełnomocnictwo przewidziane w kodeksie handlowym do dokonywania wszystkich czynności sądowych i pozasądowych, związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
• Konserwacja i naprawy sieci komputerowej w zakresie podstawowym;
• Obsługa medialna firmy na poziomie internetu, katalogów folderów itp.
• Szkolenie pracowników w zakresie podstawowym do obsługi komputera.
Dyrektora Biura Handlowego
• Planowanie i realizacja harmonogramów krótko i długoterminowych obejmujących strategię działania na rynku oraz zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju.
• Tworzenie i realizacja planów sprzedaży.
• Budowanie i wdrażanie na podległym terenie strategii sprzedaży
• Prowadzenie i koordynowanie wszystkich działań marketingowych od chwili wyszukania potencjalnego klienta, poprzez przygotowanie oferty handlowej i prowadzenie negocjacji aż do doprowadzenia do podpisania umowy .
• Kreowanie wizerunku firmy na rynku polskim
• Analiza warunków zewnętrznych pod kątem zwiększenia poziomu sprzedaży i wykorzystania możliwości rynkowych.
• Aktywny udział w seminariach i konferencjach tematycznych organizowanych na terenie kraju.
• Raportowanie do Prezesa firmy oraz organów założycielskich.
• Zarządzanie podległym personelem
• Analiza lokalnego rynku i konkurencji
• Zorganizowanie dostaw materiałów, towarów, usług niezbędnych do prawidłowego i terminowego zrealizowania przyjętych przez spółkę zamówień z uwzględnieniem najkorzystniejszych warunków finansowych.
• Prowadzenie negocjacji w zakresie techniczno – handlowym.
• Przygotowywanie i wysyłanie do potencjalnych klientów ofert i materiałów reklamowych mających na celu popularyzowanie wizerunku firmy, umacnianie i rozwijanie jej pozycji.
• Współpraca ze służbą księgową w zakresie prawidłowego odnoszenia kosztów na poszczególne zlecenia, potwierdzania faktur, terminowości uzyskiwania zapłat itp.
• Sporządzanie rysunków technicznych w przypadkach niezbędnych do bieżącej działalności spółki.
• Nadzór nad realizacją zamówień w pionie produkcyjnym;
• Bieżące śledzenie nowości technicznych w zakresie teorii i praktyki w sferze dotyczącej działalności statutowej spółki.
• Pełnomocnictwo przewidziane w kodeksie handlowym do dokonywania wszystkich czynności sądowych i pozasądowych, związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
• Konserwacja i naprawy sieci komputerowej w zakresie podstawowym;
• Obsługa medialna firmy na poziomie internetu, katalogów folderów itp.
• Szkolenie pracowników w zakresie podstawowym do obsługi komputera.
Dyrektora Biura Handlowego
• Planowanie i realizacja harmonogramów krótko i długoterminowych obejmujących strategię działania na rynku oraz zarządzanie oddziałem firmy i planowanie jego rozwoju.
• Tworzenie i realizacja planów sprzedaży.
• Budowanie i wdrażanie na podległym terenie strategii sprzedaży
• Prowadzenie i koordynowanie wszystkich działań marketingowych od chwili wyszukania potencjalnego klienta, poprzez przygotowanie oferty handlowej i prowadzenie negocjacji aż do doprowadzenia do podpisania umowy .
• Kreowanie wizerunku firmy na rynku polskim
• Analiza warunków zewnętrznych pod kątem zwiększenia poziomu sprzedaży i wykorzystania możliwości rynkowych.
• Aktywny udział w seminariach i konferencjach tematycznych organizowanych na terenie kraju.
• Raportowanie do Prezesa firmy oraz organów założycielskich.
• Zarządzanie podległym personelem
• Analiza lokalnego rynku i konkurencji
Projekty
Szkolenia i kursy
Kursy j. angielskiego, Kurs zarządzania projektami
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Inżynieria
Mechanika/Lotnictwo
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
żeglarstwo, rower, podróże, fotografia
Inne
Kompetentny.
Bardzo dobra znajomość oprogramowania Auto-CAD 2D , 3D Solid Edage oraz MS Project.
Pełen zakres obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Excel itp.
Bardzo dobra znajomość oprogramowania Auto-CAD 2D , 3D Solid Edage oraz MS Project.
Pełen zakres obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, Excel itp.
Grupy
abc aranżacji wnętrz
grupa skupiająca tych, co lubią projektować, urządzać i interesują się różnymi stylami aranżacji wnętrz
Fotografia cyfrowa
Grupa o fascynującym świecie fotografii cyfrowej, makrofotografii i komputerowej obróbce obrazów.
FOTOGRAFIA DLA WSZYSTKICH
FOTOGRAFIA przez duże "F" - nie tylko dla profesionalistów.
FOTOGRAFIA - Twardy Orzech Do Zgryzienia???
Fotografia Podróżnicza
dla tych, którzy nie pstrykają, bo akurat gdzieś są, ale są po to, zeby pstrykać...
Konstrukcje stalowe
Grupa skupiajaca osoby zwiazane profesjonalnie i hobbystycznie z konstrukcjami stalowymi.