Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager Wsparcia Sprzedaży
Koordynacja działań związanych z implementacją oraz weryfikacją strategii sprzedaży oraz zarządzania
planowanie i monitorowanie akcji marketingowych; współpraca z menadżerami w makroregionach i innymi jednostkami organizacyjnymi w Centrali; wprowadzanie nowych rozwiązań oraz narzędzi zwiększających sprzedaż; udział w projektowaniu systemów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
tworzenie oraz wdrażanie ogólnopolskich konkursów sprzedażowych.
planowanie i monitorowanie akcji marketingowych; współpraca z menadżerami w makroregionach i innymi jednostkami organizacyjnymi w Centrali; wprowadzanie nowych rozwiązań oraz narzędzi zwiększających sprzedaż; udział w projektowaniu systemów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
tworzenie oraz wdrażanie ogólnopolskich konkursów sprzedażowych.
Manager Wsparcia Sprzedaży
Lukas Bank S.A.
Koordynacja działań związanych z implementacją oraz weryfikacją strategii sprzedaży oraz zarządzania
planowanie i monitorowanie akcji marketingowych; współpraca z menadżerami w makroregionach i innymi jednostkami organizacyjnymi w Centrali; wprowadzanie nowych rozwiązań oraz narzędzi zwiększających sprzedaż; udział w projektowaniu systemów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
tworzenie oraz wdrażanie ogólnopolskich konkursów sprzedażowych.
planowanie i monitorowanie akcji marketingowych; współpraca z menadżerami w makroregionach i innymi jednostkami organizacyjnymi w Centrali; wprowadzanie nowych rozwiązań oraz narzędzi zwiększających sprzedaż; udział w projektowaniu systemów motywacyjnych dla sieci sprzedaży
tworzenie oraz wdrażanie ogólnopolskich konkursów sprzedażowych.
Dyrektor Placówki Bankowej
Lukas Bank S.A.
Odpowiedzialność za całokształt funkcjonowania podległej Placówki Bankowej w szczególności: nadzór nad organizacją pracy w oddziale, zarządzanie i kierowanie oddziałem jak również podległymi pracownikami; coaching pracowników, przeprowadzanie rekrutacji; zapewnienie zgodności wszelkich przedsięwzięć z regulacjami prawnymi i polityką wewnętrzną banku; planowanie i przygotowanie budżetu dla oddziału, kontrola wydatków oraz osiąganie założonych celów budżetowych w obszarach produktów dla Klienta indywidualnego, SME jak również w obszarze produktów hipotecznych.
Kierownik Oddziału
W styczniu 2007 roku dodatkowo wyróżniony funkcją Trenera Wewnętrznego na Region Południowo-Zachodni Polski.
Do moich obowiązków należał nadzór nad organizacją pracy w oddziale, zarządzanie i kierowanie oddziałem jak również podległymi pracownikami; coaching pracowników, przeprowadzanie rekrutacji; zapewnienie zgodności wszelkich przedsięwzięć z regulacjami prawnymi i polityką wewnętrzną banku; planowanie i przygotowanie budżetu dla oddziału, kontrola wydatków oraz osiąganie założonych celów finansowych, jak również dbanie o jakość portfela kredytowego.
Do moich obowiązków należał nadzór nad organizacją pracy w oddziale, zarządzanie i kierowanie oddziałem jak również podległymi pracownikami; coaching pracowników, przeprowadzanie rekrutacji; zapewnienie zgodności wszelkich przedsięwzięć z regulacjami prawnymi i polityką wewnętrzną banku; planowanie i przygotowanie budżetu dla oddziału, kontrola wydatków oraz osiąganie założonych celów finansowych, jak również dbanie o jakość portfela kredytowego.
z-ca Kierownika Obiektu
profesjonalna, bezpośrednia obsługa klientów z zakresu sprzedaży telefonów i usług wraz z obsługą posprzedażną, organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem sklepu, realizacja planów sprzedażowych, bieżące promocje, utrzymywanie standardów obsługi klienta zgodnie z certyfikatami jakości, dbanie o stany magazynowe, wizualizacja obiektu zgodna z obowiązującymi normami, bieżące raportowanie o wynikach i sposobie funkcjonowania sklepu do struktur nadrzędnych w ramach Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.
Szkolenia i kursy
... i wiele innych :)
• komunikacja kaskadowa
• coaching pracowników
• zarządzanie czasem
• zarządzanie zmianą
• proces rekrutacji
• ochrona danych osobowych, zasady prywatności i bezpieczeństwo informacji
• rozpoznanie autentyczności dokumentów i znaków pieniężnych
• grafologia
• przeciwdziałanie wyłudzeniom (FRAUD TRAINING)
• komunikacja interpersonalna i CRM
• negocjacje handlowe
• autoprezentacja
• techniki sprzedaży
• kurs „Zarządzanie sytuacją kryzysową” organizowany przez Project Management Advisers, zajęcia poświęcone tematyce kierowania zespołem w warunkach sytuacji kryzysowej
• trening menedżerski
• Techniki Sprzedaży
• komunikacja kaskadowa
• coaching pracowników
• zarządzanie czasem
• zarządzanie zmianą
• proces rekrutacji
• ochrona danych osobowych, zasady prywatności i bezpieczeństwo informacji
• rozpoznanie autentyczności dokumentów i znaków pieniężnych
• grafologia
• przeciwdziałanie wyłudzeniom (FRAUD TRAINING)
• komunikacja interpersonalna i CRM
• negocjacje handlowe
• autoprezentacja
• techniki sprzedaży
• kurs „Zarządzanie sytuacją kryzysową” organizowany przez Project Management Advisers, zajęcia poświęcone tematyce kierowania zespołem w warunkach sytuacji kryzysowej
• trening menedżerski
• Techniki Sprzedaży
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
fotografia, sport (snowboard, MTB, tenis)
Grupy
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
finansosfera
grupa, w której rozmawiamy o finansach osobistych, o rynku bankowym, o wszystkim co można zmieścić w sferze finansów
FOREX analizy prognozy sygnały
Jak zarabiać na rynku walutowym forex.
FOREX - analizy, prognozy, sygnały
Warren Buffett
KARIERAwFINANSACH.PL
Grupa dla ludzi, którzy swoją karierę zawodową związali lub planują związać z księgowością, audytem i finansami. Poruszane wątki powinny dotyczyć tematyki związanej z rozwojem zawodowym i planowaniem
Kominki. Tanie ogrzewanie
Grupa zajmuje się tematyką użytkowania i instalowania kominków używanych do ogrzewania domów, jak również montowanych jako ozdoby salonów.
LUKAS Bank
Grupa skupiająca byłych i obecnych pracowników LUKAS Banku. Forum wymiany myśli na temat organizacji
Szybka pożyczka
W grupie prowadzone będą rozmowy na temat szybkich pożyczek, ich odbiorców, docelowych grup targetowych, jak również warunków, na jakich taką szybką pożyczkę możemy uzysakć
Tylko TY decydujesz
Tylko Ty decydujesz o swojej finansowej przyszłości.
Nikt inny nie podejmie za Ciebie kluczowych decyzji.