Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Pionu Marketingu
zarządzanie marką Link4 w tym komunikacja B2C, akwizycja i sprzedaż przez Internet, PR, badania marketingowe i rozwój nowego biznesu; kształtowanie i implementacja strategii długo- i krótkoterminowej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji wizerunkowej i tzw. "direct responce” ; planowanie i zarządzanie planem i budżetem marketingowym oraz odpowiedzialność za wyniki; rebranding; doradztwo strategiczne dla siostrzanych firm Link4 w Rosji i Czechach; inne.
Marketing Manager
zarządzanie wszystkimi kategoriami produktów firmy z odpowiedzialnością za zyskowność i wyniki rynkowe (udziały, etc.), przygotowanie i implementacja długo- i krótkoterminowej strategii, rozwój nowych produktów, przygotowanie i realizacja planu rocznego oraz szczegółowych planów marketingowych i promocyjnych (ATL, BTL, promocje handlowe, etc.), rozwój pracowników, współpraca z innymi działami, i inne.
Project Manager
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej towarzyszącej wprowadzeniu leku Cialis, przygotowanie komunikacji ATL z potencjalnym pacjentem (kreacja i media), zintegrowanej kampanii PR, oraz komunikacji BTL.
Regional Business Manager (CEE)
zarządzanie kategorią produktów z odpowiedzialnością za zyskowność w sześciu krajach Europy Wschodniej, przygotowanie i implementacja długofalowej strategii dla kategorii w porozumieniu z europejską i światową centralą, przygotowanie i implementacja rocznych budżetów, szczegółowych planów działalności marketingowej (w tym m.in. planów promocyjnych, reklamowych, mediowych, itp.), koordynacja planów sprzedaży we współpracy z lokalnymi działami marketingu, sprzedaży, zaopatrzenia i działem finansowym; analiza i raportowanie wyników. Dodatkowe zadania: koordynacja wycofywania i wprowadzania produktów (phase-out, phase-in); racjonalizacja portfolio produktów, projekt ujednolicenia cen i warunków sprzedaży w regionie, oraz inne.
European Brand Manager
Unilever - Innovation Centre, Milan, Italy
zarządzanie projektami wprowadzania nowych produktów – od stworzenia nowego konceptu, poprzez rozwój i badania marketingowe, do opracowania ostatecznego tzw. “brand positioning” i kompletnego mix’u produktu; rozwój i testowanie nowych receptur, opakowań (strukturalnych i etykiet) oraz reklamy we współpracy z działami rozwoju, agencjami reklamowymi, projektowymi oraz działami marketingu w krajach itp.; wprowadzenie nowych produktów na wszystkie rynki w Europie.
Senior Brand Manager / Trade Marketing Manager / Key Account Manager
Trade Marketing Manager (środki piorące i czyszczące) oraz Key Account Manager > Zakres obowiązków: wszystkie działania trade marketing’owe w w/w dwóch kategoriach, opracowanie strategii kanałów dystrybucyjnych dla poszczególnych produktów, “category management”, przygotowanie i implementacja wszystkich promocji skierowanych do partnerów handlowych, zarządzanie wprowadzeniem nowych produktów do kanałów dystrybucyjnych, etc. W tym samym okresie praca na stanowisku menadżera d/s kluczowych klientów - odpowiedzialny za całokształt współpracy z siecią Rossmann.
Senior Brand Manager – środki piorące >
Zakres obowiązków: zarządzanie produktami z odpowiedzialnością za wyniki sprzedaży, przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii, planów marketingowych – plany reklamowe i promocyjne, wprowadzenie nowych produktów – koordynacja badań marketingowych, zadania operacyjne.
Senior Brand Manager – środki piorące >
Zakres obowiązków: zarządzanie produktami z odpowiedzialnością za wyniki sprzedaży, przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii, planów marketingowych – plany reklamowe i promocyjne, wprowadzenie nowych produktów – koordynacja badań marketingowych, zadania operacyjne.
Szkolenia i kursy
1993 - ‘Diploma in Marketing’ przyznany przez Instytut Marketingu (The Chartered Institute of Marketing), UK;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.