Tomasz Beczek

Administrator - Specjalista IT
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Starszy Inspektor
Straż Miejska m.st. Warszawy
Administrator
- domeny Windows
- organizacji Exchange 2013
- infrastruktury serwerowej (Dell Poweredge, Cisco UCS)
- infrastruktury dyskowej (Dell Powervault, EMC VNX, Synology)
- klastrów HA Hyper-V w oparciu o w/w
- biznesowego rozwiązania antywirusowego ESET
Logo
Administrator - Specjalista IT
SFP - ZAPA
Kompleksowa obsługa informatyczna ok. 40 użytkowników (Helpdesk). Administrowanie domeną (W2008), pocztą (Exchange 2007), środowiskiem produkcyjnym i testowym (MS SQL), siecią. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami usług, sprzętu komputerowego, oprogramowania i materiałów eksploatacyjnych. Dbanie o bezproblemowe funkcjonowanie infrastruktury informatycznej i telekomunikacyjnej.
Logo
Młodszy Inspektor
Straż Miejska m.st. Warszawy
Administrator serwera WDS (WDS, WAIK, MDT). Administrator lokalny, podstawowe uprawnienia w AD. Kompleksowe wsparcie użytkowników końcowych w użytkowaniu szeroko pojętej infrastruktury informatycznej na terenie Warszawy (lokalizacja główna i 13 oddziałów terenowych).
Grupa 3J S.A.
Administrator domeny / wsparcie użytkowników
Outsourcing IT - 1/2 etatu
Logo
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Incentive Solutions Polska
Uzupełnianie bazy towarów - okres próbny.
Administracja kontami użytkowników na platformie e-commerce. Wewnętrzne wsparcie informatyczne. Pierwsze szlify w Symfonii.
Siemens Sp. z o.o.
Specjalista ds. informatyki
Praca w departamencie Siemens IT Solutions and Services (dawniej Siemens Business Services). Pierwsza linia w Helpdesku obsługującym następujące firmy:
- Siemens Sp. z o.o.
- Siemens Finance
- Siemens Enterprise Communications
- Nokia Siemens Networks
- Allianz Polska
- Energetyka Dwory
- R&M – BIS Mainserv
- Wibrem – Turbocare
- Elektrownia Rybnik SA
Diagnozowanie problemów użytkowników i rozwiązywanie tych z kategorii "do 5 minut", administracja obiektami w Active Directory, czynny udział w wydzielaniu się Nokia Siemens Networks i Siemens Enterprise Communications z infrastruktury Siemens Sp. z o.o., bieżące kontakty z zespołami kooperującymi w Niemczech, Finlandii, Irlandii.
Contact Center sp. z o. o.
Konsultant techniczny dla usługi Neostrada TP
Telefoniczne wsparcie użytkowników usługi Neostrada TP w kwestii instalacji, konfiguracji i problemów technicznych.
Logo
Pracownik biurowy/fizyczny
Max-Tool II S.C
Utrzymywanie kontaktu z dostawcami zagranicznymi (Niemcy, Tajwan, Chiny – poznanie incoterms). Organizowanie importu towarów z Azji. Obsługa poczty elektronicznej. Opieka techniczna nad komputerami i siecią w firmie. Prace magazynowe.
Coface Intercredit Poland Sp. z o.o.
Pracownik biurowy
Obsługa zlecenia dot. przetargów publicznych dla dużego, polskiego banku. Telefoniczne uzyskiwanie publicznych informacji od Urzędów. Obsługa sekretariatu: książka pocztowa, fax, telefon. Wprowadzanie danych do bazy.
Logo
Tłumacz
Samozatrudnienie
Dorywcze tłumaczenia artykułów naukowych z języka angielskiego na polski. Tematyka biologiczno-historyczna.
Tom Sp. z o.o.
Właściciel, handlowiec
Tom
Jednoosobowa działalność gospodarcza w branży jubilerskiej, polegająca na pośredniczeniu pomiędzy importerami/producentami, a sklepami, salonami jubilerskimi oraz złotnikami. Szczególnym osiągnięciem jest wzięcie udziału w Międzynarodowych Targach Biżuterii i Zegarków w Warszawie. Firma została zawieszona w styczniu 2003 z powodu zbyt wysokich kosztów przy stale malejącym popycie na oferowane artykuły (biżuterię tytanową, zegarki, elementy wystawiennicze, opakowania).

Szkolenia i kursy

- MS-20341 Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013
- MS-6294 Planning and Managing Windows 7 Desktop Deployments and Environments
- certyfikat ECDL (nr. PL-0101835)
- szkolenie "Trudne sytuacje w obsłudze klienta" (Kalkstein Sp. z o.o.)

Edukacja

Logo
informatyka, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk

Zainteresowania

- komputery i nowości z dziedziny elektroniki i telekomunikacji
- gry komputerowe
- motoryzacja i jazda samochodem
- muzyka, karaoke

Inne

Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w jeździe po Warszawie i w trasie od 2000 roku.

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
2 plusy
Administracja  Windows Server 2008
Administracja Windows Server 2008
Grupa ludzi którzy chcą się dowiedzieć więcej na temat możliwości Windows Server 2008
Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo IT -- IHACK.pl
Bezpieczeństwo danych w Internecie spędza sen z powiek specjalistom i przeciętnym użytkownikom. Każdy z nas może niespodziewanie stać się ofiarą ataku hakera. A tu mamy wielu hakerów wśr&oac
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
IT Warszawa
IT Warszawa
Grupa dla osób związanych z branżą IT w Warszawie i nie tylko
MS Exchange
MS Exchange
Grupa uzytkowników i administratorów MS Exchange
Pracownicy HELPDESK u
Pracownicy HELPDESK u
Grupa skupiająca wszystkich pracowników Helpdesk - u lub Service Desk - u.
RYNEK IT
RYNEK IT
Firmy i specjaliści rynku IT
Sieci Komputerowe
Sieci Komputerowe
Wszystko o szeroko pojętej tematyce sieci komputerowych.
Support
Support
Grupa dla ludzi związanych z wsparciem i pomocą dla pracowników, użytkowników, klientów i innych odbiorców końcowych.
WiFi
WiFi
Wszystko, co jest związane z sieciami bezprzewodowymi.