Wypowiedzi

  • Tomasz Bartkowicz
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie Porównanie systemów Call/Contact Center
    30.01.2008, 09:29

    Witam,
    mam podobne pytanie, ale w zakresie PDSa a dokładnie skuteczosci rozpoznawania połaczeń nieefektywnych, typu błędny numer, zajety numer, połączenie z faksem, sekretarką automatyczną. Jak wyglada skuteczność rozpoznawania takich połaczeń (% skuteczności) zaleznie od producenta rozwiązania (Avaya, Genesys). I jak rozwiązania obu firm radzą sobie z szybkoscią połączenia Konsultanta z Klienem (tu mam na mysli efekt tego typu, ze połaczenie z klietem zostało nawiązane, klient mówi do słachawki halo, a Konsulatnt jeszcze tgo nie słyszy).

  • Tomasz Bartkowicz
    Wpis na grupie moda męska w temacie buty
    11.04.2007, 16:08

    Myśle, ze najwiecej na temat butów ma do powiedzenia Wojciech Cejrowski...... ;)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do