Tomasz Barski

manager branży medycznej

Umiejętności

Strategia biznesowa służba zdrowia Zarządzanie Negocjacje New Business Development Project Management Zarządzanie jakością Planowanie strategiczne Zarządzanie zespołem Obsługa klienta

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

AFFIDEA POLSKA
Dyrektor ds. Jakości, Zgodności i Zarządzania Ryzykiem
Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie polityki jakości oraz narzędzi zarządzania ryzykiem w organizacji, w tym tworzenie i wdrażanie standardów, usprawnianie procesów wewnętrznych, monitorowanie wskaźników jakościowych, współpraca z organami certyfikującymi, dostosowanie procesów i standardów w organizacji do oczekiwań Pacjentów.
Logo
Dyrektor Zarządzający
Care Experts Sp. z o.o.
Uruchomienie i rozwijanie działalności w branży opieki nad osobami starszymi w ramach Grupy Medicover. Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie koncepcji świadczonych usług, strategię i zarządzanie operacyjne spółką.
Logo
Dyrektor Operacyjny
Care Experts Sp. z o.o.
Continuum Care Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzający
Uruchomienie i rozwijanie działalności pierwszej na rynku polskim spółki zajmującej się kompleksową opieką dla osób starszych. Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie koncepcji świadczonych usług, strategię i zarządzanie operacyjne spółką.
Medicover Polska
Dyrektor ds. Medycznych
Odpowiedzialny kompleksowo za definiowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją zasad funkcjonowania całości sieci dostarczania usług Medicover, w szczególności za: model opieki medycznej, rozwój modeli statystyczno-kosztowych, standardy postępowania medycznego, rozwój kadry medycznej, politykę wynagrodzeń personelu medycznego, zasady rekrutacji kadry medycznej, model nadzoru nad postępowaniem lekarskim, politykę profilaktyczną, rozwój usług ze szczególnym uwzględnieniem medycyny pracy, nadzór nad systemem jakości, nadzór nad procesami operacyjnymi, nadzór nad standardami obsługi Klienta i szkoleniami w tym zakresie, nadzór nad umowami z Klientami, , rozwój i wdrażanie informatycznych systemów medycznych, nadzór nad procesem reklamacji (do końca 2007), zarządzanie call center (do końca 2007).
Jacek C.
Jacek C. · przełożony
wystawiono
Bardzo miło wspominam czas, kiedy byłem podwładnym Tomka. Cenie go za rzeczowość i profesjonalizm, a jednocześnie za kulturę jaka panowała w departamencie i miała duży wpływ na efekty pracy. Jednym z nich jest aktualna pozycja Medicover na rynku zdrowotnym.
Medicover Polska
Dyrektor ds Operacyjnych
Odpowiedzialny za: otwarcia nowych Centrów Medicover w zakresie procesu inwestycyjnego, centralne zakupy, prowadzenie baz danych Klientów, nadzór nad jakością w tym zgodność z normą ISO 9000, nadzór nad umowami z Klientami, nadzór nad standardami obsługi oraz szkoleniami w tym zakresie, nadzór nad procesem reklamacji, zarządzanie call center.
Medicover Polska
Kierownik Działu Jakości i Administracji Usług
Odpowiedzialny za: nadzór nad jakością i obsługą Klienta, prowadzenie bazy danych Klientów, redagowanie i interpretację umów oraz szkolenia w tym zakresie, edukację zdrowotną pacjentów.
Logo
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Odpowiedzialny za: jakość usług, rozpatrywanie reklamacji, redagowanie i interpretację umów z Klientami, szkolenia dla personelu dotyczące umów z Klientami, redagowanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla pacjentów.
Medicover Polska
Customer Service Officer
Odpowiedzialny za: rozpatrywanie reklamacji, jakość usług, interpretację umów z Klientami.
Medicover Polska
Przedstawiciel Handlowy

Edukacja

Logo
Podyplomowe Ogólne Studia Menedżerskie MBA, MBA
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
lekarski, magisterskie
Akademia Medyczna w Warszawie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Pomoc w domu i opieka
Opieka nad osobami starszymi

Inne

Interesuję się rozwiązaniami IT, zwłaszcza w medycynie, mam doświadczenie z prowadzenia kilku projektów w tym zakresie.

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
MedicalAssistance
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
MEDYCYNA
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną. OPIEKA ZDROWOTNA ZARZĄDZANIE MARKETING KLINIKI SZPITALE PRZYCHODNIE UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Pharma Market
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Rynek HealthCare
Rynek HealthCare
Grupa dedykowana profesjonalistom sektora służby zdrowia, biotechnologicznego, sprzętu medycznego, logistyki.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.