Umiejętności
Strategia biznesowa
służba zdrowia
Zarządzanie
Negocjacje
New Business Development
Project Management
Zarządzanie jakością
Planowanie strategiczne
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor ds. Jakości, Zgodności i Zarządzania Ryzykiem
Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie polityki jakości oraz narzędzi zarządzania ryzykiem w organizacji, w tym tworzenie i wdrażanie standardów, usprawnianie procesów wewnętrznych, monitorowanie wskaźników jakościowych, współpraca z organami certyfikującymi, dostosowanie procesów i standardów w organizacji do oczekiwań Pacjentów.
Dyrektor Zarządzający
Uruchomienie i rozwijanie działalności pierwszej na rynku polskim spółki zajmującej się kompleksową opieką dla osób starszych. Odpowiedzialny za tworzenie i wdrażanie koncepcji świadczonych usług, strategię i zarządzanie operacyjne spółką.
Dyrektor ds. Medycznych
Odpowiedzialny kompleksowo za definiowanie, wdrażanie i nadzór nad realizacją zasad funkcjonowania całości sieci dostarczania usług Medicover, w szczególności za: model opieki medycznej, rozwój modeli statystyczno-kosztowych, standardy postępowania medycznego, rozwój kadry medycznej, politykę wynagrodzeń personelu medycznego, zasady rekrutacji kadry medycznej, model nadzoru nad postępowaniem lekarskim, politykę profilaktyczną, rozwój usług ze szczególnym uwzględnieniem medycyny pracy, nadzór nad systemem jakości, nadzór nad procesami operacyjnymi, nadzór nad standardami obsługi Klienta i szkoleniami w tym zakresie, nadzór nad umowami z Klientami, , rozwój i wdrażanie informatycznych systemów medycznych, nadzór nad procesem reklamacji (do końca 2007), zarządzanie call center (do końca 2007).
Dyrektor ds Operacyjnych
Odpowiedzialny za: otwarcia nowych Centrów Medicover w zakresie procesu inwestycyjnego, centralne zakupy, prowadzenie baz danych Klientów, nadzór nad jakością w tym zgodność z normą ISO 9000, nadzór nad umowami z Klientami, nadzór nad standardami obsługi oraz szkoleniami w tym zakresie, nadzór nad procesem reklamacji, zarządzanie call center.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
Farmacja/Medycyna
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Lekarze/Opieka medyczna
Pomoc w domu i opieka
Opieka nad osobami starszymi
Inne
Interesuję się rozwiązaniami IT, zwłaszcza w medycynie, mam doświadczenie z prowadzenia kilku projektów w tym zakresie.
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
MedicalAssistance
Grupa ma za zadanie nawiązywania współpracy pomiędzy usługodawcami oraz usługobiorcami w usługach medycznych. Współdziałanie w koordynowaniu w opiece zdrowotnej oraz wzajemnej pomocy.
MEDYCYNA
[i]Grupa ta powstała aby integrować ludzi zawodowo zajmujących się tematyką usług medycznych. Skierowana jest do osób dynamicznych, którzy już posiadają pozycje na rynku usług medycznych
OPIEKA ZDROWOTNA/ ZARZĄDZANIE - KLINIKI - SZPITALE - PRZYCHODNIE - UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Grupa skierowana jest do osób związanych z opieką zdrowotną.
OPIEKA ZDROWOTNA
ZARZĄDZANIE
MARKETING
KLINIKI
SZPITALE
PRZYCHODNIE
UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Rynek HealthCare
Grupa dedykowana profesjonalistom sektora służby zdrowia, biotechnologicznego, sprzętu medycznego, logistyki.