Umiejętności
Microsoft Office
język angielski
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
komunikatywność
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. komunikacji zewnętrznej
Bieżące utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami prasy branżowej i ogólnopolskiej.
Przygotowywanie oraz dystrybucja dla zarządu i kierownictwa spółki codziennego przeglądu mediów ogólnopolskich zawierającego informacje nt. spółki i jej działalności.
Przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych nt. działalności spółki do mediów ogólnopolskich.
Współtworzenie koncepcji marketingowej i PR, dla kompleksowego systemu obrony powietrznej z elementami zwalczania rakiet balistycznych TARCZA POLSKI.
Zarządzanie i aktualizacji witryny internetowej spółki oraz jej profilu w serwisach społecznościowych.
Opracowanie koncepcji wydawnictwa korporacyjnego spółki.
Organizacja wydarzeń promocyjnych i spotkań z redaktorami mediów branżowych i ogólnopolskich.
Nadzór z ramienia spółki nad realizacją programu telewizyjnego NaszaArmia.pl
Opracowanie planów promocji spółki w mediach ogólnopolskich i branżowych.
Organizacja oraz prowadzenie Biura Prasowego podczas imprez targowych i wystawienniczych.
Przygotowywanie oraz dystrybucja dla zarządu i kierownictwa spółki codziennego przeglądu mediów ogólnopolskich zawierającego informacje nt. spółki i jej działalności.
Przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych nt. działalności spółki do mediów ogólnopolskich.
Współtworzenie koncepcji marketingowej i PR, dla kompleksowego systemu obrony powietrznej z elementami zwalczania rakiet balistycznych TARCZA POLSKI.
Zarządzanie i aktualizacji witryny internetowej spółki oraz jej profilu w serwisach społecznościowych.
Opracowanie koncepcji wydawnictwa korporacyjnego spółki.
Organizacja wydarzeń promocyjnych i spotkań z redaktorami mediów branżowych i ogólnopolskich.
Nadzór z ramienia spółki nad realizacją programu telewizyjnego NaszaArmia.pl
Opracowanie planów promocji spółki w mediach ogólnopolskich i branżowych.
Organizacja oraz prowadzenie Biura Prasowego podczas imprez targowych i wystawienniczych.
samodzielny pracownik ds. współpracy międzynarodowej
Badanie i analiza rynków pod kątem aktualnych i nowych wyrobów oraz ich perspektyw rozwojowych.
Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności produktów firmy oraz rozszerzanie oferty handlowej.
Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Współudział w kształtowaniu polityki handlowej i rozwojowej w zakresie produktów cywilnych i wojskowych.
Koordynacja projektu nowego systemu dla polskiej armii we współpracy z partnerem zagranicznym.
Reprezentacja firmy podczas imprez targowych.
Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności produktów firmy oraz rozszerzanie oferty handlowej.
Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Współudział w kształtowaniu polityki handlowej i rozwojowej w zakresie produktów cywilnych i wojskowych.
Koordynacja projektu nowego systemu dla polskiej armii we współpracy z partnerem zagranicznym.
Reprezentacja firmy podczas imprez targowych.
specjalista w biurze współpracy międzynarodowej
Opracowywanie materiałów informacyjnych na temat ogłaszanych przetargów dla spółek członkowskich.
Reprezentowanie Izby podczas imprez targowych.
Redagowanie i tłumaczenie artykułów do biuletynu wydawanego przez Izbę.
Reprezentowanie Izby podczas imprez targowych.
Redagowanie i tłumaczenie artykułów do biuletynu wydawanego przez Izbę.
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Business Intelligence/Data Warehouse
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sektor publiczny
Bezpieczeństwo/Porządek publiczny
Organizacje
Stowarzyszenie Euro-Atlantyckie
Członek Rady
Członek Rady
Grupy
ASG - AirSoft i MILITARIA
Grupa grupująca lud zainteresowany spędzaniem szybko i efektownie wolnego czasu.
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
capital24.tv
Grupa dla ludzi "capitalnych", z "capitalnymi" pomysłami, którzy odwiedzają i rozwijają Capital24.tv
Collegium Civitas
Grupa dla studentów, absolwentów i wszystkich osób związanych z Collegium Civitas.
Indonesia Today
Grupa Indonezja od A do Z jest grupą moderowaną z Indonezji i o Indonezji.Przeznaczoną dla turystów, globtroterów i biznesmenów w kraju nad Wisłą.
Zapraszam.