Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Wydział Zarządzania Kategorią, Trade Marketing Manager (prepaid, akcesoria telefoniczne)
- kreowanie strategii rozwoju kategorii w sieciach handlowych rynku FMCG (startery, doładowania,);
- zarządzanie podległym pracownikiem;
- wprowadzanie i rozwój nowej kategorii akcesoriów do wszystkich kanałów dystrybucyjnych;
- budowanie zasad merchandisingowych oraz standardów ekspozycyjnych w punkcie sprzedaży; prowadzenie projektów CATMAN;
- współpraca z Marketingiem i agencjami w zakresie przygotowania
i wdrożenia ofert oraz spójności komunikacyjnej marek Orange i Nju Mobile; tworzenie materiałów POS;
- analiza pre i post działań promocyjnych (Nielsen, Assecco); ocena funkcjonowania rynku pod kątem aktywności promocyjnych konkurencji.
- zarządzanie podległym pracownikiem;
- wprowadzanie i rozwój nowej kategorii akcesoriów do wszystkich kanałów dystrybucyjnych;
- budowanie zasad merchandisingowych oraz standardów ekspozycyjnych w punkcie sprzedaży; prowadzenie projektów CATMAN;
- współpraca z Marketingiem i agencjami w zakresie przygotowania
i wdrożenia ofert oraz spójności komunikacyjnej marek Orange i Nju Mobile; tworzenie materiałów POS;
- analiza pre i post działań promocyjnych (Nielsen, Assecco); ocena funkcjonowania rynku pod kątem aktywności promocyjnych konkurencji.
Trade Marketing, Category Development Specialist /Point of Purchase Activation Specialis
- analiza rozwoju i trendów w kategorii w kanałach sprzedaży, optymalizacja asortymentu kategorii (marki: Nescafe, Winiary, Maggi, KitKat, Lion);
- analiza aktualnej sytuacji na rynku detalicznym z perspektywy kanałów sprzedaży;
- rekomendacja planogramów oraz rozwiązań merchandisingowych bazujących na danych sprzedażowych oraz badaniach zwyczajów konsumencko- zakupowych;
- organizacja promocji produktów wszystkich marek Nestle
w punktach sprzedaży;
- analiza efektywności działań promocyjnych; ocena funkcjonowania rynku pod kątem aktywności promocyjnych konkurencji;
- organizacja promocji Tailor Made, Buy & Get, degustacji, samplingów, loterii i konkursów;
- kreacja materiałów POS, zatowarowanych standów;
- tworzenie planów aktywności w procesach zintegrowanego planowania w ramach powierzonego budżetu.
- analiza aktualnej sytuacji na rynku detalicznym z perspektywy kanałów sprzedaży;
- rekomendacja planogramów oraz rozwiązań merchandisingowych bazujących na danych sprzedażowych oraz badaniach zwyczajów konsumencko- zakupowych;
- organizacja promocji produktów wszystkich marek Nestle
w punktach sprzedaży;
- analiza efektywności działań promocyjnych; ocena funkcjonowania rynku pod kątem aktywności promocyjnych konkurencji;
- organizacja promocji Tailor Made, Buy & Get, degustacji, samplingów, loterii i konkursów;
- kreacja materiałów POS, zatowarowanych standów;
- tworzenie planów aktywności w procesach zintegrowanego planowania w ramach powierzonego budżetu.
Sales KA, Customer Category Development Specialist -Nescafe,Winiary ( Key Account Manager)
- zarządzanie sprzedażą kategorii do dedykowanych klientów kluczowych (Carrefour, Auchan, Real);
- przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji;
- prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci;
- inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów;
- przygotowanie bieżących raportów postewaluacji promocji, statystyk, prognoz i analiz sprzedażowych;
- planowanie, rozliczanie wydatków oraz aktywności promocyjnych w ramach powierzonych budżetów;
- prowadzenie negocjacji kontraktu rocznego.
- przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji;
- prezentacja, wprowadzanie nowości produktowych do listy asortymentowej sieci;
- inicjowanie i koordynowanie projektów zarządzania kategorią u klientów;
- przygotowanie bieżących raportów postewaluacji promocji, statystyk, prognoz i analiz sprzedażowych;
- planowanie, rozliczanie wydatków oraz aktywności promocyjnych w ramach powierzonych budżetów;
- prowadzenie negocjacji kontraktu rocznego.
PR & Marketing Partner
- tworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych (programy lojalnościowe);
- współtworzenie budżetu marketingowego;
- organizacja konferencji firmowych, imprez okolicznościowych
oraz udziału firmy w wydarzeniach branżowych;
- koordynowanie procesu szkoleń (wsparcie zarządu w definiowaniu potrzeb szkoleniowych, organizacja i administrowanie procesem realizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych).
- współtworzenie budżetu marketingowego;
- organizacja konferencji firmowych, imprez okolicznościowych
oraz udziału firmy w wydarzeniach branżowych;
- koordynowanie procesu szkoleń (wsparcie zarządu w definiowaniu potrzeb szkoleniowych, organizacja i administrowanie procesem realizacji szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych).
Supply Chain, Specjalista ds. Obsługi Klienta
- obsługa strategicznych klientów (uczestnictwo w negocjacjach logistycznych m.in. sieci Tesco i Auchan);
- przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji;
- zarządzanie procesem Master Data produktów, rabatami cenowymi oraz produktami limitowanymi;
- współuczestnictwo w procesie Forecast;
- realizacja zamówień; administracja kartami produktów (tworzenie, weryfikacja poprawności, wprowadzanie w SAP).
- przygotowanie, implementacja i egzekucja kalendarza promocji;
- zarządzanie procesem Master Data produktów, rabatami cenowymi oraz produktami limitowanymi;
- współuczestnictwo w procesie Forecast;
- realizacja zamówień; administracja kartami produktów (tworzenie, weryfikacja poprawności, wprowadzanie w SAP).
Szkolenia i kursy
- Nielsen Answers;
- Dunnhumby
-„Visual Basic - Excel”;
-„Zarządzenie czasem- efektywność projektów”;
-„Psychologiczne aspekty windykacji należności (negocjacje windykacyjne)”;
-„7 Nawyków Skutecznego Działania” (Franklin Covey);
-„Safe Fleet”- kurs techniki jazdy samochodem w warunkach ekstremalnych.
- Dunnhumby
-„Visual Basic - Excel”;
-„Zarządzenie czasem- efektywność projektów”;
-„Psychologiczne aspekty windykacji należności (negocjacje windykacyjne)”;
-„7 Nawyków Skutecznego Działania” (Franklin Covey);
-„Safe Fleet”- kurs techniki jazdy samochodem w warunkach ekstremalnych.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Psychologia społeczna, rozwojowa; CSR- Corporate Socjal Responsibility; literatura popularno-naukowa; podróże; muzyka.
Organizacje
Zespół Kuratorski przy Sądzie Rejonowym w Zwoleniu
- uczestnictwo w dozorach; przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
Policyjna Izba Dziecka w Radomiu.
- prowadzenie zajęć edukacyjnych; opieka oraz animacja czasu wolnego nieletnich.
- uczestnictwo w dozorach; przeprowadzanie wywiadów środowiskowych.
Policyjna Izba Dziecka w Radomiu.
- prowadzenie zajęć edukacyjnych; opieka oraz animacja czasu wolnego nieletnich.
Inne
Biegła obsługa systemu MFG Pro, JDE oraz SAP;
Lotus Notes, MS Outlook, Word, Excel (Visual Basic), Power Point, Internet Explorer.
Praca magisterska: „Corporate Social Responisibility w Polsce”, obroniona na ocenę celującą.
Praca licencjacka: „Obraz rodziców w percepcji skazanych”, obroniona na ocenę bardzo dobrą.
Lotus Notes, MS Outlook, Word, Excel (Visual Basic), Power Point, Internet Explorer.
Praca magisterska: „Corporate Social Responisibility w Polsce”, obroniona na ocenę celującą.
Praca licencjacka: „Obraz rodziców w percepcji skazanych”, obroniona na ocenę bardzo dobrą.