Tomasz Adam Zawadka

lider sekcji w dziale rozwoju projektów, Sekurit Saint-Gobain
Żary, lubuskie

Umiejętności

AutoCAD

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
lider sekcji w dziale rozwoju projektów
Sekurit Saint-Gobain
Prowadzenie projektów dla nowych uruchomień rynku pojazdów szynowych i samochodów osobowych zgodnie z ISO/TS 16949, VDA 6.1, Przygotowywanie dokumentacji APQP i PPAP (plan kontroli, FMEA, flow chart, procedury kontroli I pracy), udział w auditach klientów, wyjazdy I dyskusja z kilentem w sprawach reklamacji, praca z głównymi klientami: Siemens, Alstom, Bombardier, Bode, koleje niemieckie(DB), SNCF (koleje francuskie), SNCB (koleje belgijskie), prowadzenie projektu uzyskania kwalifikacji DB i SNCB (12.2004 uzyskana kwalifikacja od DB, 05.2005 uzyskana kwalifikacja od SNCB), przełom 2001/2002 przygotowanie dokumentacji technologicznej pod uruchomienie nowej linii produkcyjnej do izolowania szyb, przygotowywanie programów obróbczych pod maszyny do cięcia i obróbki krawędzi szkła (praca na programach CATIA wersja.4, AutoCad), w chwili obecnej przygotowywanie dokumentacji technologicznej pod linię produkcyjną do laminacji szyb, prowadzenie projektu uzyskania kwalifikacji dla SNCF (koleje francuskie), prowadzenie projektu uruchomienia szyby do nowej wersji samochodu Audi Le Mans, prowdzenie projektu CRH3 do superszybkiego pociągu w Chinach, prowadzenie projektu AGC do kolei regionalnych we Francji.
Od 2012 uzyskanie certyfikatu Europejskiego Inżyniera Klejenia wg DIN 6701 i nadzór nad klejeniem okien do pojazdów szynowych

Szkolenia i kursy

01.2001
Bystronic
Programowanie i optymalizacja maszyny do cięcia szkła Bystronic przy użyciu programu XCUT2000

11.2001-02.2002
Zetom
Systemy jakości ISO 9001, QS-9000, ISO/TS 16949, VDA 6.1, techniki rozwiązywania problemów jakościowych, FMEA, APQP,PPAP, SPC,MSA

07.2004
Project Management Center
Zarządzanie projektami

12.2004
Zetom
System jakości wg ISO/TS 16949:2002

01.2004-05.2005
Ernst & Young Academy of Business
Akademia menadżera

05.2005
Yes-Consensus
Szkolenie z zakresu oceny pracowników

07.2006
Pronost
Zaawansowane planowanie jakości wyrobu APQP wg wymagań normy ISO/TS 16949:2002

11.2006
House of skills
Komunikacja interpersonalna

07.2007
Profirma
Trening umiejętności kierowniczych

09.2007
Pronost
Statystyczne sterowanie procesem SPC z elementami narzędzi jakości

09.2008
LP Products-Centrum Szkoleń i Kalibracji
Wymiarowanie i tolerowanie oraz interpretacja rysunku technicznego zgodnie ze standardami ISO

10.2008
Kalkstein
Zarządzanie projektami

12.2008
Altkom
Zaawansowane możliwości programu AutoCAD LT

2008-2009
Linguaviva
kurs j.francuskiego na poziomie elementaire

10.2010
Pronost
Analiza potencjalnych wad i ich skutków FMEA

2010-2011
Centrum Edukacji Lingwistycznej CEL
kurs j. niemieckiego na poziomie B2 (120 godzin)

03.2011
Office Expert
Project Expert 02 - MS Project - poziom zaawansowany

06.2011
TUV SUD
Auditor wewnętrzny standardu IRIS

07.2011
TUV Rheinland
Wymagania systemu zarządzania jakością w przemyśle motoryzacyjnym wg ISO/TS 16949:2009

09.2011-05.2012
Fraunhofer IFAM
European Adhesive Engineer (EAE) acc. DIN 6701

10.2012
Dow Automotive Systems
Dow Automotive Systems Rail Summit in Schkopau

04.2013
TUV NORD
Aspects for welding acc.15085

11.2013
Saint-Gobain
Train the trainers

03.2014
Akzo Nobel
Szkolenie z zakresu farb proszkowych

Edukacja

Logo
zarządzanie i marketing, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Inżynieria
Motoryzacja

Zainteresowania

piłka nożna, bilard, szachy

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
INCENTIVE Indonezja
INCENTIVE Indonezja
Przygoda, partnerstwo, integracja oraz wspaniala zabawa i przygoda. Wyjazdy wypoczynkowe, wyprawy i aktywne programy dla grup.