Umiejętności
Microsoft Office
Języki
słowacki
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Team Manager
SITEL Polska Sp. z o.o.
Praca na stanowisku Team Manager w Sitel Polska na projekcie technicznym – implementacja projektu, zarządzanie podległym zespołem 40 agentów, opracowywanie harmonogramów pracy (grafików), przygotowywanie raportów za pomocy Avaya CMS programu oraz MS Excel. Od 5/2008 DRP Officer na projekcie technicznym – opracowywanie i wdrażanie procedur pozwalających na przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym lub minimalizujących ich skutki.
Customer Service Professional
SITEL Polska Sp. z o.o.
Praca w międzynarodowej korporacji Sitel Polska na stanowisku CSP(Customer Service Professional) w języku słowackim. Zakres obowiązków: budowanie brandu klienta i prowadzenie telemarketingowych kampanii (światowy lider klasy CRM-Customer Relationship Management oraz ERP-Enterprise Recourse Planning), określenie potencjału biznesowego wybranych klientów, weryfikacja danych w systemie CRM.
Szkolenia i kursy
Six Sigma Yellow Belt Training,
COPC (High Performance Management Techniques) training,
Financial Forecasting Training
Variance Based Management
COPC (High Performance Management Techniques) training,
Financial Forecasting Training
Variance Based Management
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
jazda rowerem szosowym oraz MTB, bieganie, pilka nozna
Grupy
OCHRONA ŚRODOWISKA
Zainteresowani ochroną środowiska, kontaktami w branzy wymiana informacji - znajdą tu miejsce dla siebie
Six Sigma
Grupa dla osób zajmujących się doskonaleniem procesów biznesowych wg jednej z wiodących metod.