Języki
angielski
dobry
chiński
dobry
polski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Szkoły
Szkoła Języka Chińskiego 好朋友 HAOPENGYOU
Dyrektor Szkoły odpowiedzialny jest za:
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji pedagogicznej (dzienniki zajęć, raporty),
- reprezentowanie szkoły na zewnątrz.
- współtworzenie programu/ów nauki na poszczególnych poziomach,
- zatwierdzanie programu/ów nauczania i stosowanych metod,
- systematyczną kontrolę poziomu nauczania,
-sprawowanie opieki metodycznej,
- sprawowanie kontroli merytorycznej nad działalnością szkoły,
- hospitację zajęć,
- nadzorowanie realizacji programu.
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji pedagogicznej (dzienniki zajęć, raporty),
- reprezentowanie szkoły na zewnątrz.
- współtworzenie programu/ów nauki na poszczególnych poziomach,
- zatwierdzanie programu/ów nauczania i stosowanych metod,
- systematyczną kontrolę poziomu nauczania,
-sprawowanie opieki metodycznej,
- sprawowanie kontroli merytorycznej nad działalnością szkoły,
- hospitację zajęć,
- nadzorowanie realizacji programu.
Szkolenia i kursy
Edukacja
• 2000- 2004 Mgr. Uniwersytet TamKang (Taipei)
Dyplom nauczania języka angielskiego jako drugiego języka (TESOL)
• 2003 certyfikat nauczania chińskiego jako obcego języka
Chengchi Uniwersytet (Tajpej)
• 2004-2005 Mgr. Lancaster Uniwersytet (Anglia)
- socjologia (Społeczeństwo i gospodarka Track)
• 2006 - 2011 Doktorant , Warszawa , Polska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Socjologii
• 2000- 2004 Mgr. Uniwersytet TamKang (Taipei)
Dyplom nauczania języka angielskiego jako drugiego języka (TESOL)
• 2003 certyfikat nauczania chińskiego jako obcego języka
Chengchi Uniwersytet (Tajpej)
• 2004-2005 Mgr. Lancaster Uniwersytet (Anglia)
- socjologia (Społeczeństwo i gospodarka Track)
• 2006 - 2011 Doktorant , Warszawa , Polska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Socjologii
Edukacja
Socjologia, doktorat
Uniwersytet Warszawski
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Inne
Nagrody i uprawnienia pedagogiczne
• 2002 Stypendium Brougham dr Doris
• 2003 Certyfikat nauczania chińskiego jako drugiego języka, język chiński Center National Chengchi Uniwertytet
• 2006 Stypendium Rządu Polskiego w Studium Języka Polskiego w Łodzi
• 2006-2011 Stypendium Rządu Polskiego na Uniwertytcie Warszawskim, Studia Doktoranckie , Instytut Socjologii
Publikacje
Lee, T.Y. (2007). "Studium międyzkulturowe na temat konfucjańskiej zasady orientacji długoterminowej w pracy , czyli wschodnioazjatyccy (tajwańscy) menedżrowie a polscy pracownicy", Studia i Materiały, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski, p.110-115.
Lee, T.Y. (2008). "Międzykulturowe badania na temat długoterminowej orientacji Konfucjusza w miejscu pracy: Wschodniej Azji (z Tajwanu) menadżerów zarządzających w porównaniu do polskich pracowników", w kierunku tradycji konfucjańskiej New Century, Uniwersytet Jagielloński, p.103-110.
Lee, T. Y. (2009). "Przekrój międzykulturowy zasady kolektywizmu i indywidualizmu w miejscu pracy na przykładzie menedżerów z Tajwanu w porównaniu z polskimi pracownikami ", Chiny i japonia, Wydawnictwo Uniwertytetu łódzkiego, str. 77-88.
praca magisterska: Przekrój międzykulturowy oraz strategie kształcenia przez anglojęzycznych nauczycieli i osoby uczące się języka angielskiego, styczeń (2004)
praca magisterska: Przekrój międzykulturowy zasady indywidualizmu i kolektywizmu w miejscu pracy - studium przypadku Polska, październik (2005)
praca robocza: Międzykulturowego Studium Zarządzania w wielokulturowym miejscu pracy: Polska- Europa Wschodnia i Azja Kraj (Tajwan) w Instytucie Socjologii (UW)
• 2002 Stypendium Brougham dr Doris
• 2003 Certyfikat nauczania chińskiego jako drugiego języka, język chiński Center National Chengchi Uniwertytet
• 2006 Stypendium Rządu Polskiego w Studium Języka Polskiego w Łodzi
• 2006-2011 Stypendium Rządu Polskiego na Uniwertytcie Warszawskim, Studia Doktoranckie , Instytut Socjologii
Publikacje
Lee, T.Y. (2007). "Studium międyzkulturowe na temat konfucjańskiej zasady orientacji długoterminowej w pracy , czyli wschodnioazjatyccy (tajwańscy) menedżrowie a polscy pracownicy", Studia i Materiały, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski, p.110-115.
Lee, T.Y. (2008). "Międzykulturowe badania na temat długoterminowej orientacji Konfucjusza w miejscu pracy: Wschodniej Azji (z Tajwanu) menadżerów zarządzających w porównaniu do polskich pracowników", w kierunku tradycji konfucjańskiej New Century, Uniwersytet Jagielloński, p.103-110.
Lee, T. Y. (2009). "Przekrój międzykulturowy zasady kolektywizmu i indywidualizmu w miejscu pracy na przykładzie menedżerów z Tajwanu w porównaniu z polskimi pracownikami ", Chiny i japonia, Wydawnictwo Uniwertytetu łódzkiego, str. 77-88.
praca magisterska: Przekrój międzykulturowy oraz strategie kształcenia przez anglojęzycznych nauczycieli i osoby uczące się języka angielskiego, styczeń (2004)
praca magisterska: Przekrój międzykulturowy zasady indywidualizmu i kolektywizmu w miejscu pracy - studium przypadku Polska, październik (2005)
praca robocza: Międzykulturowego Studium Zarządzania w wielokulturowym miejscu pracy: Polska- Europa Wschodnia i Azja Kraj (Tajwan) w Instytucie Socjologii (UW)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Chiny Biznes 中波商务
Chiny.biz Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Szkoła Języka Chińskiego
Nasza szkoła pragnie zapewnić naszym studentom warunki do nauki chińskiego oraz pierwsze kontakty z tradycją i kulturą chińską . W związku z tym nasi studenci będą uczestniczyć w różnych wydarzeniach