Ting Yu Li

Dyrektor Szkoły Języka Chińskiego
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
chiński
dobry
polski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Szkoły
Szkoła Języka Chińskiego 好朋友 HAOPENGYOU
Dyrektor Szkoły odpowiedzialny jest za:
- nadzorowanie prowadzenia dokumentacji pedagogicznej (dzienniki zajęć, raporty),
- reprezentowanie szkoły na zewnątrz.

- współtworzenie programu/ów nauki na poszczególnych poziomach,
- zatwierdzanie programu/ów nauczania i stosowanych metod,
- systematyczną kontrolę poziomu nauczania,
-sprawowanie opieki metodycznej,
- sprawowanie kontroli merytorycznej nad działalnością szkoły,
- hospitację zajęć,
- nadzorowanie realizacji programu.

Szkolenia i kursy

Edukacja
• 2000- 2004 Mgr. Uniwersytet TamKang (Taipei)
Dyplom nauczania języka angielskiego jako drugiego języka (TESOL)
• 2003 certyfikat nauczania chińskiego jako obcego języka
Chengchi Uniwersytet (Tajpej)
• 2004-2005 Mgr. Lancaster Uniwersytet (Anglia)
- socjologia (Społeczeństwo i gospodarka Track)
• 2006 - 2011 Doktorant , Warszawa , Polska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Socjologii

Edukacja

Logo
Socjologia, doktorat
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkoły

Inne

Nagrody i uprawnienia pedagogiczne
• 2002 Stypendium Brougham dr Doris
• 2003 Certyfikat nauczania chińskiego jako drugiego języka, język chiński Center National Chengchi Uniwertytet
• 2006 Stypendium Rządu Polskiego w Studium Języka Polskiego w Łodzi
• 2006-2011 Stypendium Rządu Polskiego na Uniwertytcie Warszawskim, Studia Doktoranckie , Instytut Socjologii
Publikacje
Lee, T.Y. (2007). "Studium międyzkulturowe na temat konfucjańskiej zasady orientacji długoterminowej w pracy , czyli wschodnioazjatyccy (tajwańscy) menedżrowie a polscy pracownicy", Studia i Materiały, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawski, p.110-115.
Lee, T.Y. (2008). "Międzykulturowe badania na temat długoterminowej orientacji Konfucjusza w miejscu pracy: Wschodniej Azji (z Tajwanu) menadżerów zarządzających w porównaniu do polskich pracowników", w kierunku tradycji konfucjańskiej New Century, Uniwersytet Jagielloński, p.103-110.
Lee, T. Y. (2009). "Przekrój międzykulturowy zasady kolektywizmu i indywidualizmu w miejscu pracy na przykładzie menedżerów z Tajwanu w porównaniu z polskimi pracownikami ", Chiny i japonia, Wydawnictwo Uniwertytetu łódzkiego, str. 77-88.
praca magisterska: Przekrój międzykulturowy oraz strategie kształcenia przez anglojęzycznych nauczycieli i osoby uczące się języka angielskiego, styczeń (2004)

praca magisterska: Przekrój międzykulturowy zasady indywidualizmu i kolektywizmu w miejscu pracy - studium przypadku Polska, październik (2005)

praca robocza: Międzykulturowego Studium Zarządzania w wielokulturowym miejscu pracy: Polska- Europa Wschodnia i Azja Kraj (Tajwan) w Instytucie Socjologii (UW)

Grupy

17 wszystkich wypowiedzi
5 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Chiny Biznes 中波商务
Chiny Biznes 中波商务
Chiny.biz Import z Chin, produkcja w Chinach. V-Trust: kontrola jakości w Chinach, usługi inspekcyjne w Chinach, obsługa importu z Chin
Chiny
Chiny
"Państwo Środka", jego tajemnice, historia, ciekawe miejsca i wiele innych...
Szkoła Języka Chińskiego
Szkoła Języka Chińskiego
Nasza szkoła pragnie zapewnić naszym studentom warunki do nauki chińskiego oraz pierwsze kontakty z tradycją i kulturą chińską . W związku z tym nasi studenci będą uczestniczyć w różnych wydarzeniach