Teresa Dworzyńska

Teresa Dworzyńska

Financial Analyst, CBRE Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CBRE Sp. z o.o.
Financial Analyst
Colliers International
specjalista do spraw rozliczeń
Finance Specialist: cooperating with the property managers in financial matters relating to their buildings such as: issuing all invoices to tenants, controlling the management operational costs, updating operational costs list, participation in preparing operational budgets, preparing service charge reconciliations, cooperating with external accountancy offices and banks (bank transfers), calculating required security to lease agreements, preparing monthly, quarterly and yearly reports, preparing financial data required by clients, explanation all financial issues concerning service charges; working for 3 international clients on five office buildings located in Warsaw, Wroclaw and Poznan. Working on Excel and Archibus system.
Savills Sp. z o.o
Specjalista ds. rozliczeń
praca w dziale zarządzania nieruchomościami: wystawianie faktur, refaktur i korekt, windykacja należności, wystawianie wezwań do zapłaty, bieżąca kontrola/wyjaśnianie rozrachunków z dostawcami i najemcami, uzgadnianie sald, rejestracja dokumentów kosztowych i przychodowych – prowadzenie ewidencji, rozliczenia miesięczne i roczne kosztów eksploatacyjnych, indeksacje czynszów, raportowanie miesięczne dla klienta, raportowanie miesięczne i bieżące na wewnętrzne potrzeby spółki, przygotowywanie zestawień finansowych wymaganych przez klienta, kontrola nad przygotowaniem deklaracji i płatności dot. podatku od nieruchomości, współpraca z bankami (bankowość elektroniczna), dokonywanie płatności (w tym kontrola i akceptacja kosztów), współpraca z zewnętrznym biurem księgowym, korespondencja z najemcami i dostawcami, codzienna współpraca z zarządcą nieruchomości
Castorama Polska
Księgowa
księgowanie faktur zakupowych i korekt w systemie magazynowym, księgowanie sprzedaży w systemie finansowo-księgowym, ewidencja danych sprzedażowych w Excel, miesięczne zestawienia sprzedaży i wyjaśnianie różnic, współpraca z działem produktu w zakresie poprawności cen, współpraca z działem logistyki w zakresie zgodności przyjęć towarów z zamówieniami, wystawianie not debetowych do niezgodności przyjęć i wyjść towarów oraz ich anulacje, korespondencja z dostawcami, księgowanie raportów kasowych, bieżąca kontrola nad poprawnością dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym oraz ich zgodności z wewnętrznymi procedurami firmy
Ghelamco Poland Sp. z o. o.
księgowa
fakturowanie sprzedaży, refakturowanie kosztów, indeksacja czynszów, kontrola i rozliczanie umów najmu, księgowanie faktur sprzedaży, zakupu i wyciągów bankowych, kontrola rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, uzgadnianie sald, raporty dotyczące bieżącej sprzedaży, kontakt z najemcami w zakresie wyjaśnień i ustaleń kwestii związanych z kosztami (sposobem rozliczania, indeksacjami, depozytami), bieżąca ewidencja i kontrola kosztów i sprzedaży, sporządzanie bieżących i okresowych raportów i zestawień finansowych w Excel dot. sprzedaży i kosztów w podziale na ich wysokość, rodzaj, projekty; monitoring i analiza zobowiązań i należności - zestawienia dla celów płatności

Szkolenia i kursy

Lipiec 2011: MS Excel 2007- Przegląd narzędzi zaawansowanych „Altkom Akademia S.A.”,
Marzec 2010 – Październik 2010: Kurs dla samodzielnych księgowych „Stowarzyszenie Księgowych w Polsce”
Październik 2006 – Luty 2007: Kurs dla kandydatów na analityka finansowego „Polska akademia rachunkowości S.A.”

Edukacja

Logo
Rachunkowość i Finanse / Wycena nieruchomości, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

Finanse, gra na giełdzie, excel, muzyka, literatura