Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kupiec
» pozyskiwanie nowych dostawców i utrzymywanie stałych relacji
» negocjacje i renegocjacje handlowe
» zamawianie produktów w oparciu o analizy i zaplanowany budżet
» bieżąca analiza trendów i wprowadzanie innowacji
» odpowiedzialność za politykę cenową, zarządzanie marżą
» planowanie i wdrażanie promocji, koordynacja projektów marketingowych
» kontrola sprzedaży, zapasu i alokacji towaru
» współpraca z działem e-commerce pod kątem rozwoju asortymentu
» negocjacje i renegocjacje handlowe
» zamawianie produktów w oparciu o analizy i zaplanowany budżet
» bieżąca analiza trendów i wprowadzanie innowacji
» odpowiedzialność za politykę cenową, zarządzanie marżą
» planowanie i wdrażanie promocji, koordynacja projektów marketingowych
» kontrola sprzedaży, zapasu i alokacji towaru
» współpraca z działem e-commerce pod kątem rozwoju asortymentu
Junior Brand Manager marka Mothercare
- Planowanie i tworzenie planów zakupowych
- Analizy sprzedaży i regularne raportowanie do zarządu
- Sezonowe zamawianie produktów w oparciu o zaplanowany
budżet i analizy (sprzedaży na poziomie produktowym,
zapasu magazynowego, udziału sprzedaży poszczególnych
działów, uzyskiwanej marży)
- Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej na rynek polski,
czeski i słowacki
- Bieżące zarządzanie zmianami cen w oparciu o politykę
cenową, zarządzanie marżą
- Alokacja, dystrybucja i konsolidacja towaru (do 26-ściu
sklepów w Polsce, Czechach i Słowacji)
- Zarządzanie i kontrola stocków magazynowych
- Regularny monitoring i analiza rynku pod względem
konkurencyjności cenowej i produktowej
- Planowanie, wdrażanie promocji i wyprzedaży sezonowych,
współpraca z działem marketingu i agencjami
marketingowymi
- Kontrola „wieku” produktów, koordynacja procesu reklamacji
i uszkodzeń
- Nawiązywanie i negocjowanie warunków współpracy z
dostawcami lokalnymi
- Kontrola obiegu dokumentów importowych
- Współpraca z działem logistyki (prognozy dostaw)
- Analizy sprzedaży i regularne raportowanie do zarządu
- Sezonowe zamawianie produktów w oparciu o zaplanowany
budżet i analizy (sprzedaży na poziomie produktowym,
zapasu magazynowego, udziału sprzedaży poszczególnych
działów, uzyskiwanej marży)
- Tworzenie i wdrażanie polityki cenowej na rynek polski,
czeski i słowacki
- Bieżące zarządzanie zmianami cen w oparciu o politykę
cenową, zarządzanie marżą
- Alokacja, dystrybucja i konsolidacja towaru (do 26-ściu
sklepów w Polsce, Czechach i Słowacji)
- Zarządzanie i kontrola stocków magazynowych
- Regularny monitoring i analiza rynku pod względem
konkurencyjności cenowej i produktowej
- Planowanie, wdrażanie promocji i wyprzedaży sezonowych,
współpraca z działem marketingu i agencjami
marketingowymi
- Kontrola „wieku” produktów, koordynacja procesu reklamacji
i uszkodzeń
- Nawiązywanie i negocjowanie warunków współpracy z
dostawcami lokalnymi
- Kontrola obiegu dokumentów importowych
- Współpraca z działem logistyki (prognozy dostaw)
Manager sklepu Mothercare
- Budowanie i utrzymanie stałych relacji z klientem
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
- Zwiększanie sprzedaży i przekraczanie budżetów sklepu poprzez efektywną kontrolę powierzchni sprzedaży, towaru
- Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi klienta
zgodnie z procedurami wewnętrznymi
(kreatywne podejście do klienta poprzez kreatywne zarządzanie zespołem)
- Korzystanie z wyników sprzedaży i dostępnych raportów w celu właściwego zarządzania towarem
- Aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie wszelkich dodatkowych możliwości promujących produkty, zwiększających sprzedaży jak i świadomość marki wśród klientów.
- Utrzymywanie możliwie najwyższych i najkorzystniejszych standardów w wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami i wytycznymi marki, w celu uwidocznienia wartości i zapewnieniu jej rozpoznawalności.
- Aktywne poszukiwanie metod ograniczania strat w sklepie oraz wprowadzanie ich w życie.
- Identyfikowanie potencjału każdego pracownika i przydzielanie mu dodatkowych obowiązków wspomagających jego dalszy rozwój zawodowy.
- Zapewnienie zgodnego z prawem polskim i regulaminem firmy obiegu dokumentów administracyjnych. ( przygotowywanie dokumentów do księgowości, list obecności, zamówień towaru, prowadzenie procedur zapewniających minimalizowanie strat towaru)
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
- Zwiększanie sprzedaży i przekraczanie budżetów sklepu poprzez efektywną kontrolę powierzchni sprzedaży, towaru
- Utrzymywanie najwyższego poziomu obsługi klienta
zgodnie z procedurami wewnętrznymi
(kreatywne podejście do klienta poprzez kreatywne zarządzanie zespołem)
- Korzystanie z wyników sprzedaży i dostępnych raportów w celu właściwego zarządzania towarem
- Aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie wszelkich dodatkowych możliwości promujących produkty, zwiększających sprzedaży jak i świadomość marki wśród klientów.
- Utrzymywanie możliwie najwyższych i najkorzystniejszych standardów w wizualizacji towaru w sklepie, zgodnych z zasadami i wytycznymi marki, w celu uwidocznienia wartości i zapewnieniu jej rozpoznawalności.
- Aktywne poszukiwanie metod ograniczania strat w sklepie oraz wprowadzanie ich w życie.
- Identyfikowanie potencjału każdego pracownika i przydzielanie mu dodatkowych obowiązków wspomagających jego dalszy rozwój zawodowy.
- Zapewnienie zgodnego z prawem polskim i regulaminem firmy obiegu dokumentów administracyjnych. ( przygotowywanie dokumentów do księgowości, list obecności, zamówień towaru, prowadzenie procedur zapewniających minimalizowanie strat towaru)
Szkolenia i kursy
- British School - kontynuacja nauki j. angielskiego
- komputeryzacja prac biurowych-Prywatne Policealne Studium Informatyczne
- prawo jazdy kategorii B
- komputeryzacja prac biurowych-Prywatne Policealne Studium Informatyczne
- prawo jazdy kategorii B
Edukacja
Specjalizacje
Zakupy
Inne
Zainteresowania
- literatura
- kultura starożytnego Egiptu
- podróże
- moda
- aranżacja wnętrz
- psychologia
- kultura starożytnego Egiptu
- podróże
- moda
- aranżacja wnętrz
- psychologia
Inne
Wewnętrzne szkolenia dotyczące:
- prawa pracy
- efektywnego zarządzania zespołem,
- rozwiązywania konfliktów
- efektywnej komunikacji
- prawa pracy
- efektywnego zarządzania zespołem,
- rozwiązywania konfliktów
- efektywnej komunikacji