Tatiana Urbaś

Dyspozytor, Polski Serwis Kolejowy
Zabrze, śląskie

Umiejętności

Umiejętność pracy wielozadaniowej Umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność pracy w zespole dobra organizacja czasu pracy Szybka adaptacja w nowym środowisku obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, obsługa urządzeń biurowych Chęć i umiejętność szybkiego uczenia się.

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polski Serwis Kolejowy
Dyspozytor
Zakres obowiązków:
Budowanie długofalowych, partnerskich kontaktów z klientami.
Przyjmowanie oraz wprowadzanie zleceń do tabeli ewidencji.
Kontakt z obsługiwanymi klientami, bieżące informowanie klientów w tematach świadczonych usług.
Koordynowanie i nadzorowanie prac rewidentów taboru kolejowego oraz serwisów mobilnych na terenie Polski.
Poprawne przygotowywanie specyfikacji kosztowych za świadczone usługi.
Dbałość o poprawne wystawianie faktur oraz przekazanie do klienta.
Wyszukiwanie dostawców, analiza cen, zakup oraz zaopatrywanie warsztatów serwisowych w potrzebne produkty, materiały, urządzenia, części itp
Logo
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Axell Logistics
Bezpośredni kontakt z obsługiwanymi klientami i rozpoznawanie ich potrzeb, nadzór nad prawidłowymi warunkami przechowywania oraz właściwą obsługą towarów w magazynie, prowadzenie ewidencji magazynowej, w tym kontrola przyjmowania i wydawania towarów w zleceniach, koordynowanie pracą zespołu w DOK, przygotowywanie co miesiąc zestawień przychodów oraz specyfikacji dla księgowości. Współpraca z magazynem oraz innymi oddziałami w Polsce.
Logo
Pracownik administracyjno - biurowy
Maxi Wawrzkiewicz i Wawrzkiewicz
Utrzymywanie na wysokim poziomie relacji z klientami firmy, Koordynowanie procesu przyjęcia zamówień oraz weryfikacja ich poprawności pod względem asortymentowym. Wprowadzanie zamówień do systemu oraz kontrola ich przygotowania. Planowanie transportu pod przygotowaną produkcję oraz wyjaśnianie zaistniałych niezgodności w dostawach. Zarządzanie zespołem kierowców oraz własną flotą pojazdów. Optymalizacja tras oraz kosztów transportu. Nadzór nad zarządzaną flotą pojazdów pod kątem serwisowania oraz napraw. Kontrola płatności klientów oraz udział w działaniach windykacyjnych.
Grupa Raben
Starszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta, kontrola terminowości dostaw z magazynu do odbiorców, wyjaśnianie niezgodności w dostawach z magazynem i klientem, przyjmowanie zwrotów oraz rozpatrywanie reklamacji, awizowanie dostaw do magazynu oraz dbałość o poprawne przyjęcie towaru przez magazyn, wprowadzanie zleceń dystrybucyjnych do systemu oraz kontrola stanów magazynowych pod ich wykonanie, wprowadzanie zleceń produkcyjnych oraz dbałość o terminowe przygotowanie, kontakt z innymi działami (Przyjęcie, Produkcja, Transport) oraz oddziałami firmy w Polsce. Udział w inwentaryzacjach magazynowych. Wprowadzanie nowych klientów do magazynu, dbałość o ustawienia systemowe, fakturowanie oraz kontrola płatności.
Grupa Raben
Specjalista ds obsługi klienta
Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta, kontrola terminowości dostaw z magazynu do odbiorców, awizowanie dostaw do magazynu, dbałość o poprawne przyjęcie towaru przez magazyn, wprowadzanie zleceń dystrybucyjnych do systemu oraz kontrola stanów magazynowych pod ich wykonanie, wprowadzanie zleceń produkcyjnych oraz dbałość o terminowe przygotowanie, kontakt z innymi działami (Przyjęcie, Produkcja, Transport) oraz oddziałami firmy w Polsce. Udział w inwentaryzacjach magazynowych.
Logo
Pracownik biura obsługa klienta
Mister Sp. z o.o.
Mailowa oraz telefoniczna obsługa klienta, przyjmowanie dostaw do systemu SAP, wprowadzanie zleceń dystrybucyjnych oraz kontrola stanów magazynowych pod ich wykonanie, przygotowywanie dokumentów wysyłkowych dla kierowców oraz ich wydawanie, kontrola stanów magazynowych FIFO
Logo
Stażysta w Dziale Obsługi Klienta
Mister Sp.z o.o.
Logo
Pracownik produkcji
Mister Sp. z o .o

Szkolenia i kursy

- Śląska Kuźnia Kadr--Szkolenie „Profesjonalna obsługa Klienta”--Certyfikat Profesjonalnej obsługi Klienta
- Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości-- Szkolenie „Obsługa klienta z elementami komunikacji”
- Europejski Fundusz Społeczny--Szkolenie audytorów systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000--
Certyfikat Audytora Wewnętrznego norm serii ISO 9000:2000

Edukacja

Logo
Inżynieria Środowiska w Energetyce i Motoryzacji, magisterskie
Politechnika Śląska w Gliwicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Obsługa klienta
Inne

Zainteresowania

fitness, film, taniec, muzyka