Taras Kubrak

spacjalista ds. obsługi klienta (już nie pracuje w tej firmie), Grupa IT SA
gdański, pomorskie

Umiejętności

excel Word PRAWO JAZDY B+C

Języki

ukraiński
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
rosyjski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Grupa IT
Specjalista ds. obsługi klienta
• odpowiedzialny za obsługę klientów angielskiej, rosyjskiej, ukraińskiej i polskiej stron serwisu;
• zrealizował 3 miesięczny projekt po stworzeniu strony serwisu wellbid.com w języku ukraińskim;
• zainicjował i doprowadziłem działania do podpisania umowy współpracy spółki z operatorem
płatności Dengi-Online na rynek rosyjski, co umożliwili otrzymanie płatności od klientów z Rosji;
• zaprojektował jednolity system cennika usług dla polskiego i wszystkich innych 19 rynków
zagranicznych, który został przyjęty przez zarząd spółki.
Polpharma
Mł. specjalista ds. eksportu i obsługi klienta (praca na zastępstw.)
obsługiwał cały cykl produkcji leków: od przyjmowania zamówień, planowanie, organizacja odbioru
towaru, po przekazanie certyfikatów i fakturowanie;
Logo
Konsultant ds. sprzedaży
CSA - CELEBRITY SPEAKERS SP. z o.o.
• aranżacja wystąpień znanych ekonomistów, polityków, gwiazd, biznes liderów ze świata i
Polski do Rosji;
Thomson Reuters
Analityk działu wyników prognozowanych Estimates
• odpowiedzialny za uzupełnienie prognozowanych przez zewnętrznych brokerów danych wyników
finansowych w produktach Thomson Reuters dla spółek giełdowych z krajów Europy;
• przeszedł 3 moduły Thomson Reuters egzaminu GCP(General Certificate Program) wiedzy finansowej
FOTA S.A.
Kontroler finansowy spółek zagranicznych
• przeprowadzał kontrole finansową rezultatów działalności operacyjnej zależnej Ukraińskiej spółki
zagranicznej grupy kapitałowej poprzez systematyczne wyjazdy służbowe do jej siedziby na Ukrainie.
Thomson Reuters
Starszy Analityk kontroli jakości Danych EMEA I&A Fundamentals Content
• wyszkolił 20 nowych pracowników, przeprowadzając kilka 3 tygodniowych przygotowawczych
szkolenia niezbędne do wykonywania pracy w dziale analizy danych finansowych spółek;
• sprawdzał zespół 8-10 analityków danych w zakresie kontroli jakości i dokładności zbieranych danych
finansowych;
• wydelegowany na spotkanie z członkiem zarządu Quercus TFI z celem zapoznania się z problemami i
opiniami klienta dotyczące produktów dla przekazania ich w zespole;
• odpowiedzialny za rozwiązywanie problemy klientów, związanych z produktami finansowymi;
• tworzył i zarządzał kontami dostępu pracowników do produktów finansowych Thomson Reuters;
• odpowiedzialny za kontakt z giełdami papierów wartościowych oraz emitentami papierów
wartościowych z Rosji, Ukrainy, Kazachstanu oraz krajów Skandynawskich;
• zrealizował półroczny projekt dodania danych finansowych 100 największych Ukraińskich spółek
Logo
Specjalista ds. kredytów dla przedsiębiorców i firm
ProCredit Bank
• pozyskał i udzielił kredytów dla 110 klientów na łączną kwotę 360 tys. USD;
• za osiągnięcia w pracy nagrodzony złotym zegarkiem kierownictwem banku.

Szkolenia i kursy

• Arkusz kalkulacyjny Excel
• 15 dniowe szkolenia „Trening umiejętności osobistych”

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Narodowy Uniwersytet Lwowski im. Iwana Franka \\(Ukraina\\)

Specjalizacje

Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Bankowość
Bankowość detaliczna
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne

Zainteresowania

fotografia reportażowa, uprawiam tenis, boks, maratony rowerowe, posiadam certyfikat masażysty.

Organizacje

DZIAŁALNOŚĆ LIDERSKA:
• współorganizator Green Team w ramach pracy w Thomson Reuters (zaprojektował logotyp
korporacyjnej eco-torebki, która została wyprodukowana w 1000 egzemplarzy)
• przewodniczący Wiosennej Konferencji LC AIESEC Gdańsk w Sztutowie
• koordynator pozarządowej organizacji „Ekonomiczna Elita Miasta Lwowa”
• współzałożyciel spółki kredytowej ”Młodzieżowa Spółka Kredytowa” we Lwowie
• współorganizator konferencji PPGB (Principles of Progressive Global Business)
• Dyrektor Finansowy oraz Vice-Prezydent ds. Finansów LC AIESEC Lviv

Inne

UMIETNOSCI I ZAINTERESOWANIE
• aplikacje komputerowe: systemy operacyjne Windows, Linux, Apple Macintosh OS, produkty pakietu Open
Office oraz MS Office, zwłaszcza Excel (certyfikat), Outlook, Photoshop. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
• cechy osobiste: pracowitość, sumienność, kreatywność, zdolności analityczne, dobra organizacja pracy własnej,
umiejętność pracy w zespole;
• czynne prawo jazdy kategoria „B” i „C”;