Języki
angielski
dobry
francuski
dobry
polski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
![Qumak-sekom](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
specjalista ds. marketingu - Pion Integracji Systemowej
planowanie i budżetowanie działalności pionu
współpraca z partnerami, budżety partnerskie
organizacja spotkań z klientami, szkoleń, konferencji, imprez wewnętrznych
i zewnętrznych
rysowanie i egzekucja planów wizerunkowych i promocyjnych
realizacja działań on-line i off-line:
rozwijanie programów lojalnościowych, ewaluacja działań
analiza danych marketingowych
bieżąca działalność na rzecz firmy
raportowanie do Dyrektora Marketingu
współpraca z partnerami, budżety partnerskie
organizacja spotkań z klientami, szkoleń, konferencji, imprez wewnętrznych
i zewnętrznych
rysowanie i egzekucja planów wizerunkowych i promocyjnych
realizacja działań on-line i off-line:
rozwijanie programów lojalnościowych, ewaluacja działań
analiza danych marketingowych
bieżąca działalność na rzecz firmy
raportowanie do Dyrektora Marketingu
![Logo](https://resize.goldenline.io/1/display/resize?url=https%3A%2F%2Fstatic.goldenline.pl%2Ffirm_logo_big.jpg&width=40&height=40&key=d4088ba7a08d4f8fb8c38f03db3949e5)
project manager
Agencja Support sp. z o.o., Relacje Inwestorskie
udział w szkoleniach medialnych dla Zarządów Spółek Giełdowych
nadzór nad powstawaniem materiałów wizerunkowych debiutujących Spółek
organizacja prezentacji Spółek dla Inwestorów Instytucjonalnych
organizacja konferencji prasowych i spotkań z Inwestorami
kontakty z mediami
nadzór nad powstawaniem materiałów wizerunkowych debiutujących Spółek
organizacja prezentacji Spółek dla Inwestorów Instytucjonalnych
organizacja konferencji prasowych i spotkań z Inwestorami
kontakty z mediami
Szkolenia i kursy
2012: Marketing w blogosferze - Concept Labs
2012: Jak skutecznie budować wizerunek firm i instytucji - Best Practices - najlepsze polskie kampanie PR - Forum Press
2010: Marketing w mediach społecznościowych - ECU Marketing, Puls Biznesu
2010: Social Media: Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak mądrze wykorzystywać media społecznościowe w marketingu - B&O Navigator,
2010: MS EXCEL - kurs zaawansowany - INFOR TRAINING sp. z o.o.
2010: Grupa szkół Bell Cambridge, Bell Kraków - B2
2012: Jak skutecznie budować wizerunek firm i instytucji - Best Practices - najlepsze polskie kampanie PR - Forum Press
2010: Marketing w mediach społecznościowych - ECU Marketing, Puls Biznesu
2010: Social Media: Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak mądrze wykorzystywać media społecznościowe w marketingu - B&O Navigator,
2010: MS EXCEL - kurs zaawansowany - INFOR TRAINING sp. z o.o.
2010: Grupa szkół Bell Cambridge, Bell Kraków - B2
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
ogród, podróże, żeglarstwo, czytanie
Grupy
![CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców](http://static.goldenline.pl/group_logo/009/group_649_92b0ee_tiny.jpg)
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
![ABY POMÓC W 48 GODZIN](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_18002_69c572_tiny.jpg)
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
![BUDOWA DOMU](http://static.goldenline.pl/group_logo/004/group_19844_fbbfbd_tiny.jpg)
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
![Business Consulting](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_203_3ec9b1_tiny.jpg)
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
![CCR czyli kulturalny biznes](http://static.goldenline.pl/group_logo/002/group_29346_699829_tiny.jpg)
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
![Creative & Innovative](http://static.goldenline.pl/group_logo/015/group_223_fcecb3_tiny.jpg)
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne.
A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
![CYTATY](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_17323_2595e6_tiny.jpg)
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
![Events/HR](http://static.goldenline.pl/group_logo/011/group_15451_eeb936_tiny.jpg)
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób
otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.