Tamara Marczewska

specjalista ds. Marketingu i PR - B2B: Qumak-Sekom SA
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry
polski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Qumak-sekom
specjalista ds. marketingu - Pion Integracji Systemowej
planowanie i budżetowanie działalności pionu
współpraca z partnerami, budżety partnerskie
organizacja spotkań z klientami, szkoleń, konferencji, imprez wewnętrznych
i zewnętrznych
rysowanie i egzekucja planów wizerunkowych i promocyjnych
realizacja działań on-line i off-line:
rozwijanie programów lojalnościowych, ewaluacja działań
analiza danych marketingowych
bieżąca działalność na rzecz firmy
raportowanie do Dyrektora Marketingu
Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
specjalista ds. marketingu i PR
Analiza danych w marketingu -
pozyskiwanie danych, podstawowe analizy, raportowanie

Kreowanie wizerunku Spółki -
utrzymywanie kontaktów z mediami,
przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,
organizacja konferencji branżowych, imprez sponsorowanych, eventów
Logo
project manager
Agencja Support sp. z o.o., Relacje Inwestorskie
udział w szkoleniach medialnych dla Zarządów Spółek Giełdowych
nadzór nad powstawaniem materiałów wizerunkowych debiutujących Spółek
organizacja prezentacji Spółek dla Inwestorów Instytucjonalnych
organizacja konferencji prasowych i spotkań z Inwestorami
kontakty z mediami
Logo
dziennikarz - specjalista ds. informacji
Wydawnictwo BROG - Media Biznesu sp. z o.o.
publikacje prasowe i internetowe dla sektora B2B
Puls Biznesu
dziennikarz
teksty codzienne, dział 'Przedsiębiorca'
Axel Springer Polska
dziennikarz
- codzienne publikacje dziennikarskie;
- dodatki specjalne:
z okazji śmierci Jana Pawła II
z okazji śmierci Czesława Miłosza

publikacja książki pt. "Moja prawdziwa historia: Aleksander Gudzowaty"

wywiady: Anna Dymna, Jan Nowicki, Krzysztof Globisz
Gazeta Krakowska
dziennikarz
codzienne publikacje z wybranej dziedziny,
dodatki specjalne
akcje promocyjne z lokalnymi partnerami medialnymi - radiem, tv.

Szkolenia i kursy

2012: Marketing w blogosferze - Concept Labs
2012: Jak skutecznie budować wizerunek firm i instytucji - Best Practices - najlepsze polskie kampanie PR - Forum Press
2010: Marketing w mediach społecznościowych - ECU Marketing, Puls Biznesu
2010: Social Media: Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak mądrze wykorzystywać media społecznościowe w marketingu - B&O Navigator,
2010: MS EXCEL - kurs zaawansowany - INFOR TRAINING sp. z o.o.
2010: Grupa szkół Bell Cambridge, Bell Kraków - B2

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, specjalność: zarządzanie kulturą, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

ogród, podróże, żeglarstwo, czytanie

Grupy

CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Blogerzy
Blogerzy
Dla osób, które prowadzą bloga lub chciałyby zacząć
BUDOWA DOMU
BUDOWA DOMU
Grupa dla wszystkich osób, które budują lub planują budowę swojego własnego domu oraz związanych z budownictwem.
Business Consulting
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul
CCR czyli kulturalny biznes
CCR czyli kulturalny biznes
Corporate Cultural Responsibility (CCR) - odpowiedzialność biznesu za stan kultury i sztuki.
Chorwacja
Chorwacja
Chorwacja - Adriatyk wakacje marzeń. Nasze wakacyjne wspomnienia.
Creative & Innovative
Creative & Innovative
Najlepsze sposoby znajdywania nowych ciekawych pomysłów to kolektywne myślenie kreatywne. A najlepsze pomysły powstają na styku różnych idei!
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Dilbert
Dilbert
Dilbertyzm korporacyjny i nie tylko czyli każdy ma swojego 'Buraka'.
Events/HR
Events/HR
Grupa zrzeszająca ludzi zainteresowanych organizacją eventów,konferencji, imprez-integracyjno-motywacyjnych, promocyjnych . Grupa osób otwartych na świat , ludzi i nowe wyzwania.
Fotografia
Fotografia
Grupa miłośników fotografii...