Tadeusz Nowopolski

Kierownik działu supportu i sprzedaży
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Coaching CRM ISO 27001 Project Management Negocjacje zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie zespołem ISO 9001 Sprzedaż Analiza windykacja należności Zarządzanie Sprzedażą Sprzedaż B2B Aktywna sprzedaż i obsługa klienta Techniki sprzedaży i negocjacji Microsof Word, Excel, Powerpoint rozliczenia sprzedaży Coaching sprzedażowy Rozliczanie ewidencji czasu pracy Audyt wewnętrzny

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik działu supportu i sprzedaży
CodesWholesale
• zarządzanie działem supportu i sprzedaży
• rekrutowanie, szkolenie, i utrzymywanie talentów
• kontrola i analiza KPI działu
• formułowanie i implementacja efektywnej strategii biznesowej
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
• współpraca z działami zakupów, marketingu, i IT
• monitorowanie rynku i konkurencji
• zarządzanie projektami
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Kontroler jakości sprzedaży z funkcją audytora ISO
• współpraca z działem telemarketingu i sprzedaży terenowej
• odsłuch i ocena rozmów telefonicznych
• szkolenia zespołów handlowców, odpowiedzialność za realizację zespołowych i indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
• prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz coachingów indywidualnych i zespołowych
• sporządzanie raportów i analiz pracy działu telemarketingu i sprzedaży terenowej
• rozliczanie wyników, premii, i czasu pracy działu
• przeprowadzanie audytów wewnętrznych w strukturach grupy kapitałowej
• szkolenia oraz kontrola pracy firm outsourcingowych
Bartosz K.
Bartosz K. · współpracownik
wystawiono
Tadeusz to profesjonalista. Powierzone zadania realizuje bardzo dokładnie i szybko, a dodatkowym jego atutem jest kreatywność oraz zaangażowanie. Bardzo wiele jego pomysłów, znalazło odzwierciedlenie w codziennej pracy wielu działów. Otwarty, ambitny i pomocny.
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalista ds. obsługi wierzytelności
• współtworzenie nowej komórki organizacyjnej
• definiowanie zasad pracy, form raportowania
• ścisła współpraca z departamentami windykacji, obsługi klienta, oraz sprzedaży
• sprzedaż usług windykacyjnych Kaczmarski Inkasso poprzez kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem B2B
• umawianie spotkań dla działu sprzedaży terenowej
• sporządzanie ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
• kontrola spraw przekazanych do windykacji, analiza działań windykacyjnych oraz raportowanie działań negocjatorów
• współpraca z trenerami i liderami w zakresie szkolenia pracowników z zakresu sprzedaży, procesów i kosztów windykacji
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Tadeusza można w pełni scharakteryzować za pomocą trzech zwrotów: profesjonalizm, ponadprzeciętne zdolności przywódcze i umiejętności związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Profesjonalizm i ogromne zaplecze wiedzy powodowało, że Tadeusz był świetnym mentorem, dzięki czemu zaskarbił sobie zaufanie i szacunek podległych pracowników. Umiejętnie dobiera środki motywujące do pracownika dzięki czemu każdy, nawet najbardziej oporny podwładny, potrafi zrealizować powierzone zadania. Sprawdził się jako doskonały manager. Tadeusza cenię również za imponującą wytrwałość w dążeniu do postawionych celów i kreatywność, którą charakteryzuje się w pracy.
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Specjalista ds. obsługi klienta
• budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami B2B
• sprzedaż usług dodatkowych
• negocjacje aktualnych warunków współpracy i retencja klientów
• sporządzanie i nadzór nad obiegiem dokumentów
Logo
Negocjator
ULTIMO S.A.
• nawiązywanie kontaktu z dłużnikami
• ustalanie sytuacji finansowej dłużników
• negocjowanie terminu spłaty zadłużenia

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Prawo
Windykacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości