Umiejętności
Coaching
CRM
ISO 27001
Project Management
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
ISO 9001
Sprzedaż
Analiza
windykacja należności
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
Techniki sprzedaży i negocjacji
Microsof Word, Excel, Powerpoint
rozliczenia sprzedaży
Coaching sprzedażowy
Rozliczanie ewidencji czasu pracy
Audyt wewnętrzny
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik działu supportu i sprzedaży
CodesWholesale
• zarządzanie działem supportu i sprzedaży
• rekrutowanie, szkolenie, i utrzymywanie talentów
• kontrola i analiza KPI działu
• formułowanie i implementacja efektywnej strategii biznesowej
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
• współpraca z działami zakupów, marketingu, i IT
• monitorowanie rynku i konkurencji
• zarządzanie projektami
• rekrutowanie, szkolenie, i utrzymywanie talentów
• kontrola i analiza KPI działu
• formułowanie i implementacja efektywnej strategii biznesowej
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
• współpraca z działami zakupów, marketingu, i IT
• monitorowanie rynku i konkurencji
• zarządzanie projektami
Kontroler jakości sprzedaży z funkcją audytora ISO
• współpraca z działem telemarketingu i sprzedaży terenowej
• odsłuch i ocena rozmów telefonicznych
• szkolenia zespołów handlowców, odpowiedzialność za realizację zespołowych i indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
• prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz coachingów indywidualnych i zespołowych
• sporządzanie raportów i analiz pracy działu telemarketingu i sprzedaży terenowej
• rozliczanie wyników, premii, i czasu pracy działu
• przeprowadzanie audytów wewnętrznych w strukturach grupy kapitałowej
• szkolenia oraz kontrola pracy firm outsourcingowych
• odsłuch i ocena rozmów telefonicznych
• szkolenia zespołów handlowców, odpowiedzialność za realizację zespołowych i indywidualnych celów ilościowych i jakościowych
• prowadzenie szkoleń wdrożeniowych oraz coachingów indywidualnych i zespołowych
• sporządzanie raportów i analiz pracy działu telemarketingu i sprzedaży terenowej
• rozliczanie wyników, premii, i czasu pracy działu
• przeprowadzanie audytów wewnętrznych w strukturach grupy kapitałowej
• szkolenia oraz kontrola pracy firm outsourcingowych
Specjalista ds. obsługi wierzytelności
• współtworzenie nowej komórki organizacyjnej
• definiowanie zasad pracy, form raportowania
• ścisła współpraca z departamentami windykacji, obsługi klienta, oraz sprzedaży
• sprzedaż usług windykacyjnych Kaczmarski Inkasso poprzez kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem B2B
• umawianie spotkań dla działu sprzedaży terenowej
• sporządzanie ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
• kontrola spraw przekazanych do windykacji, analiza działań windykacyjnych oraz raportowanie działań negocjatorów
• współpraca z trenerami i liderami w zakresie szkolenia pracowników z zakresu sprzedaży, procesów i kosztów windykacji
• definiowanie zasad pracy, form raportowania
• ścisła współpraca z departamentami windykacji, obsługi klienta, oraz sprzedaży
• sprzedaż usług windykacyjnych Kaczmarski Inkasso poprzez kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem B2B
• umawianie spotkań dla działu sprzedaży terenowej
• sporządzanie ofert dostosowanych do indywidualnych potrzeb klienta
• kontrola spraw przekazanych do windykacji, analiza działań windykacyjnych oraz raportowanie działań negocjatorów
• współpraca z trenerami i liderami w zakresie szkolenia pracowników z zakresu sprzedaży, procesów i kosztów windykacji
współpracownik
wystawiono
Tadeusza można w pełni scharakteryzować za pomocą trzech zwrotów: profesjonalizm, ponadprzeciętne zdolności przywódcze i umiejętności związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi.
Profesjonalizm i ogromne zaplecze wiedzy powodowało, że Tadeusz był świetnym mentorem, dzięki czemu zaskarbił sobie zaufanie i szacunek podległych pracowników. Umiejętnie dobiera środki motywujące do pracownika dzięki czemu każdy, nawet najbardziej oporny podwładny, potrafi zrealizować powierzone zadania. Sprawdził się jako doskonały manager. Tadeusza cenię również za imponującą wytrwałość w dążeniu do postawionych celów i kreatywność, którą charakteryzuje się w pracy.
Profesjonalizm i ogromne zaplecze wiedzy powodowało, że Tadeusz był świetnym mentorem, dzięki czemu zaskarbił sobie zaufanie i szacunek podległych pracowników. Umiejętnie dobiera środki motywujące do pracownika dzięki czemu każdy, nawet najbardziej oporny podwładny, potrafi zrealizować powierzone zadania. Sprawdził się jako doskonały manager. Tadeusza cenię również za imponującą wytrwałość w dążeniu do postawionych celów i kreatywność, którą charakteryzuje się w pracy.
Specjalista ds. obsługi klienta
• budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami B2B
• sprzedaż usług dodatkowych
• negocjacje aktualnych warunków współpracy i retencja klientów
• sporządzanie i nadzór nad obiegiem dokumentów
• sprzedaż usług dodatkowych
• negocjacje aktualnych warunków współpracy i retencja klientów
• sporządzanie i nadzór nad obiegiem dokumentów
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Prawo
Windykacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości